2013. május 26., vasárnap

19. rész Basszus Niall!

Lottie szemszöge:

Óvatosan emeltem meg Niall fejét, hogy kiszálljak a kocsiból amikor a kórházhoz értünk.
- Szívem... Kelj fel. - keltegettem halkan könnyes szemmel mikor észrevettem, hogy Dani és Liam néz minket az első ülésekről.
- Fent vagyok! Fent vagyok!! - mondta Niall. Liam kiszállt a kocsiból, de Dani még mindig nézett minket és mosolygott.
- Most mi az? - kérdeztem tőle.
- Semmi csak olyan aranyosak vagytok. - mondta Dani mosolyogva és kiszállt ő is a kocsiból, én arrébb mentem, hogy Liam kitudja venni Niallt a kocsiból, végül csak megtámasztani kellett Niallt úgy ment, persze az egyik kezét Liam vállába rakta a másikkal meg az én kezemet fogta. Mikor beértünk a kórházba a recepciósnál elmondtuk mi történt és pár perc múlva már jött is az orvos aki elvitte a szerelmemet megvizsgálni.
Nagyot sóhajtva ültem le a 327-es szoba elé mire egyből megcsörrent a telefonom.

Lottie: Szia Pezz.
Perrie: Szia Lott. Niall hogy van? Mondtak már valamit?
Lottie: Még semmit.. épp várom, hogy az orvos kijöjjön a szobájából.
Perrie: Értem, de pontosan mi történt?
Lottie: Pezz kérlek... majd elmondjuk, ha Niallt kiengedték a kórházból.

-Ki volt? - kérdezte Liam aki kávét ivott.
- Pezz.. - mondtam az egyszavas választ.
- Értem.. Nekünk elmeséled? - kérdezte Dani.
- Mi.... Niallel együtt vagyunk, csak titokban.. - mondtam halkan de érthetően.
- Mióta? - kérdezte Dani.
- 1 hete körülbelül. - mondtam.
- És miért nem mondtátok el? - kérdezte Liam.
- Mert féltünk, hogy ez a banda összeomlását veszélyezteti, Louis miatt. Tudtam, hogy így fog valahogy reagálni de nem gondoltam, hogy neki is megy Niallnek. Egyedül Eleanor tudta. - sírtam az egészet.
- Csssss! Nem fog változni semmi, Louis is bele fog nyugodni. - mondta Dani miközben Liam ölelt. Ekkor kijött az orvos.
- Nos, a barátjuk jól van, egy kicsi agy rázkódása lett ami annyit jelent, hogy hazamehet, de pihenjen sokat, és ha fáj a feje igyon buborékos vizet és vegyen be gyógyszert amit felírtam. - mondta és Dani kezébe nyomta a papírt. - És most hazamehet. - mosolygott a doki.
- Köszönjük Mr. Solt. - mondtam és bementem Niall-höz aki az ágyon ült még mindig, amikor rám nézett nagy mosoly jelent meg az arcán amitől nekem is. Lassan felállt Niall mikor én elé értem és lágyan megcsókolt. Csókunk után szorosan hozzábújtam.
- Annyira féltem és sajnálom! - mondtam szipogva.
- Én sajnálom, nem a te hibád, és ne sírj. - mondta és jobban magához ölelt.
- Örülök, hogy jól vagy tesó! - mondta Liam és lepacsiztak egymással.
- Akkor ti nem haragszotok? - célzott Niall Liamre és Pezzre.
- Nem! Mi örülünk nektek. - mosolygott Dani és Liam egyszerre.
- Akkor indulás haza! - mondta Liam.
- De ugye megállunk a Nando's -ba kajáért? - kérdezte Niall pirulva.
- Felesleges, Zayn vett neked hazafele. - mondta Dani mosolyogva.
- Ezaz! Akkor gyerünk!! - mondta mosolyogva Niall és elindult ki. A két pasi elől ment mi meg Danival mögöttük.
- Olyan cukik vagytok! - mosolygott Dani és megölelt engem és egy puszit adott nekem.
- Köszönjük ANYA! - nevettem.
- Szívesen LYÁNYOM! Amúgy, ő volt? Ő vette el a szüzességed? - kérdezte Dani.
- Igen anya, ő volt. - mondtam Daninak mosolyogva.
- És azóta volt még? - kérdezte.
- Jó te tényleg kezdesz anyám lenni..-nevettem. - De igen, többször is. - pirultam el.
- JUjjj!!! MIkor jönnek az unokák?? - csillant fel a szeme.
- Úristen Dani! - nevettem. Úgy elmerültem a beszélgetésbe, hogy akkor vettem észre magam amikor Niall megfogta a kezemet és úgy sétáltunk tovább a kocsihoz.
- Na mi a téma csajok? - kérdezte Niall és egy puszit nyomott az arcomra.
- Épp azt kérdeztem a lányomtól, hogy mikor jönnek az unokák.. - nevetett Dani.
- Oh.. már dolgozunk a BabaProject-en. - kacsintott egyet Niall és egy gyors csókot lopott tőlem, persze én teljesen lefagytam.
- A milyen Project??? - kérdeztem.
- Jajj csak vicceltem Kicsim! - mondta Niall és hosszan megcsókolt a kocsi előtt.
- Na! Szálljatok be!! - mondta Liam mosolyogva. Mi nevetve szálltunk be a kocsiba és én egyből elaludtam Niall vállán.
Mikor felkeltem éppen kanyarodtunk be az utcába.
- Jó reggelt Csipkerózsika! - mosolygott Liam belenézve a visszapillantó tükörbe.
- Vicces vagy! - mondtam és adtam egy puszit Niall-nek. Kiszálltunk a kocsiból és nekem már gyorsabban kezdett el verni a szívem. Féltem, hogy mit fognak szólni a többiek. Liamék mentek be előbb utánuk mi.
- Niall!! Jól vagy?? - kérdezte egyből Zayn.
- Igen. Minden rendben van! - mondta Niall és magához húzott és a fejem tetejére adott egy puszit.
- A bátyám merre van? - kérdeztem egy csepp érzelem nélkül.
- A szobájába. - mondta Zayn.
- Akkor valaki lehívná? Le kéne tisztázni ezt az egészet.. - mondtam.
- Megyek . -mosolygott El. Mindenki leült a kanapéra majd Louis és El is megérkeztek.
- Ami történt.... Az minden Niall és az Én hibám...- mondtam a padlót figyelve.
- Miért lenne a ti hibátok? - kérdezte Pezz.
- Mert mi Niallel már 1 hete együtt vagyunk, de nem mondtuk el, féltünk, hogy ez a banda állapotába fog kerülni, és választ adva Louis kérdésére Niall volt.. Ő! - mondtam. Louis álla megfeszült.
- Én nagyon szeretem Lottiet és nem akarom elveszíteni.-mondta Niall.
- És ez az állatkertes sztori... Niall megcsókolt és Louis látta és az után történt.. - mondtam mérgesen.
- És ezt az egészet egyedül Eleanor tudta, mert egyszer ránk nyitott amikor mentetek bulizni.. - mondta Niall pirulva.
- De azt kérjük, hogy fogadjátok el, szeretjük egymást. - mondtam.
- Én örülök nektek! - pattant fel Pezz és Zayn egyszerre.
- Köszönjük! - mondta Niall és egy puszit adott nekem.
- Louis, beszélhetnénk? - kérdeztem.
- Igen... - mondta egyszerűen. Sétáltam az udvar felé és ő jött utánam. Kiértünk és megálltunk a kert közepén.
- Hogy tehetted ezt? - kérdeztem nyugodtan.
- Elgurult az agyam! Sajnálom!. - mondta lehajtott fejjel a bátyám.
- De ilyet nem tehetsz, hogy aki hozzám ér vagy szeret azt szét ütöd! - kiabáltam.
- De te a húgom vagy ő meg a legjobb haverom. - mondta már ő is kiabálva.
- És ez mit számít?? Nem vagyok kislány, hogy Neked kelljen vigyáznod rám! - kiabáltam és lefolyt az arcomról egy könnycsepp.
- Igenis még kislány vagy! 17 éves vagy! És örökre a húgom leszel! - kiabálta vissza rám Louis.
- Igen?? Azt hiszed? Örökre? Ugyan már! Jön majd valami nagy dolog a bandába és volt család, nincs család! Újra.! - kiabáltam.
- Én tanultam a hibáimból Lottie.. Most te jössz! - mondta Louis.
- Milyen hibát követtem el?? Hm??? - kérdeztem.
- Pofátlan vagy az édesanyáddal, elszöksz, drogozol, vágod az ereidet?! - kiabálta Louis.
- Hogy te mekkora egy féreg vagy!! Utállak, sőt gyűlöllek és soha nem felejtem el azt amit velem tettél! - kiabáltam sírva és felfutottam a szobámba.
- Lottie! Ez mi volt?? - kiabált utánam Zayn de nem érdekelt csak becsaptam az ajtót és a földhöz vágtam egy képet.

Liam szemszöge:

Miután Lotték bejelentették a nagy hírt Harry elment. Nem értem ezt a fiút, igazi érzelmi hullámvasút a lelke és a szíve. Utána mentem, kopogtam az ajtaján majd benyitottam. Meglepett amit láttam.


-Harry... - mondtam halkan és leültem elé a földre.
- Olyan rossz ez. - sírt a barátom tovább.
- Mi?? én már nem értelek Öcsi... - mondtam.
- Én szeretem, de ő mást szeret... - mondta.
- De miért írtad neki h te mást szeretsz? - kérdeztem.
- Nem én írtam, csak jobbnak láttam ha nem magyarázkodok neki. - mondta Harry és megint sírt.
- Akkor ki?- kérdeztem.
- Caroline...Caroline Flack.. - mondta a fürtös amin ledöbbentem.
- Az mit keresett a telód közelében?? - kérdeztem.
- Én nála voltam aznap éjszaka... - mondta.
- Úr isten Harry... - mondtam majd a kínos csend állt be közénk. Hirtelen becsapódott egy ajtó, gondoltam, Lottie mert mindenki az ő nevét kiáltotta, utána valami törékenyet dobhatott a földhöz mert azt is hallottuk.
- Ő még se boldog.. - mondtam haveromnak.
- De velem se lenne. - mondta és megtörölte a szemét. Hirtelen sírva tépték ki Harry ajtaját. 
- Lottie... - mondtam halkan annyira megdöbbentem. - Te mit csináltál?? - kérdeztem.
- Liam.. rád van szükségem..-mondta könnyes szemekkel majd meglátta Harry-t.. - Z-zavarok? - kérdezte sírva.
- Nem mindjárt megyek. - mondtam mire becsapta az ajtót.
- És együtt vagy Carolinnal? - kérdeztem mire bólintott. Kimentem Hazz szobájából és átmentem Lottéba.
- Jöhetek hercegnő? - kérdeztem Lott-tól.
- Igen. - mondta.
- Miben segíthetek? - kérdeztem tovább.
- Elrontottam most a banda kapcsolatát? - kérdezte.
- Nem, nem rontottál el semmit. - mosolyogtam rá.
- De jobb lenne ha elmennék nem? - kérdezte.
- De Niall-t nem tudod itt hagyni..... - mondtam.
- Se Téged, Zayn-t, Pezz-t, Danit sem.. - mondta lehajtott fejjel.
- Harry-t?? - kérdeztem hisz őt nem sorolta, bár nincs jó kapcsolatuk az igaz.
- Nem tudom.. - mondta egyszerűen.
- Szereted még? - kérdeztem tőle.
- Nem. - válaszolta határozottan.
- Van barátnője. - mondtam a csalafinta kijelentést.
- Nem érdekel. - válaszolta megint.
- Oké, elhiszem csak töröld le a könnyeidet. - mondtam és megtettem én helyette. - Aludj rá egyet, és Louis is megfog békélni azzal a tudattal, hogy Te és Niall együtt vagytok. - mondtam.
- De én azzal nem amit a bátyám tett. - mondta makacsul.
- Ő csak jót akart neked, ezt te is tudod. - mondtam.
- Igen, de akkor is... meg kéne értenie.. - mondta szipogva.
- Figyelj.. holnap reggel beszélünk még oké? De most megyek és felküldöm Niall-t. - mondtam és adtam neki egy puszit.
- Köszönöm. - mondta és megölelt. Én mosolyogva mentem ki. Leszaladtam a lépcsőn és láttam, hogy Louis és Niall beszélgetnek.

Niall szemszöge:

Miután a szerelmem felviharzott a szobájába én utána akartam menni, de Louis megfogta a kezemet.
- Beszélhetnénk? - kérdezte. Csak bólintottam egyet és félre mentünk. - Figyelj Niall én nagyon sajnálom, elgurult az agyam és féltem, hogy a húgom újra szomorú lesz és akkor egyből leesett, hogy te vetted el a szüzességét és........
- Louis, nem haragszom, de nem felejtem el. - vágtam a szavába.
- Értem, és remélem boldog mellettem a húgom. - mondta barátom.
- Tudod én most mitől tartok? Hogy itt hagy minket, csak ezzel az a baj, hogy én akkor utána megyek, mert szeretem Louis.. - mondtam.
- Tudom, és én se hagyom, hogy elmenjen akármennyire is utál... - mondta Louis.
- Akkor nem haragszol? - kérdeztem.
- Nem haver ha te se rám. - mondta Louis és megöleltük egymást. 
- Na jó ez egy kicsit buzis, de örülök, hogy nincs vita köztetek. - mondta Liam. Mi cska nevettünk Louissal. - Niall, fent vár valaki téged. - mondta tovább Liam és én már rohantam is fel.
- Lott! - mondtam amikor az ágyon ült és egy képet nézett, egy törött képet. Hirtelen felém kapta a fejét majd vissza a képre.
- Nagyon szeretlek. - mondta nekem halkan és mosolyogva.
- Én is téged Hercegnőm! - mondtam és egy puszit nyomtam az arcára. Ránéztem a képre és egyből beugrott az a délután amikor csinálták ezt a képet.

* - Lányok! Gyertek már elkésünk!!! - kiabált fel Harry.
- Jó! Megyünk már, csak nem tudtuk eldönteni, hogy melyik cipő megy jobban Dani szoknyájához!! - mondta Lott és már bele is karolt a bátyjába.
- Na mehetünk hölgyek? - kérdeztem.
- Persze, Mr. Kaja! - mondta Pezz amin mindenki nevetett. Beültünk a kocsiba és már indultunk is a tett helyszínére. Elterveztük a fiúkkal, hogy elvisszük a lányokat egy fesztiválra.
- Hova megyünk? Hova megyünk?? - kérdezte csillogó szemekkel Eleanor.
- Mondtam már szívem ez titok! - mondta Louis aki közben vezetett.
- Ott vagyunk már?? - kérdezte Lott.
- Nem. - válaszoltam röviden.
- Ott vagyunk már? - kérdezte újból.
- Nem. - válaszoltam megint neki.
- Ott vagyunk már? - kérdezte újból.
- Nem! - mondtuk egyszerre Liammel és Harryvel.
- És most?? - kérdezte.
- Igen. - mondta Harry.
- Tényleg? - csillant fel Lottie szeme.
- Neeeem! - mondta Louis és a végén mindenki röhögött csak szegény Lott nem.
- Pár perc és ott vagyunk! - mondta Zayn.
- Végre! - mosolygott Pezz. 10 perc múlva megérkeztünk.
- Komolyan egy fesztiválra hoztatok minket? - nevetett Dani.
- Talán nem tetszik? - kérdezte Louis.
- Dee! - mosolyogtak a lányok egyszerre.
- Jujj!! Felülünk arra a körhintára amelyik olyan magasra repül? - kérdezte csillogó szemekkel El.
- Persze! - és a lányok már mentek is. Mi is utánuk mentünk. 10 perc múlva már a hintában ültünk és vártuk, hogy mikor indul el. Hirtelen ötlettől vezérelve a mögöttem ülő Lottienak nyújtottam a kezem aki elfogadta és úgy mentünk 5 percig.
- Jó nem? - kiabálta Lott nekem.
- De! - nevettem. Mikor leszálltunk a hintáról épp Olly Murs koncert volt és pont a vége. Lottie hirtelen odaszalad a sorba, hogy készítsen egy képet vele. Miután meg volt vettünk még vattacukrot, pattogatott kukoricát és colát. Most következett a Pink koncert amit végig énekeltek a lányok. Mikor vége lett már sötétedett épp indultunk vissza a kocsihoz mikor Lottie meglátta a volt barátját, nagyon megijedt de szerencsére ő nem vette észre Lottiet. Mikor a kocsihoz értünk akkor El csinált egy képet Louis-ról és Lottie-ról..
- Akkor húgi most fogadd meg, hogy mindig a kishúgom leszel és soha többet nem hanyagoljuk el egymást és soha többet nem veszekszünk olyan dolgokon amit meg lehet beszélni! - mondta Louis.
- És te fogadd meg, hogy örökre a bátyám leszel és soha többet nem hagysz el minket! - mondta Lott szinte ugyan azt és kezet ráztak majd megölelték egymást. *


Tessék.. megszegték egymás ígéretét..
- Hercegnő.. - mondtam és leraktam a képet a földre.

Lottie szemszöge (+18):

Niall lerakta a képet a kezemből majd  lágyan megcsókolt. Ledöntött az ágyra és a kezével a fejem mellett támaszkodott. Felhúzta a pólóm majd a hasam kezdte el puszilgatni ami csikis volt így nevettem egyet mire ő is elmosolyodott. Levette rólam a pólómat és a nadrágomat majd én is ugyanezeket róla. Egy percre elváltak ajkaink aközben belegondoltam ebbe az estébe és akaratlanul is megharaptam az alsó ajkamat és mosolyogtam.
- Ez nagyon szexi, de ha így folytatod ruhástul foglak megd*gni. - mondta Niall hevesen és én belementem a játékba. Felpattantam az ágyról és gyors megfogtam a szatyrot amit El-től kaptam ma és a fürdőben felvettem. Kisétáltam olyan szexin Niallhöz a fekete csipke tangába és melltartóba. - Te szent csirke! - mondta Niall nyál csorgatva. Szexin odamentem az ágyhoz és ledöntöttem őt majd ráültem a már merevedő férfiasságára persze a boxer még rajta volt. Elkezdtem csókolgatni a hasát majd egyre feljebb értem, a nyakát kiszívtam és a fülcimpáját kezdtem el harapdálni majd a szája szélét.
- Istenem Lottie! Ne kínozz már! - mondta Niall szinte szétrobbanva és hirtelen ő került fölém. - Rossz kislányoknak büntetés jár! - mondta nekem és újra beleharaptam az alsó ajkamba. Letépte rólam szó szerint a fehérneműt és leszedte magáról is a boxert majd hirtelen belém nyomta férfiasságát majd hirtelen kezdett el olyan gyorsan tolni mint ahogy még soha. Fájt de élveztem, szét karmoltam a hátát ami jobban beindította. Ő is kiszívta a nyakamat utána megcsókolt, de még mindig őrült tempóban lökött. Hirtelen kihúzta belőlem a férfiasságát majd hanyatt dőlt az ágyon. 
- Értem én. - mondtam perverzül és kicsit már kimerülve, de ráültem a még mindig merevedő f*szára és úgy lovagoltam rajta. - Niall... el..fogok...menni.. - nyögtem neki.
- Csak egy kicsit még Lott. - mondta és megfogta a csípőm kicsit felemelt és újra ő tolt engem.
- Niall! - kiabáltam véletlen és elmentem majd ő is.. Ledőltünk egymás mellé az ágyba majd 1 óra múlva Niall megszólalt:
- Lott.. elkell mondanom valamit aminek nem fogsz örülni. - mondta.
- kezdesz megijeszteni.. - mondtam.
- Nem használtunk gumit.. - mondta halkan.
- Hogy mi? Niall!! Én nem szedek fogamzásgátlót!! A fenébe!!! Olyan hülye vagy! - mondtam és felvettem közben a kötösömet.
- Most hova mész? - kérdezte.
- Mindjárt jövök. - mondtam és kimentem a szobámból és egy Zayn-be ütköztem.
- Rosszalkodunk-rosszalkodunk fényes nappal? - kérdezte Zayn perverzen.
- Zayn most nem érek rá.. nem láttad Eleanort?? - kérdeztem.
- Elment a boltba. - mondta.
- A fenébe.. és Danit vagy Pezz-t? - kérdeztem.
- Kint vannak a kertben a  többiekkel. - mondta Zayn.
- Oké! Köszi! - mondtam és visszamentem a szobámba. Felkaptam egy fehérneműt, egy rövidnadrágot és egy pólót meg a szandálomat.
- Lott most mi van? - kérdezte Niall.
- Maradj itt és mindjárt jövök! - mondtam és adtam neki egy puszit majd lefutottam a lépcsőn. Futottam a kertbe és amikor kiértem mindenki engem nézett.
- Izéé.. Pezz, Dani beszélhetnénk? Kéne a segítség. - mondtam kínosan és már bementem a konyhába. 
- Minden rendben Lott? - kérdezte Dani.
- Nem!! - mondtam idegesen.
- Nyugodj le és mond el, hogy mi van. - mondta Pezz.
- Épp egy órával ezelőtt volt egy kis kalandom Niallel, de a hülye nem húzott gumit és csak az előbb szólt! - mondtam hadarva de az arcukról leolvasva láttam megértették.
- Ez hülye!! - mondta Pezz.
- Mit csináljak?? - kérdeztem.
- Gyere.. - mondta Dani és maga után húzott ki a kertbe de én már szinte sírtam.
- Mikor jön haza El? - kérdezte Dani.
- Most ment el, szóval egy fél óra. - mondta Liam.
- Mi történt? - kérdezte Louis és engem nézett.
- Oké mind1.. Louis bemehetünk a szobátokba? Lott-nak kéne egy gyógyszer de az csak El-nek van, nekem elfogyott.. - mondta Dani.
- Persze, de milyen gyógyszer? - kérdezte Louis.
- Őőőő... AlgoFlex M.... - mondta Pezz és már mentünk is fel.
- El-nek van fogamzásgátlója, nekem elfogyott, Pezz meg nem használ. Szóval akkor vedd be az elsőt amikor megjön és 21 napig folyamatosan kell szedni minden nap ugyan abban az időpontban, például reggel. 21 nap után 7 nap szünet majd a 8. napon újra kezd el ugyanezt. Ugye a családba nem volt senkinek mélyvénás thrombózisa. Amúgy mikor jön meg? - kérdezte Dani.
- 3 nap múlva. - mondtam.
- Oké akkor holnap elmegyünk a nőgyógyászomhoz, mert ehhez kellenek bizonyos vizsgálatok. Rákszűrés illetve laborvizsgálatok. Ez most legyen nálad El nem fog megharagudni és holnap még veszünk, de ne vedd be most! Nyugodj meg nem lesz semmi, remélem. - mondta Dani.
- Oké.. Köszönöm. - mondtam.
- Semmiség, de akkor holnap 8-kor el kell indulnunk. Na de most menjünk le. -mondta Dani.
- Oké csak Szólok Niallnek. - mosolyogtam.
- Oké, lent várunk édes! - mondta Pezz és mentek. Én is átmentem a szobámba.
- Na? - kérdezte Niall felöltözve.
- Holnap megyek Danival a nőgyógyászhoz és fogamzásgátlót kell szednem úgy tűnik. - mondtam leülve mellé.
- Sajnálom. - mondta.
- Nincs semmi baj. - mondtam és a vállára hajtottam a fejem. - Lemegyünk? - kérdeztem.
- Mehetünk. - mosolyogtam és megcsókolt még. Kézen fogva mentünk le a lépcsőn és nevettünk de már nem tudom, hogy min. Kiléptünk az udvarra és megint mindenki minket nézet. 
- Ööö.. Van valami rajtunk hogy mindenki minket néz? - kérdezte Niall nevetve mire mindenki nevetett. Leültünk a hintaágyra Liam és Dani mellé.
- Na minden rendben? - suttogta nekem Dani.
- Asszem igen. - mondtam.
- Nem kéne elmondanod Louisnak? - kérdezte Dani még mindig suttogva.
- Nem tudom. - mondtam.
- Akkor hajrá! - mondta Dani és felállított.
- De.... 
- Nincs semmi de. Most! - vágott a szavamba Dani.
- Öm. Louis.. beszélhetnénk?? - kérdeztem.
- Igen. - mondta és felállt majd bementünk a konyhába.
- Csak annyit szeretnék mondani, hogy tudd.....
- Először azt szeretném mondani, hogy sajnálom és nagyon szeretlek húgi. - mondta Louis.
- Megígéred, hogy nem leszel kiakadva? - kérdeztem nem törődve azzal amit az előbb mondott.
- Igen. - mondta.
- Izé.. Felelőtlenek voltunk Niallel.. - mondtam.
- Ezt, hogy érted? - kérdezte.
- Hát 1 órája volt egy kis kalandunk, de Niall nem húzott gumit és csak akkor szólt mielőtt lejöttem Daniékkal beszélni, persze tanácsot kértem és holnap Danival megyek nőgyógyászhoz, de ne legyél kiakadva kérlek. - mondtam lehajtott fejjel.
- Istenem!! Ennyire gyerekek vagytok még??? Nem akadok ki annyira, de ha terhes leszel én nem tudom mit csinálok! - mondta bátyám és én annyira rosszul lettem a gondolattól, hogy lehet terhes leszek, hogy egy könnycsepp kicsordult a szememből és megöleltem Louist aki viszonozta ezt.
- Sajnálom. - mondtam.
- Semmi baj. Ne sírj kérlek. - mondta Louis.
- Nem haragszom rád, de nem felejtem el, csak kérlek legyél újra a bátyám aki szeret és félt, de ne ennyire. - mondtam.
- Ígérem! Szeretlek húgi. - mondta Louis.
- Én is téged Bátyó! - mondtam.

Remélem elég izgalmas lett. Komikat szívesen fogadunk és várunk :) És remélem a rész hosszával is meg vagytok elégedve! :)) :$

Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése