2013. május 1., szerda

11. rész A vendég



Lottie szemszöge:

Mikor Harry elénekelte nekem az utolsó szavakat a fülembe suttogta:
- Én többet érzek irántad, szeretlek és holnap elmész, de tudom visszajössz és én várok rád!
S ebben a pillanatban megcsókolt. Mindenki visítozott körülöttünk ami most nem zavart. A csókcsatánkat a levegő hiánya miatt fejeztük be. Életem legjobb csókja volt. Homlokát az enyémhez nyomta és úgy vesztünk el egymás szemeiben, ami kicsit érdekes volt mert olyan kis pici vagyok hozzá képest...
- Harry gyere már, utána még szerelmeskedhetsz! - mondta a mikrofonba Liam. Harry egy puszit adott és ment az öltözőbe ezzel a koncert végét jelezve. Nem találtam a lányokat így írtam egy SMS-t nekik, hogy merre vannak mire a válasz csak annyi volt, hogy a fiúk öltözőjében. Odamentem és mielőtt benyitottam volna hallottam, hogy veszekednek. Pontosabban a lányok, Harry és a bátyám. Azt nem tudom, hogy bent voltak-e a többiek is. Nem akartam hallgatózni de mégis megtettem.
- Harry ezt te, hogy képzelted??? Elment az eszed?? - kiabált Pezz
- Most mit tettem??? - Harry..
- Megcsókoltad Lottiet.... - Gracie.
- És???? - Harry.
- És tudod, hogy Niall mit érez iránta... .- Louis.
- Nem... miért érez iránta bármit is? - Harry.
- Igen Harry... - Dani.
- Niall tiszta szívéből szereti Lottiet... - Louis.
- Én ezt nem tudtam.. -Harry.
- De mostmár tudod! És tudom azt is, hogy csak megakarod húzni a húgomat amit nem fogok engedni Harold! És Larry Stylsonnak VÉGE! - Louis.
- De Louis... - Harry
Ekkor kinyitódott az ajtó és a kék szemű barátom kisírt szemekkel nézett rám.
- Niall... - mondtam halkan.
- Hallottál mindent? - kérdezte Niall.
- I-igen... És én... - nem tudtam befejezni a mondatomat, mert Niall megölelt és a vállamon sírt.
- Sajnálom.- hajtogatta folyton.
- Én nem tudok erre mit mondani.. - mondtam neki halkan és beletúrtam a fejem a mellkasába. Összezavarodtam, nem tudtam, hogy mi van...már énis sírtam. Imádom Niall-t de mégse szeretem, és Harry...
Hazafele a buszon sikeresen elaludtam Dani vállán, persze sírtam előtte egy sort.. Mikor felkeltem valaki cipelt, felnéztem és bátyám arcát láttam aki rámnézett és mosolygott egyet. Nem akarom itthagyni 1 évre...Tudom, hogy fogunk találkozni, jön majd haza, megyek a koncertekre, de az mégis másabb.
- Louis most már letehetsz... - mondtam fáradt hangon.
- Nem Lottie... - mondta egyszerűen bátyám és egy puszit adott a fejem tetejére.
Louis felvitt a szobámba és berakott az ágyba.
- Holnap reggel majd megfürdesz. Pihenj. - mondta és adott egy puszit. Kiment a szobámból és egyből eljött értem az álom manó.

Másnap reggel Gracie keltett, ma utazunk haza.
- Lottie.. kelj fel itt a kakaód és készülj mert el fogunk késni.. - mondta barátnőm.
- Nem akarok hazamenni.. Itt akarok maradni Veled, a lányokkal, a bátyámmal és a fiúkkal.... - mondtam kómásan.
- Én is itt akarok maradni, de mennünk kell, 1 évet még ki kell bírnunk a suliba.. - mondta barátnőm és lehúzta rólam a takarót.
- Muszáj? - kérdeztem felülve.
- Igen Lott, muszáj... - nevetett az ajtómba Zayn. Válaszképp csak rányújtottam a nyelvemet.
- Na!! Itt a kakaód, fürödj meg, sminkelj, készülődj addig én összepakolok neked. - mondta Grac.
- Gracie.. elhiszem, hogy örülsz, hogy hazamegyünk és láthatod Dustint de én nem örülök és nincs bennem ennyi energia... - mondtam elindulva a fürdőbe. Fél órás áztatás után kimásztam a fürdőből, vizes hajam a hátamra ragadt. Megfésültem majd megszárítottam hajam és közben elgondolkoztam, hogy mennyire is hiányoznak a testvéreim és anya... Törülközőt magam köré csavartam, Grac kikészített egy tökéletes ruha összeállítást, ami egy fekete cicanaciból és egy fehér kötött pulcsiból állt.
- Lottie.... Gracie üzeni, hogy...... - jött be Niall a nyitott szobám ajtaján és én egy törülközőbe állok előtte.. Csak nézett engem amibe belepirultam és ő is. - Izéé... bocsi.. csak azt hittem, hogy már felöltöztél... Izé.. akkor megyek... siess.. - mondta dadogva és már el is ment. Ekkor eszembe jutott a tegnap esti dolog.... Leültem az ágyra és csak fogtam a fejem. Én ezt nem bírom, tényleg jobb lesz ha hazamegyek és anyutól kérek tanácsot. Felkaptam a kikészített ruhámat és a tornacipőmet, hajamat megigazítottam, sminkemet tökéletesítettem. Megfogtam a telefonom és indultam le a bőröndjeimmel.
- Segítek Lott.. - mondta Liam és lehozta nekem a bőröndjeimet.
- Köszi.. - mondtam és adtam neki egy puszit.
- Akkor mehetünk? - kérdezte Louis..
- Igen. - mondtam halkan. Fiúk kivitték a bőröndöket amíg mi könnyes búcsút vettünk a csajoktól.
- Vigyázzatok magatokra és majd megyünk látogatni, meg gondolom jöttök koncertekre.. - mondta El.
- Igen.. És vigyázni fogunk. - mosolygott Gracie és megölelte El-t.
- Lott.. Csak keményen! Nem lesz semmi gond! - mondta nekem is El.
- Ígérd meg. - bújtam hozzá és a tegnapira céloztam.
- Megígérem. - mondta és adott egy puszit.
- Gyertek ide szerelmeim!! - mondta Pezz és megölelt mindkettőnket.
- Hiányozni fogtok! - mondta Dani és őt is megöleltük.
- Ti is nagyon!. Köszönünk mindent. - mondtam.
- Naa! Lányok! Nem örökre mentek el! - kiabálta a kocsiból Harry.
- Akkor csajok majd dumálunk. - mondta Grac és gyorsan megölelte őket majd énis.
- Szia Zayn.. - mondtam és megöleltem.
- Szia te rosszcsont, vigyázz magadra. - mondta nekem.
- Sziiaaa Leyyuuuum!  - mondtam és a nyakába ugrottam.
- Szia Hercegnőő. - mondta nevetve.
- Szia Niall.. - mondtam és elpirultam mire ő is a reggeli incidens miatt.
- Kérlek vigyázz nagyon magadra! Szeretnélek épségben újra látni, lelkileg és testileg is! - mondta és megölelt, hozzá egy puszit adtam neki.
- Sziasztok! - köszönt Gracie kiabálva, de nem számít.. Beültünk a kocsiba és 20 perces csönd után megérkeztünk. Kiszálltunk a kocsiból és a fiúk kivették a bőröndjeinket. Már csak 10 percünk volt. Gracie megölelte mind a két fiút velem ellentétben. Olyan szorosan öleltem bátyámat amilyen szorosan csak tudtam.
- Nagyon vigyázz magadra és a lányokra is, és anyára is figyelj. Nem lesz semmi gond és hívj ha hazaértél és majd hívlak minden nap és majd megyek látogatni. Hiányozni fogsz Hercegnő. - mondta bátyám és egy jó nagy cuppanós puszit kaptam.
- Értettem főnök. - viccelődtem el az egészet. - Szia Hazz.. - mondtam és odamentem a fiúhoz és adtam neki két puszit mire magához húzott és megölelt.
- Ha Martin folytatja azt amit eddig, szólj Louisnak vagy nekem vagy bárkinek és mi repülünk. - mondta Harry és adott egy puszit a nyakamra.
- Vigyázzatok egymásra! - mondta bátyám és mi így elindultunk a bejárat felé. Pár perc múlva a gépen ültünk barátnőmmel és vártuk, hogy felszálljunk.
"Köszöntöm kedves utasainkat a London-Doncaster-be induló járatunkon. Kérem  foglalják el a helyüket, a felszállás elkezdődött." Mondta be a női hang mire mi becsatoltuk az övünket majd el is aludtunk. Niallel álmodtam és Harryvel. Szörnyű volt. Felkeltettem Grac-t, hogy 10 perc és leszállunk körülbelül, nagy nehezen, de felkelt. Elmeséltem neki az álmomat amíg földet nem értünk. 1 óra múlva, ismétlem 1 óra múlva megkaptuk a csomagjainkat és már kerestük is a fuvarosunkat aki nem más mint Dustin volt. Mikor megláttuk őt jött segíteni én kaptam 2 puszit míg Gracie-t ott falta.. 10 percet vártam rájuk mire végre beültek a kocsiba. Először Dus hazavitt engem és Grac-cel megbeszéltük, hogy holnap reggel együtt megyünk az évnyitóra ami reggel 8-kor van és persze utána órák lesznek. Amy küldött egy SMS-t, hogy beszélt Grac-cel és ő is jön elém. Amy-vel mindig beszéltünk. Nagy nehezen de beléptem a házba ahol anya várt engem és szorosan megölelt.
- Minden rendben volt kicsim? Tudod, hogy hiányoztál? - kérdezte anya.
- Minden rendben volt. Ti is nekem. - mondtam és megöleltem anyát és akaratlanul is legördült egy könnycsepp.
- Elmeséled majd? - kérdezte anya mire csak bólintottam.
- Lottieee! - kiabált Fizzy és nyakamba ugrott.
- Miújság húgi? - kérdeztem.
- Semmi! Hiányoztál! - mondta és megint megölelt.
- Lottie! - kiabáltak az ikrek és egyszerre öleltek meg.
- Phoebe, Daisy.. - mondtam és adtam nekik egy-egy puszit. Anya segített felvinni a cuccaimat és leültünk az ágyamra.
- Szóval? - kérdezte.
- Ez olyan nehéz... Tegnap este elmentünk a fiúk koncertjére és az utolsó dalnál Harry leugrott a színpadról persze a végén és az utolsó szavakat nekem, a szemembe mondta és utána megcsókolt...olyan aranyos volt.. Aztán nem találtam a  többieket és küldtem Grac-nek egy üzit, hogy merre vannak és mondta, hogy a fiúk öltözőjébe. Hát elindultam oda és hallottam egy veszekedést amiben Louis és Harry veszekedett, hogy Harry miért csókolt meg és, hogy Niall mit érez irántam.. és utána kinyílt az ajtó és Niall lépett ki és ő megölelt és a vállamon sírt mire én a mellkasához dőltem és én is sírtam.. olyan rossz volt az érzés és még mindig az.. Anya nem tudom mit csináljak.. - mondtam neki könnyezve.
- Jajj kicsim...- húzott magához. - Minden rendben lesz, de mit érzel Niall iránt? - kérdezte anya.
- Szeretem, de még úgy nem. Jól esik amikor rám mosolyog, megölel, foglalkozik velem de úgy még nem szeretem, lehet idő kell hozzá, de most ha Harry-t választanám tudom, hogy összetörném a szöszi szívét és azt nem akarom.. - hadartam el.
- Értem.. és Harry iránt? - kérdezte anya.
- Az első látáskor megbabonázott és olyan érdekes személyiség.. Mellette biztonságba érzem magam és van valami itt bent amit érzek, de nem teljes és félek is az egésztől a hírneve miatt... - mondtam egyszerűen.
- Hát ezt csak te tudod.. annyit mondok, hogy lesz egy jel amit látni fogsz!! - mondta anya.
- Ezzel nem segítettél nekem.. - mondtam szipogva.
- Mert ezen nem is tudok, ezt csak te érzed.. - mondta és adott egy puszit majd kiment a szobámból. Kipakoltam mindent ami egy másfél órát vett igénybe. Letrappoltam a lépcsőn mindenki ott ült a pultnál.
- Van valami kajaa? - kérdeztem és nyitottam ki a hűtőt, de észrevettem, hogy anya főz.
- Huhuuu!! Mi lesz a kaja? - csillant fel a szemem.
- Na mivan.. a fiúk éheztettek?? - kérdezte Fizzy.
- Áhh.. mind éheztünk mert Niall megette minden nap a hűtőt. - kacsintottam rá ami félig igaz volt.
- Anya.. mennyit főzől? - kérdezte Daisy.
- Sokat.. -mondta anya mosolyogva.
- De miért?? - kérdeztem.
- Mert ma jön hozzánk egy vendég akit szeretnék bemutatni nektek. - mondta anya.
- O-ké.. és megint a jó kislányt kell játszanunk mint amikor apának jöttek az ügyfelei? - kérdezte Fizzy.
- Nem.. adjátok önmagatokat.  - mondta anya.
- És 2 meglepetés is lesz. - mosolygott anya tovább.
- És mikor jön a vendég? - kérdeztem.
- 1 óra múlva szóval nyomás készülődni.- mondta anya. - És az egyik meglepetést 20 perc múlva tudjátok meg! - kiabált utánunk. Megfürödtem, sminkeltem ez volt 15 perc. Gondolkodásomba a csengő zavart meg.
- Valaki nyissa ki!!! - kiabáltam. Senki nem ment így hát egy mackó nacit és egy pólót felkaptam és letrappoltam és kinyitottam az ajtót.
- L-Louis??? - kérdeztem.
- Én vagyok a meglepetééés! - mondta és adott egy puszit.
- De akkor miért nem jöttél velünk?:? - kérdeztem.
- Ismétlem Lottie.. Meglepetés.. - mondta bátyám.
- Jóó! Felfogtam.. - mondtam és a húgaim letámadták a bátyámat majd anya is. Ők már kész voltak én még mindig nem tudtam, hogy mit vegyek fel. 30 perc múlva ugyanúgy ültem az ágyamon.
- KopKop.. - dugta be a fejét bátyám.
- Mondd.. - dőltem hátra az ágyamra.
- Segítsek? - kérdezte nevetve.
- Kérlek..  -mondtam. - És meddig maradsz? - kérdeztem.
- Na mivan?? Örültél, hogy megszabadultál tőlem mi? - kérdezte.
- Louis.. 1 hét nem kárpótol 2 évet.. - mondtam.
- Tudom. Sajnálom.. Én szeretnék minél több időt Veletek tölteni, azért maradok minimum 2 hetet. - mosolygott rám.
- Tényleeg?? - kérdeztem és a nyakába ugrottam. Akár hogy is 1 hétig vele voltam de nagyon örülök, hogy itt lesz 2 hétig.
- Na.. ezt vedd fel. - mosolygott rám és nekem dobta a fekete cicanacimat meg a farmer dzsekimet.
- ja és ne felejtsd el begombolni. - nevetett.
- Nem vagyok hülye.. - mondtam és rányújtottam a nyelvemet. Felvettem a bátyám által kiválasztott ruha összeállítást és lementem. Leültem a családom mellé, igazából csak apa hiányzott innen...
- És akkor azt mondjátok, hogy Louis fog mosogatni? - nevettem.
- Á már megszavaztuk, hogy te mosogatsz.. - mondta Louis.
- És akkor utána majd nézni fogsz, hogy eltűnik Kevin. - mondtam gúnyosan.
- Keviiin!! - kiáltotta 10 oktávval feljebb.
- Ez de hiányzott már. - mondta anya és adott nekünk 1-1 puszit. A vacsora az asztalon volt és meg volt terítve és épp most csöngettek.- Gyerekek! A meglepetés és a vendég jön. Legyetek kedvesek!! - mondta anya és az ajtó előtt még megigazította magát mielőtt kinyitotta az ajtót.
-Szerintünk apa lesz.. - mondta egyszerre Daisy és Phoebe. Jó is lenne... mind az 5-en kíváncsian néztük ahogy nyílik az ajtó és egy férfi meg egy tini lány állt az ajtóban.
- Mivan?? - suttogtam Louisnak.
- Ez ki? - kérdezte Fizzy tőlünk halkan.
- Ő nem apa.. - mondta könnyes szemmel Daisy. Odamentem gyorsan és megöleltem és nyugtattam ahogy Phoebet is.
- Én nem tudtam ilyenről.. - mondta Louis nekünk halkan.
- Mise.. - mondta Phoebe.
- Lányok.. ne sírjatok nem szabad. este kisírjuk magunkat, de most nem értitek? - jött oda hozzánk Louis és kaptunk 1-1 puszit sorban.
- Most leállnék veled veszekedni, hogy én nem is sírok de vendégek vannak és hát nem rontom el a hangulatot..... - mondta gúnyosan mire csak nevettünk mind az 5-en. Felálltunk és odamentünk az ajtóhoz.
- Gyerekek ő a barátom Dan Deakin és a lánya aki 15 éves Georgina. Dan és Gina ők itt a gyerekeim, a legidősebb Louis Tomlinson utána Lottie Tomlinson, Fizzy Tomlinson és az ikrek, Daisy és Phoebe Tomlinson. Louis 21 éves, Lottie 18 lesz nemsokára, Fizzy 13 és az ikrek 8. - mondta anya majd kezet fogtunk.
- Te vagy a One Direction tagja ügye?? És ez nem álom! Áááá!! - kiabált Georgina. Mi 5-en bökdöstük egymást és kicsit kuncogtunk de idegesítő volt a csaj.. Leültünk az asztalhoz. Nagyot sóhajtottam mivel Dan apa helyére ült.... Őt soha nem fogom az apámként tekinteni sőt még a nevelőapámként se.! Ekkor jött 2 üzenetem.

"Niall*
Szia Hercegnő! Minden rendben? Holnap majd hívj ha hazaértél suliból, hiányzik a hangod!:$ Remélem nembaj, hogy ilyet írtam. Jóéjt!:)"


Egyből válaszoltam.: " Szia Szösziim! Hát.... azt hiszem most ismerkedünk a "nevelőapánkkal" és a lányával.... szörnyű, úgy sikítozott amikor meglátta Louist..... Rendben majd hívlak és nem, nem baj egyáltalán!! Jóéjt! <3"

Mosolyogtam miközben írtam, olyan aranyos. megnéztem a másik SMS-em.

"Graciee
S.O.S."

- És mióta van így a család? - kérdezte Dan.
- Egy ideje, de Louis sem lakik itt csak most eljött 2 hétre. - mondta anya.
- A francba!! - kiabáltam hangosan mikor elolvastam még egyszer az SMS-t.
- Mi a baj kicsim? - kérdezte anya.
- Anya.. kérlek.... Gracie.. - mondtam szavakat.
- Így nem értem.. most el akarsz menni?? Komolyan Lottie? - kérdezte anya.
- El! Gracie bajban van! Baj van érted? Nem hagyhatom, hogy hülyeséget csináljon! Meg kell értened.. - mondtam.
- Lott.. minden rendben? - kérdezte Louis.
- Nem!! Nincs!! S.O.S.-t küldött! És gondolom emlékszel, h megbeszéltük tegnap előtt, hogy akkor küldjük ezt egymásnak amikor baj van de nagyon nagy!!! - kiabáltam és vettem a csizmámat.
- Ha már elmész, siess.. - mondta anya.
- Jó! Bocsánat, Sziasztok! - köszöntem és rohantam barátnőmhöz. a 15 perces utat 5 perc alatt tettem meg. Bekopogtam a házba mire az anyukája nyitott ajtót Gracienek.
- Szia Lottie. - köszönt nekem.
- Szia Emily.. Gracie hívott, hogy jöjjek át segíteni a matekba.. (?) - mondtam anyukájának.
- Hát oké.. fent van.. - mondta Emily és már rohantam is. Nem kopogtam be, berontottam. Grac ott sírt.
- Hé, hé! Grac. Itt vagyok.. mesélj. - mondtam
- Dustin.. - sírt a vállamon.
- Mivan vele? - kérdeztem.
- Megcsalt.. - mondta és bőgött tovább.
- Grac ez biztos? - kérdeztem.
- Shara mondta, hogy vele.. -sírt tovább. Shara a suli plázacicája. Én kételkedtem benne, szerintem csak elakarja választani őket. Grac végül 10 perc múlva álomba sírta magát. 5 perc múlva óvatosan takartam be és mentem haza. Végülis örülök, hogy megszabadultam Danéktól... Hazaértem és a kanapén nevettek.. Mindenki csak a testvéreim nem.
- Megjöttem.. - mondtam fáradtan és levettem a csizmám és kabátom.
- Minden rendben van? - kérdezte anya.
- Igen már igen. - mondtam és leültem a kanapéra Louis mellé.
- Mi volt? - kérdezte tőlem.
- Állítólag Dus megcsalta Sharaval.. - mondtam bátyámnak.
- Pont vele?? és pont Grac-t??? - nevetett Louis.
- Ez a gyanús nekem is.. szerintem csak kitalálta Shara.. - mondtam.
- Az valószínű.. Jajj..mesélni kellett magunkról.. de tök gáz volt... - mondta Louis.
- Lottie.. Mesélnél magadról? - kérdezte Dan. Louis mellettem röhögött mire úgy gyomron vágtam, hogy már sírt.
- Persze.. - mondtam röhögve.
- Lottie!! Louis!! - viselkedjetek csak egy estét!!! - mondta anya.
- Hát izéé.. 18 leszek 2 hét múlva. Holnap kezdem az utolsó évemet amiből csak az év végét várom amikor keringőzni fogok. Őő.. utálok tanulni, minden reggel futok.. Hobbim a bátyámmal vitatkozni  és ölni egymást. Imádom a testvéreimet és anyut, értük bármit megtennék. Voltak nehéz éveim amiket remélem magam mögött tudok hagyni.. és most épp a legjobb barátnőmnél voltam akivel már 16 éve jóba vagyok. - mondtam pár dolgot magamról.. - Ja... és utálom a One Directiont még mindig és imádom a Little Mixet és pár napja találkoztam Perrie-vel, Jesy-vel és Jade-del és énekeltem velük. - mosolyogtam.
- Ami katasztrófa volt... - köhögött Louis.
- Holnaptól nem él Kevin. - mosolyogtam.
- Neee!! Gyönyörű hangod vaaan!! - mondta Louis. - De amúgy tényleg.. És még mindig utálsz engem is? Hisz ha a 1D-t utálod és a fiúkat akkor engem is.. - mondta Louis.
- Imádlak téged!  - mondtam és adtam neki egy cuppanósat.
- Ne már, hogy nem szereted a One Directiont!! - mondta Georgina.
- Hát pedig nem.... Vagyis... a One Directiont nem szeretem, de Louis William Tomlinsont, Niall James Horant, Harold Edward Stylest, Zayn Jawadd Malikot és Liam Panyet imádom. - mosolyogtam.
- Szóval a híres énjüket nem szereted de akik igazából azokat imádod?- kérdezte Dan.
- Pontosan! - mosolyogtam. Megint jött egy üzenetem.

"Niall*
<3"

Elmosolyodtam rajta és percekig csak azt néztem, mire bátyám is azt megnézte és kikapta a telefont a kezemből és elkezdte olvasni az üzeneteimet.
- Louis!!!!! - kiabáltam rá vagy 100x. - Louis!!  ADD VISSZA AZT A KIBASZOTT TELEFONT TE SEGGFEJ!!!!!!!! - kiabáltam.
- Lottie!!! - mondta anya.
- Ez komoly Lott? - kérdezte tőlem Louis.
- Az.. örülsz???? Szemét... - mondtam és átültem Phoebe mellé és elkezdtem piszkálni a haját.
- Akkor itt alszotok? - kérdezte anya Danékat.
- Ha nem nagy gond szívem. - mondta Dan és megcsókolta anyát. mi 5-en felmentünk az ikrek szobájába beszélgetni és majd elaltatni őket.
- Nem tetszik ez a Dan.. - mondta Fizzy. Én csak sóhajtottam egyet.
- Hiányzik apa. Nem akarom Dan-t apa helyébe! - mondta Daisy.
- Mi se akarjuk Husi.. - mondta Louis.
- Apa visszajön majd ugye? - kérdezte tőlünk Daisy.
- Nem fog.. az apátok nem jön vissza.. Elhanyagol titeket, nem fog foglalkozni veletek.. És azt tudjátok miért váltak?? Én igen.. mert az apátok csalta az anyátokat!!!! Sajnos apám szereti az anyátokat és én sem szeretlek titeket se Johanna-t sem, csak apám pénzére megy... - mondta Georgina. Terljesen lefagytunk Louissal hisz cska mi értettük igazán ennek a súlyát talán még Fizzy is de az ikrek sírtak.
- Most takarodj innen.. - mondta Louis.
- Pff... azt hiszed hallgatok rád? Amennyire szerettelek Louis Tomlinson annyira utállak.. nem foglalkozol a rajongókkal csak magaddal. A családodat is itt hagytad és szenvedtek miattad! Csak magaddal törődtél és most is!! - mondta Georgina.
- Ebből elég volt!! Nem a te gondod, dolgod!! Louis foglalkozik velünk, 1 napja se ismersz minket és ítélkezel felettünk. És anyánk nem a pénzre megy! - kiabáltam.
- Menj el.. - mondta Louis. Georgina nem mozdult így Louis becsapta az ajtót.
- Itt vagyok és itt leszek nektek. - mondta Louis.
- Mi tudjuk. - mondta Fizzy. Az ikrek nagy nehezen elaludtak. Kimentünk a szobájukból és folyosón álltunk.
- Ugye te majd nem fogsz elmenni Lottie? - kérdezte Fizzy.
- Nem fogok. - mondtam mire megölelt.
- Szeretlek! - mondta nekem.
- Én is húgi! - simogattam a  hátát. - Na menj te is aludni. - küldtem el mire kaptam egy puszit és Louis is.
- Jóéjt Hercegnő. - mondta Louis.
- Jóéjt bátyó! - mosolyogtam és kaptam egy puszit.

Mesi~


1 megjegyzés:

  1. Úristen.. Meghaltam. *-* Gyorsan következőt, mert megölömmagam!!! :/ :DD <3

    VálaszTörlés