2013. május 7., kedd

12. rész Apuci pici lánya

Louis szemszöge:

Elkísértem a szobájáig Lottiet.
- Jóéjt Hercegnő! - mondtam neki.
- Jóéjt bátyó! - mosolygott mire egy puszit adtam neki. Megvártam míg bemegy a szobájába majd leballagtam a lépcsőn ahol anya mosogatott.
- Még ilyenkor is? - kérdeztem, de nem kaptam választ. - Anya, minden rendben? - kérdeztem. 10 perc hallgatás után amikor végzett a mosogatással végre megszólalt.
- Miért kell ezt csinálni?? - kérdezte homlokát vakarva.
- Még is mit anya?? Igen hibáztunk abba Lottieval, hogy kitörtük a botrányt, de mást nem csináltunk... - mondtam.
- Louis.. Szeretem Dant és most engem írtatok le a szemébe. - mondta és leült a kanapéra.
- Ezt, hogy érted? - kérdeztem.
- Úgy viselkedtek mint az óvodások!! Louis, miért kell ez? - kérdezte anya.
- De anya mi?? Micsoda? - kérdeztem kicsit idegesen és mérgesen.
- Miért kell leállni veszekedni Ginával??? - kérdezte szinte kiabálva.
- Ő kötött belénk! Fogadjunk "sírva" jött le hozzátok.... - mondtam.
- Kiabáltatok vele és rácsaptad az ajtót Louis!!! Szegény lány csak beszélgetni szeretett volna veletek! - mondta anya könnyek között.
- Apa megcsalt... köszi, hogy tőled tudtuk meg.. - válaszoltam rá.
- Én..... - nem tudott semmit mondani így megöleltem. Akármennyit veszekszünk anyával én ugyanúgy szeretem!.
- Menj aludni. - mondtam és adtam egy puszit neki.
- A felnőtt fiam. - mosolygott majd elment így hát én is. Még mindig nem tudom felfogni, hogy Gina milyen.. Nehezen elaludtam. Arra ébredtem, hogy valaki bejön a szobámba. Megfordultam és a húgom állt ott.
- Lottie.. mi a baj? - kérdeztem álmosan.
- Bejöhetek melléd? - kérdezte sírva.
- Persze, de mi a baj? - kérdeztem mire befeküdt mellém és a mellkasomhoz fúrta magát és csak sírt. Elkezdtem piszkálni mire kicsit megnyugodott de én elaludtam a húgomat ölelve és védve.

Reggel arra kelek, hogy valaki húzza fel a redőnyt és a nap besugárzik.
- B*sszameg... - mondom halkan de mégis hallhatóan arra, hogy felkeltenek hajnalok hajnalán.. Húgom még mindig aludt és remegett. Mi lehet??
- Hasatokra süt a nap! Keljetek fel! - mondta mosolyogva Dan, ez hiányzott..
- Hány óra van? - kérdezte húgom remegő hanggal.
- 8 óra lesz 5 perc múlva, reggeli van és ma elmegyünk egy közös programra. - mosolygott ránk Dan. Lottie még mindig kapaszkodott belém és lefojt egy könnycsepp az arcán.
- Héé.. Mi a baj?? - kérdezte Dan.
- S-Se-Semmi.. - szipogott Lottie.
- De ha bármi van hozzám jöhetsz nyugodtan! - mondta Dan a húgomnak és adott neki egy puszit.. VÉGRE kiment a szobámból Dan.
- Akarsz róla beszélni? - kérdeztem.
- Én.... azt hiszem, hogy..... sz-szerelmes vagyok.. - mondta.
- De hát ez szupeer! - kiáltottam fel.
- Nem az... - sírt tovább.
- Lottie. - mondtam neki és felemeltem a fejét, hogy a szemembe nézzen. Ha nem ismernének minket azt hinnék, hogy egy szerelmes pár vagyunk.. - Akkor most elmeséled! - mondtam neki.
- Éhes vagyok.. majd utána, kérlek.. - mondta mire csak bólintottam. Lassan lementünk, már mindenki az asztalnál ült.
- Jóreggelt!!! - köszöntek az ikrek és utána anya is.
- Miért kellett ilyen korán kelni?? - kérdeztem nyűgösen.
- Mert ma lemegyünk a tengerpartra!!!! - mondta mosolyogva anya.
- Uuu!! És hívhatom a fiúkat? - kérdeztem és már készítettem a  telómat..
- NE!!! - mondta egyből Lott. Na ez kezd gyanús lenni..
- Ez egy családi program szóval sajnálom Lou szívem, de most nem..- mondta anya.
- Oké!! Akkor Louis kocsijával megyünk! - mondta Lott.
- Miért? - kérdezte Fizz.
- Több oka van.... 1. kényelmes, 2. halk, 3. Amíg Lou vezet anya az anyósülésen és mi 4-en hátul pont elférünk és tudunk nevetni és képeket csinálni! - mondta húgom.
- Straand!! ÉN ülök Lottie mellé! - mondta Daisy.
- Lányok!!! És Louis!!! Azt hiszem rosszul értelmeztétek.. - mondta anya.
- Mit lehet ezen rosszul értelmezni? Családi strandolás csajos parti Louissal!  - mondta Fizz.
- Nem.. Danék is jönnek.. - mondta anya.
- Anya.. én igazából megígértem Gracnek, hogy átmegyek hozzá szóval majd máskor megyek.. - mondta Lottie.
- Ja én meg az ikreknek ígértem meg, hogy elviszem őket állatkertbe.. - mondtam.
- Nekem meg holnap suli van anya... - mondta Fizz. Na szépen kimentettük magunkat.
- Gyerekek.... Lottie, tegnap beszéltem Gracie anyukájával és mondta, hogy Grac a nagyijához megy, Louis az állatkert ráér máskor és Fizzy a kocsiban tudsz tanulni.. és nem kérem a "de" mondatokat!.. - mondta anya. Mindenki sóhajtott egyet majd megettük a reggelit és mindenki felvonult a szobájába. Megfogtam a táskám és belevágtam 1 törülközőt nadrágot hajzselét, fésűt és Kevint, de hol van Kevin?.
- Kevin? Keviin!! - vinnyogtam mint egy 5 éves mire Lott és Fizz jöttek be.
- Itt madarad! - vágta hozzám Fizzy. Elraktam a madaramat majd Lott lehajtott fejjel ült le az ágyamra.
- Na? - kérdeztem arra célozva, hogy mikor mondja el nekem a problémáját.
- Louis... én szerelmes vagyok.. - mondta.
- Ezt tudom.. látszik is meg mondtad is.. - mondtam és leültem mellé.
- De én Harry-be! - mondta ki végül. Csak kerek szemekkel néztem őt. Ez nem jó.. Hazz csak megfektetni akarja..
- ÉS miért sírtál? Mi történt? - kérdeztem.
- Megtudtam, hogy Harry mindent azért csinált, hogy lefektessen. - kezdett el sírni.
- Jajj húgi... Várj.. és Niall? - kérdeztem.
- Ez a másik... ha így folytatja belé szeretek.. - mondta pityeregve.
- Mai terv... Boldog leszel, mosolyogni fogsz.. - mondtam boldogítás képen.
- Oké.. átjössz segíteni? - kérdezte és letöröltem pár könnycseppet az arcáról.
- Hát persze. - mosolyogtam rá majd átkísértem a szobájába.
- Nem tudom melyik fürdőruhát vegyem fel. - pirult el egy kicsit.
- Melyikek közül nem tudsz választani? - mosolyogtam rá. ekkor felmutatott 2 darabot. Egy fekete, fehér, szürke csíkosat ami nyakba kötős volt és egy pánt nélküli, fekete alapon rózsaszín és fehér virág mintásat. - Hm.... a pánt nélkülit!! - mondtam "kis" gondolkozás után ami 10 perc volt.
- Gyerekek, készen vagytok?? - kiabált fel anya.
- Még nem!! - kiabáltuk egyszerre 5-en ami után nevettünk. Lott még rakott be fésűt, hajszárítót, sminket, rövid nadrágot, toppot, egy elegánsabb ruhát és egy sima ruhát.
- Na jó.. Ez komoly?? - kérdeztem nevetve.
- Jajj, fogadjunk, hogy te is telepakoltad ezekkel! ÉS felsőt nem akarsz felvenni? - kérdezte.
- Ennyi mindent nem raktam el! ÉS a törülközőt is majd én adjam oda neked, vagy hozol? És nem.. - mondtam mosolyogva.
- Hát így, hogy mondod.. nem hiszem, hogy lesz szükségem törölközőre. - nevetett és elraktam neki egy törülközőt.
- Vedd fel a fürdőruhádat és gyere le. - mondtam és indultam ki.
- Louis... megvársz? Most rád és a testvéreimre van szükségem. - mondta halkan a végét. Odamentem és egy puszit adtam neki majd leültem az ágyra, 5 perc múlva jött vissza fürdőruhában.
- Vegyél fel valamit így nem jössz! - mondtam.
- De te is fürdőruhába jössz. - kötöszködött.
- De te a húgom vagy és szexi is és a nyomorék pasik rád fognak szállni és nem akarok bunyót, szóval ezt vedd fel. - dobtam neki egy rövidnadrágot és egy laza fehér felsőt. Felvette majd a napszemüvegét is amit 1 hónap után visszakapott Gracietől. Megfogtam a táskáját és kézenfogva mentünk le.
- Na végre!!! - mondta anya.
- Minden rendben van?? Általában még ilyenkor is veszekedtek.. - mondta Fizz.
- Azt hiszem lassan minden a legnagyobb rendben lesz. - mondta húgom.
- Nem értelek titeket.. na nyomás! - mondta anya és kaptunk 1-1 puszit. Beültünk a kocsiba majd 1 órás út után megérkeztünk.
- Végre!! - mondta Phoebe amin nevettünk. Kiszálltunk a kocsiból majd mentünk is. Fizzy, Lottie nyakára csimpaszkodott és úgy "gurultak" szinte... Leterítettük a plédet ami óriási volt és levettük a ruhákat, bekentük egymást naptejjel és máris mentünk be. Akármennyire is szívtelen és szemét ez a Georgina nem leszek pofátlan.
- Jössz? - kérdeztem tőle mire felnézett.
- Igen. - mosolygott. Mikor távolabb kerültünk anyuéktól megállt.
- Mi a baj? - kérdeztem.
- Miért vagy kedves velem? - kérdezte.
- Talán mert úgy néz ki, hogy "testvérek" leszünk és úgy gondoltam, hogy a húgaim akkor könnyebben barátkoznak ha én kezdem veled..
- De én nem akarom, úgyse lesznek sokáig együtt és amúgy is utállak titeket.. - mondta Gina.
- Nem tudom mi okod van ezzel, nem is ismersz minket.. - mondtam.
- Louiiiis! Itt van Harry és Zayn meg 2 lány!! - kiabálta Daisy. Odafordultam és tényleg ott álltak, Harry, Taylor, Zayn és Pezz és épp Lottiehoz mennek.
- Gina ha akarsz gyere ha akarsz nem, de nekem most oda kell mennem. Bocs.. - mondtam és futottam be a vízbe. Nagy nehezen a húgomhoz értem, hát elég nehéz vízben futni, de most az egyik húgomról van szó...
- Héé! Szia Lou!! - integetett Taylor mire kirázott a hideg.
- Sziasztok! - mosolyogtam és integettem vissza. Pezz gyorsan Lottiehoz szalad és megölelte szorosan és hallottam én is mit mond.
- Kérlek ments meg!! Én nem bírom tovább Miss Swifttel!! Lottieee segííts!!! - "suttogta" Pezz mire a többiek is ideértek. Lepacsiztam Zaynnel és Harrynek csak intettem egyet úgy ahogy szőke barátnőjének is.
- Ti, hogy-hogy itt? - kérdezte Taylor.
- Nem is kérdezzétek... Anyánk bemutatta tegnap a pasiját és lányát és eltervezték, hogy ma kijövünk a "család" együtt. Mi próbáltuk kimenteni magunkat, de nem lehetett.. - mondtam és odanéztem.
- És ti? - kérdezte Lottie nagy nehezen.
- Csak kijöttünk kicsit, igazából Pezz akart Danival, Liammel és Zaynnel kijönni, de mivel Payzer párosunk nem ért rá ezért jöttünk mi.. - mondta Harry.
- Remek..- dörmögte Lottie. - Ha nem bánjátok kimennék a vízből.. kicsit ismerkedem az "apámmal" és apuci pici lányával... - mondta Lottie és elindult kifele, de megfogtam a karját.
- Minden rendben? - tátogtam neki. Csak bólintott ide-oda. Kiment majd 10 perc múlva visszafutott hozzánk sikítva mire megláttam Niall-t aki futott a húgom után és üldözte.
- Neee!! - sikított Lottie. Az ikrek és Fizzy kimentek szerencsére.
- Megvagy! - mondta Niall és beledobta Lottiet a vízbe.
- Köszönöm a fürdést.. - mondta Hercegnőm és odajött mellém.
- Eleanor? - kérdezte.
- Suliba... - mondta Pezz lebiggyesztett szájjal.
- Hé.. Arra gondoltam, hogy segíthetnétek felújítani a szobámat, persze ha van kedvetek és jönnének a többiek is még. - mosolygott húgom.
- Persze, hogy megyünk!!! - mondta Taylor mosolyogva.
- Már megbocsáss, de nem hozzád beszéltem... - mondta Lottie flegmán.
- Lottie... - mondta idegese Harry.. Na ez szép lesz... - Fogd be.. - mondta nehezen (?).. Mi van vele? Végignéztem és láttam eléggé kihúzta magát a kis Harry... Na most a húgomra vagy Taylorra? Esetleg más nőre aki itt van a parton...
- H-Hogy mondtad? - kérdezte könnyes szemmel.. Nem fogja tudni kezelni előtte ezt..
- Úgy, hogy fogd be.. - mondta Harry. Pezz elhúzta a húgomat, gondolom beszélgetni. Ráültek egy-egy matracra és eveztek befelé.


Lottie szemszöge:

Pezzel eveztünk befelé majd megálltunk.
- Tudom, hogy nem vagyunk olyan jóba még, de számíthatsz rám és mindent elmondhatsz, bennem bízhatsz.. Szeretnél beszélni róla? - kérdezte tőlem.
- Ez nagyon kedves és én így is nagyon szeretlek, de nem Perrie Edwards-t a LM egyik énekesét, hanem Perrie Louise Edwards-ot! ÉS ha nem gond, hogy kipanaszkodom magam.. - mondtam.
- Jajj, szeretlek te! Mondjad. - mosolygott rám.
- Én szerelmes vagyok.... Harrybe.. De Niall.. - mondtam de közbevágott.
- Mutatta az üzenetet nekem és Daninak is és elmesélt mindent.. kezd megszeretni. - mondta Pezz.
- Ez a baj, hogy én is.. de Harrybe teljesen belebolondultam.. - mondtam
- Lott.. Az nem baj, hogy szerelmes vagy, de az igen, hogy Harrybe és előtte nem tudod  tűrtöztetni a könnyeidet..- mondta nekem újdonsült barátnőm.
- Tudom.. de nem tudok mit csinálni.. - mondtam.
- Niall.. - ennyit mondott. Még beszélgettünk 20 percet és elindultunk ki. Még velük hülyéskedtünk aztán 8 óra fele indultunk haza. Én elaludtam.
Valaki keltegetett. Dan volt.
- Hazaértünk? - kérdeztem álmosan.
- Igen. Gyere. - mondta és kisegített.
Felmentem szobámba és felnéztem twitterre.

@NiallOfficial: Jól éreztem ma magam veled, @lottietommo és persze a többiekkel is.! :) Majd írj üzit nekem vagy valakinek, hogy mikor menjünk a szobád dekorálni! ;) <3

@lottietommo: Én is veled, @NiallOfficial. Köszönöm a szép napot @JohannaDarling, @drdeakin és @LouisTomlinson. Köszönöm! <3

Elmentem lezuhanyozni majd bebújtam az ágyba. Írtam 1-1 SMS-t Niallnek és Pezznek.

Niall:  Köszönöm a mai napot! Bolondom! :)) Szeretlek, jóéjt <3
Perrie: Pezz!^^ Köszönöm, hogy segítettél! Mit szólnátok a jövőhét péntekhez a szobám dekorálásához? Grac is jönne:)) <3

Niall-től egy "szeretlek<3" -et kaptam és Pezztől semmit így elaludtam.

Jövőhét péntek:

- Te komolyan leöntöttél Zöld festékkel?? - kérdeztem Liamet.
- Bocsánat, bocsánat!! Nem fordult még elő! NE haragudj!! - mentegetőzött az örök jó Liam, vagy mégse örök??
- Jól áll a zöld Szivii!! - nevetett Pezz, mire ráöntöttem egy kis kéket.. Nem tudom miért vettem ennyi festéket hisz csak lilára és fehérre akarom kifesteni a szobámat, na mindegy így is jó vége lett.
- És Liam, nem haragszom cska egy ölelést kérek. - nevettem.
- Hát..... - nem tudta befejezni a mondatát mert megöleltem. 10perc múlva már mindenki színes volt és épp készültem leönteni Harryt libafos színűvel, épp az ajtó előtt futott és locsoltam is, de ekkor kinyílt az ajtó és Gina lépett be és hát ő lett fos színű. elkezdtem magamba nevetni.
- TE.... ez... uuuu... UTÁLLAK TITEKET!!!! - mondta Gina majd lerohant.
- Öm... hupsz...- nevettem mire mindenki nevetett. Megcsináltuk a szobámat nagy nehezen. Egyébként nem változott semmi a szerelembe, csak megtanultam kezelni Hazz előtt..
- Ez szép munka! - mondta a rózsaszín Zayn.
- Az!! - mondtam és lepacsiztam mindenkivel. - Megyek megkeresem szörnyellát.. - nevettem és leindultam a lépcsőn és az asztalon ült.
- Figyelj.. sajnálom, tényleg nem akartam.. - mondtam.
- Ne mentegetőzz, nem érdekel... - mondta és felment. 2 perc múlva egy mérges Anya, Dan és Gina állt előttem.
- Charlotte Tomlinson! - mondta anya.
- Tényleg véletlen volt! Harryt akartam, de ekkor nyílt az ajtó és bejött Gina és őt találtam el...- mondtam az igazat.
- Ez minket nem érdekel... büntetésül őt szolgálod ki 1 héten át! - mondta Dan.
- Hogy mivan???? - kérdeztem.
- Jól hallottad! - mondta anya.
- De ez..... - nem tudtam mit mondani. - Az apuci pici lánya besértődött és amikor ő hibázik mindig akkor is én kapok! Ha ő szemétkedik velem vagy a testvéreimmel az nem számít!! - mondtam felháborodva majd kimentem az udvarra, persze becsaptam az ajtót. Pár perc múlva egy Niall állt előttem.
- A többiek elmentek fürdeni majd hazamentek, azt üzenik puszilnak és várnak a holnapi koncerten meg, hogy írj nekik.. amúgy minden rendben? - kérdezte.
- Oké.. nemm.. - mondtam és felálltam. Niall közelebb lépett hozzám és megfogta az arcomat.
- Gyönyörű vagy. - mondta.
- Csak csókolj meg.. - mondtam csukott szemmel, mire az ajkait lassan tapasztotta az enyémre, lábujjhegyre álltam, hogy felérjem majd 5 percig álltunk ott.
- Khm... - köhögött valaki mire hirtelen odakaptuk a fejünket.. Dan..
- Izéé.. - mondtam.
- Ne mentegetőzz.. Tini vagy szerelmes... Menjetek fürdeni és Niall itt aludhat ha akar.. - mondta Dan, tök jófej.
- Köszi. - mosolyogtam.


Elmentünk fürdeni, Niall utánam ment. Bedőltem az ágyamba és felkapcsoltam az égősort.. 
- Cuki vagy. - nevetett Niall.
- Héé! - mondtam nevetve. Felmentem Twittere mert jött egy értesítésem.

@NiallOfficial: A cuki Heregnő elfoglalja a birodalmában lévő kedvenc helyét! Új szoba, új lélek! Rmeélem megérte egész nap festeni és tiszta színesnek lenni :)) @lottietommo <3 :))


Nevettem mire Niall fölém támaszkodott, majd megcsókolt egyre hevesebben és hevesebben........

Folytatás Enii~-től függ!! :))) <3 Bocsi, hogy rövid lett :sss


Mesi~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése