2013. május 19., vasárnap

16. rész Ajánlatok, titkok, félreértések

Itt a kövi rész! Komikat szívesen fogadunk ha tetszik, próbáltam izgisre írni, hát így sikerült! ;) Puszi :*

Lottie szemszöge:

Olyan jót álmodtam erre nem megint az a hülye duda vagy kürt szól itt mellettem??...
- Jóó reggelt álom szuszéék!! - kiabálta Niall.
- Ez most komoly?? - kérdeztem rekedtes, kómás hangon.
- Igen Hercegnőm! - mondta Niall majd kinyitottam teljesen a szemem és egy olyan Niall állt előttem akin csak alsónadrág volt. Hirtelen megcsókolt. Imádtam ahogy csókol és ahogy hozzám ér, egyszerűen megőrülök.
- Szeretnék minden nap erre kelni. - haraptam ajkaimban a csókunk után.
- Én meg arra, hogy mellettem ébredsz fel és végig csókolhatom a nyakad, hasad. - mondta miközben most megtette ezt.
- Lottie!!! Anya híív telefonon! - kiabálta bátyám.
- BAsszus Niall, hagyd abba! - mondtam.
- De nem tudom, kívánlak. - mondta miközben a nyakamat csókolta.
- Niall.. Esküszöm ha nem szállsz le rólam többet még csak rám se nézhetsz!!! - mondtam neki mire egyből kirohant a szobámból. 10 másodperc múlva Louis lép be a szobámba.
- Igen anya.. Adom. - mondta Lou és átadta a telefont.

Jay: Szia kicsim! Hogy vagy? 
Lottie: Szia... persze el is higgyem, hogy érdekel?
Jay: Lottie. Sajnálok mindent és szeretném ha ezt megbeszélnénk.

Lottie: Anya, nem tudom, hogy ma mi lesz a program.
Jay: Egy 20 percet rámérsz nem?
Lottie: Ahj... oké. Akkor 1-kor a London Eye-nál találkozunk. Szia.

Azzal a mozdulattal ki is nyomtam.
- Mit keresett itt Niall, hogy kiabáltál vele? - kérdezte bátyám.
- Csak úgy keltem, hogy rám ugrott a hangos hangszeri ébresztés után... - mondtam.
- Értem.. És ma este van kedved egy kicsit bulizni? - kérdezte Lou.
- Nem tudom, még átgondolom! - kacsintottam rá.
- Oké! De ma sütögetés lesz ebédkor! - mondta.
- Oké-oké! Csak menj már ki! - nevettem, majd kilöktem az ajtómon amit be is zártam. Gyorsan megfürödtem, felkentem egy alap sminket majd összefogtam a hajam. Kimentem a szekrényemhez ahol válogatni kezdtem. 10 perc alatt meglett a tökéletes, egy sötét zöld cicanaci, fehér hosszított pólóval amint egy tigris van. Felvettem hozzá a bőr színű topánomat majd lementem a konyhába ahol El, Dani és Pezz már ügyeskedtek.
- Széép Jó reggelt a hölgyeknek! Segíthetek valamiben? - kérdeztem őket mire egyszerre fordultak felém és elkezdtek röhögni.
- Igen, Légyszi kezdj el teríteni! Köszi Hercegnőőm! - mondta Pezz és adott egy puszit. Elővettem 9 tányért és hozzá evőeszközöket meg poharakat, így egyensúlyozva kellett kimennem a kertbe ahol a fiúk épp nevettek.
- Á' nehogy segítsetek, minek is! Lottie olyan ügyes, hogy tuti nem fog elesni.. - mondtam mire tökéletesen elestem és a 9 tányérból kb. 2 maradt épségben.
- Úristen! Te mekkora egy béna vagy!! - nevetett bátyám.
- Á Louis basszus nem kell segíteni!! Majd felállok én egyedül és fellépcsőzök majd lefertőtlenítem és elállítom a vérzést és utána kiszedem az üvegszilánkokat a tenyeremből és a térdemből... És nektek sem kell ám segíteni, röhögjetek! MAjd megoldom. - mondtam és felültem majd nagy nehezen felálltam.
- Gyere! - nyújtotta a kezét Liam.
- Köszönöm. - mondtam és megfogtam kezét mire hirtelen az ölébe kapott és felrohant a szobámba és leültetett a kád szélére majd elkezdte fertőtleníteni a sebet. Nem mondom, nem kicsit fájt meg ahogy kiszedte a szilánkokat a bőrömből, de kibírtam. 15 perc múlva indultunk le, én bakogva mellette és csak a kötözött lábam és kezemet néztem. Mire kiértünk mindenki az asztalnál ült. Csöndben leültem Zayn és Dani közé.
- Lott, sajnálom. - mondta Louis.
- Nem érdekelsz Louis. - mondtam.
- Na együnk!!!  - mondta Niall, persze ki más.
- Mit kérsz? - kérdezte Zayn.
- Nekem mindegy de sok Tzatzikit. - mondtam mire kaptam egy közepes méretű húst és a tányér háromnegyedén csak tzatziki saláta volt.
- Megfelel? - kérdezte mosolyogva.
- Nyamii! - nevettem rá.
- Jól vagy? - kérdezte suttogva Dani.
- Testileg nem lelkileg kezdek már egyre jobban lenni! - mondtam és ránéztem Niallra aki épp engem nézett és rámosolyogtam mire ő egy puszit küldött nekem.
- Hééé! Ez mi volt?? - pattant fel a székről Pezz és Niallre és rám mutatott. Mindenki minket nézett.
- Csak küldtem neki egy puszit. - mondta nem valami értelmes fejjel Niall.
- Akkor köztetek most mi van? - kérdezte Liam úgy mint egy lány.
- Semmi, csak egy puszit küldött! - nevettem. Ránéztem bátyámra aki furán nézett Niallre.
30 perc múlva már csönd volt és csak a medence szélénél ültünk.
- anya idejön beszélni. - mondta Louis.
- És ezért úgy kell rám nézni mint egy leprásra? - kérdeztem.
- Lottie nem értem mi bajod van.. - mondta Louis.
- Mert egy seggfej vagy aki nem törődik senkivel! - mondtam hangosabban.
- Mert te törődsz mások érzéseivel?? kihasználsz mindenkit! - kiabálta.
- Mivan?? - kérdeztem.
- Kihasználsz mindenkit mert találsz bennük valami jót és mások érzéseivel nem foglalkozol, hogy hogy esik nekik esetleg mit éreznek irántad! - mondta Louis.
- Ha most mondasz 1 példát erre, elhiszem és sőt szedem a sátorfámat és elmegyek innen, hogy ne kelljen velem lenned. - Ennyi van Louis Tomlinson! - mondtam és felmentem a szobámba. Ekkor csöngettek, anyám volt így lassan lementem és kinyitottam neki az ajtót, adott két puszit.
- Gyere beljebb. - mondtam mire levette cipőjét és beljebb jött. - Maradjunk itt lent vagy menjünk fel a szobámba? - kérdeztem.
- Nekem jó itt is. - mosolygott.
- Oké.. Akkor ülj le! - mondtam és lehuppantam a kanapéra és ő mellém.
- Hát először is. Beszéltem az igazgatóval és azt mondta, hogy nem muszáj az utolsó évedet kijárni ha nem akarod, de havonta 2-szer kell menned magántanárhoz. A másik, mennénk nyaralni és arra gondoltam, hogy jöhetnétek Louissal. - mondta anya.
- A sulisat elfogadom és köszönöm, a nyaralást meg átgondolom. - mondtam.
- Rendben és örülök neki.. A másik.. Én tényleg nagyon sajnálom Lottie. - mondta anya.
- Rendben, de nekem kell egy kis idő, hogy felfogjam és megemésszem. - mondtam.
- Egy ölelést kapok azért? - kérdezte reménykedve anya mire egy kicsit mosolyogtam és megöleltem.
- Anya.. mondhatok valamit? - kérdeztem.
- Persze, bármit. - mosolygott rám.
- Hát én..... e-elvesztettem.. - mondtam.
- Mármint a szüzességed? - kérdezte.
- I-igen.. - éreztem ahogy kipirulok.
- De védekeztetek ugye? De várjunk kivel is?? - kérdezte tőlem.
- Igen, persze. Azt nem szeretném elmondani, ha nem baj. - mondtam.
- De ugye nem valami pedofil?? - kérdezte.
- Nem, nyugi. - nevettem el magam mert eszembe jutott milyen lenne Niall, pedomaci fejjel.
- És megbántad? - kérdezte.
- Nem, egyáltalán nem. - mosolyogtam.
- Ezt ismételd el Lottie.. - mondta egy férfi hang a hátunk mögül. Louis volt.
- Én... - nem mondtam semmit ezen kívül.
- Ki volt Lottie?? - kérdezte idegesen. Nem értem miért lett mérges.
- Ismerem??? - kérdezte. Én csak egy nagyon aprót bólintottam mire kirontott a kertbe. Mi anyuval mentünk utána.
- Te szemét!! Te!! És még azt hittem, hogy a barátom vagy!! Miért te??? Miért te vetted el a húgom szüzességét?? - kiabált Louis, Harrynek aki értetlenül nézett rám. Lou-t le kellett fogni. Megijedtem.
- Lottienak elvették a szüzességét?? - kérdezte Harry.
- Ne tegyél úgy mintha nem tudnád! - mondta idegesen Lou.
- Louis nem ő volt! - mondtam.

Niall szemszöge:

Harryvel épp beszélgetünk mire egy ideges Louis néz körbe az udvaron és keres valamit, mikor megtalálta elkezdett felénk jönni és kiabált.
- Te szemét!! Te!! És még azt hittem, hogy a barátom vagy! Miért te?? Miért Te vetted el a húgom szüzességét?? - kiabált LOUis miközben felénk jött, esküszöm megijedtem, hogy tudja, hogy én voltam, de erre Harryt lökdösi és úgy fogtuk Le Zaynnel és Liammel.
- Lottienak elvették a szüzességét? - kérdezte Harry.
- Ne tegyél úgy mintha nem tudnád! - mondta idegesen Lou..
- Louis! Nem ő volt! - mondta Lottie mire Louis odanézett. Hát még jobban ideges lettem, mert azt hittem, hogy Lott elmondja de nem így tett. LOuis  könnyezve borult húga nyakába.
- Harry.. sajnálom. - mondta Lou.
- Teljesen megértelek, elborult az agyad. nem haragszom csak máskor ne ess neki senkinek még akkor sem ha ideges vagy! - mondta Harry mire a lányok elkezdték kiabálni, hogy Larry!, Larry! a fiúk mosolyogtak majd lepacsiztak és végül egy nagy csapatölelésben törtünk ki.
- Na gyerekek én most megyek, nem zavarok! Lottie gondold meg! - mondta Jay és adott egy puszit mindenkinek.
- Sziaa Jaay!! - kiabáltam utána mire nevetett és integetett.
- Akkor beszélgessünk! És ne hozzuk fel ezt a témát úgyse mondom el! - mondta Lott és leült a hintaágyba mire Louis és én mellé.
- Piszkálhatom a hajad? - pirult el Louis. Lottie nevetett, imádom amikor nevet, olyan megnyugtató számomra.. Újra együtt akarok vele lenni.
- Én is! én is!! - rohant ide Pezz és Zayn versenyezve.
- Nézzük! Mr. és Mrs. Malik versenyeznek az utolsó helyért! Vajon kifog nyerni? Zayn vagy Pezz??? éééééééééééés a nyertes Mrs. Malik!!! - mondta Louis mire nevettünk. Lottie a fejét Louis ölébe helyezte én voltam középen és Pezz meg a szélén.
- Ez nem ééér!- nyavajgott még mindig Zayn.
- Én egy matek zseni vagyok! - mondta Lou.
- Tényleg?? Mennyi 648 könyv és 204 könyv? - kérdezte Liam tőle.
- Egy KÖNYVTÁR! Kérdezz nehezebbet! - mondta büszkén Louis mire megint mindenki nevetett.
- Amúgy fiúk.. Miben különböznek az angol és az amerikai rajongók? - kérdezte Dani.
- Az amerikai lányok magabiztosabbak! - mondta Harry.
- Az biztos múltkor elvették Harry zokniját, de hogy azt nem tudjuk! - mondtam mire megint nevettünk kivéve Harry-t.
- Az angol rajongók többször hordanak kabátot! - mondta Louis megint a hülyeségeit.
- Istenem, ilyen hülyéét!!! - mondta El.
- Tényleg.. te hogy lehetsz ilyen normális Lott?? A bátyád egy hülye akkor te? - kérdezte Liam nevetve.
- Ez könnyű.... Louis-t leejtették mikor megszületett. - mondta Lott mire megint röhögtünk egy sort. A mai nap folyamán még sokszor nevettünk és fürödtünk is, igen csak meggyűlt egyszer a bajom amikor megláttam Lottiet fürdőruhában, de elintéztem (xdd). Végül Lottie és én itthon maradtunk kettesben végre!! A többiek elkezdtek készülődni lent szerencsére. Átmentem Lottiehoz.


Lottie szemszöge

Épp pakoltam a ruháimat mire egy Niall bejött a szobámba egy szál vörös rózsával a kezében. Nagyon édes volt.


- Niall. - mondtam elpirulva mikor már közelebb lépett hozzám.
- Ezt neked, mert szeretlek! - mondta és a kezembe adta majd elkezdte csókolgatni gyengéden a nyakamat mire eldobtam a  rózsát és elkezdtem vadul csókolni mire ő is belement a játékba. Felemelt majd ledobott az ágyamra és levette magáról a felsőjét. Miközben smároltunk szó szerint letépte rólam a felsőmet és a nadrágomat is mire én letoltam a nadrágját.
- Már hiányzol! - mondtam és most én kezdtem el csókolgatni a nyakát és harapdálni mikor hirtelen benyitott valaki.
- Lottie elkérhetem a fek...... Lottie?? és Niall?? - kérdezte Eleanr és nem tudott megmozdulni. Niall gyorsan lemászott rólam és én is felálltam. 
- Eleanor kérlek.. - mondtam.
- Ti most?? együtt vagytok? Vagy mivan?? - kérdezte a megdöbbent El.
- Mi éppenséggel nem vagyunk nem vagyunk együtt, hisz nem akarjuk, hogy a többiek tiudják, főleg a Harry-s dolog után. Szeretjük egymást csak nem vállaljuk fel. - mondta Lottie.
- De akkor Niall te voltál aki elvette a szüzességét? - kérdezte El.
- Igen én voltam.. - mondta Niall
- Ne mondd el kérlek senkinek. - mondtam
- Nem fogom, de akkor elmeséltek többet. - mondta El.
- Hát amikor Lott elszökött otthonról akkor Liamet hívta ő meg engem, hogy menjek érte. Közben lott kapott egy üzenetet Harry-től, hogy Hazz nem akar semmit Lottietól mert nem tud várni, és amikor én hozzám értünk akkor feküdtünk le először. És most terveztük a következőt, csak hát bejöttél.. - mondta Niall.
- De miért nem vállaljátok fel akkor max ezt?? - kérdezte El.
- Mert nem érted, hogy Louis kiborulna és ez a bandát veszélyezteti?? - kérdeztem
- De én meg nem akarok hazudni Louisnak! - mondta El.
- De nem kell, nem fog rákérdezni! - mondta Niall
- És egyszer elmondjuk neki. - mondtam.
- Hát oké. ígérem nem mondom el senkinek, de most megyek. Védekezzetek!- mondta El és kiment.
- Hol tartottunk? - kérdezte tőlem Niall.
- Ott, hogy most én kínozlak! - mondtam és elkezdtük az esti programunkat.

Másnap reggel arra keltem, hogy Niall ad édes puszikat.
- Jóreggelt édes. - mondta és megcsókolt.
- Jóreggelt szőke ír manóm. - mosolyogtam.
- Hogy aludtál? - kérdezte.
- Remekül. - mosolyogtam tovább és hozzábújtam.
- Olyan jó lenne, ha minden nap így kelhetnénk és nem kéne félnünk, hogy most 7 ember bármikor benyithat nem?? - kérdezte Niall.
- Szóval vállaljuk fel az érzésünket? - kérdeztem.
- Akár..- mondta miközben csókolgatott.
- Az tény, hogy nehéz lesz kibírni mire újra együtt lehetünk de meg kell oldanunk így.. - mondtam.
- Ha veled együtt lehetek akkor mindent megteszek ezért. - mondta és nyomott még egy csókot az ajkaimra. Lassan felöltöztünk és lementünk a  többiekhez.
- Jó reggelt! - mosolygott ránk El mint egy vadalma.
- Hosszú volt az éjszaka?? - poénkodott Louis úgy mint mielőtt elkezdtem volna a suli legelső évét.
- El mégjobban nevetett.
- Igen répafej az volt. - kacsintottam bátyámra. Niallel leültünk enni persze El is csatlakozott.
- Na milyen volt az éjszaka? - kérdezte.
- Isteni! - mondtam pirulva.
- Imádom! - mondta Niall.
- Ajj olyan cukik lennétek!! De én örülök annak, hogy tudom és tudok segíteni Lottnak ha kell, ha értitek mire gondolok . -mondta El és el is ment. Megnéztük, hogy tiszta e a levegő kaja után és Niall gyorsan megcsókolt. Kimentünk a  többiekhez utána.
- Mi lesz a mai program skacok?? - kérdezte Dani.

Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése