2013. április 16., kedd

5. rész Rég várt boldogság

Sziasztok. Bocsi, hogy Ez a rész egy kicsit rövidebbre sikerült, de most csak ennyire volt időm, és energiám. A későbbiekben megpróbálok hosszabbakat hozni.:)


*Louis szemszöge*

Az elmúlt 2 év alatt nem telt el úgy nap, hogy ne gondoltam volna a családomra. Anyára, Fizzyre, az Ikrekre, és persze Lottiera. Persze nagyon imádom, ami most történik vele, de azért nem minden része tökéletes. A 2 év alatt körülbelül 4-szer láthattam őket. A menedzserek nagyon szorosan fognak minket. Nem mehetünk szinte soha bulizni, nem láthatjuk a családunkat, alig csinálhatunk valamit. Ezeknek persze nem örülünk, és minden érzésünk Simonon csapódik le. Folyamatosan őt nyaggattam, hogy hagy mehessek haza egy időre, hátha ő jobban hat a ’főnökeinkre’, mint mi. És most végre eljött a pillanat. Itt ülök a kocsiban, és hazafelé tartok. Persze a fiúkkal együtt. Őket nem hagyhatom ki ebből, hisz olyan, mintha az öcséim lennének.

-Louis??? Haver figyelsz? Ébresztő, itt vagyunk. – zökkentett ki gondolataimból Harry.

-Mi? Máris? – lepődtem meg, hisz az út olyan 1 órás, és nekem az egész csak 10 percnek tűnt.

-Gyere. Már biztos nagyon hiányzol nekik, pont úgy, mint ők, neked.- biztatott Liam.

Kiszálltam az autóból, és szerencsére egy fotós se várt. Ilyen is régen volt.
Sorban jöttek ki a házból azok a személyek, akik mindennél többet jelentenek számomra. És ekkor megláttam Lottiet. Kicsit megijedtem, amikor nem jött oda hozzám, hanem csak állt az ajtóban. Láttam, hogy Fizzy próbálja bíztatni. Végül elkezdett felém futni, és sok hónap után, újra szorosan magamhoz ölelhettem.

- Hugi itt vagyok! Ne sírj..  - mondtam neki.

- De nem tudom abbahagyni... - mondta zokogva. Vagy 5 percig álltunk ott majd elengedtük egymást és egymás szemébe néztünk.

Te drogoztál?? Tiszta vörös a szemed!! - mondtam 10 oktávval feljebb.

- Répaevő Galambszar vagy! - mondta sírva.

Istenem de hiányzott már. Ezek a szóváltások felülmúlhatatlanok.

- Mi nem kapunk ölelést?? – szólalt meg Niall és Göndörke, mire odament hozzájuk és mind a 4 fiút jó szorosan magához ölelte.

- Húgi. Szeretnék neked bemutatni valakit.. Vagyis valakiket.. – mondtam és megfogtam a vállát. - Szóval.. Ő itt a barátnőm, Eleanor Calder! - mondtam Lottienak.

- Szia. Lottie Tomlinson! - mondta és kezetfogtak.

- Szia. Sokat hallottam rólad.. sőt.. csak rólad szinte. - nevetett El.

- Hercegnő.... figyelnél??? Nem hiszem el.... Megeszed a répám és nem figyelsz... ch.. – mondtam neki viccesen.

- Bocis, bocsi.. figyelek.. - mondta felemelve maga elé a két kezét.

- Szóval. Ő itt Danielle Peazer, Liam barátnője, de majd mesélnek magukról szerintem.. És ő itt a Little Mix egyik tagja Perrie Edwards és Zayn barátnője. - mondtam ismét.

- Sziasztok! Lottie Tomlinson! - mosolyogott.

- És jóóhíír picilááány!! Viszünk téged magunkkal 1 hétre az 1D házba egy kis kikapcsolódásért!! - mondta Niall, amin csak mosolygott.

- Gyerekek, gyertek be! - invitálta anya be a nagy csapatot.

Lottie gyorsan fölrohant, gondolom a fürdőszobába, mi pedig leültünk a kanapéra, beszélgetni egy kicsit.

-És hogy vagytok? Olyan rég beszéltünk. – törtem meg a csendet.

-Mi megvagyunk, de inkább te mesélj. – mondta anya.

Már épp bele akartam kezdeni, amikor Lottie jelent meg.

- Grac.. - mondta neki, Grac pedig mellé állt. Mindenki rájuk figyelt.. - Van egy olyan dolog amit nem mondtam el nektek még Grac-nek sem... Már lassan másfél éve tart ez, de.... Martin mindig megver ha nem az van amit ő akar meg fenyeget hozzá... azt mondta, meghalok ha elmondom bárkinek is.. - mondta ki végül.

-Ez most csak vicc ugye??? – kérdeztem őt hitetlenkedve.

Ő csak a padlót nézte. Azonnal az ajtó felé indultam. El akartam látni, annak a szemétnek a baját.

-Miért van zárva ez a sz@r??? – üvöltöttem teljes hangerővel.

-Louis! Kérlek gyere vissza. Én kértem meg Harryt, hogy csukja be, mert tudtam, hogy ha megtudod, így reagálsz rá.

Megpróbáltam egy kicsit lehiggadni, és visszamentem a többiekhez.

-De…Hogyan? Miért?- kérdeztem teljesen sokkolva. – Az egész az én hibám. Nem voltam itt melletted, amikor kellett volna.

-Lou! Ne hibáztasd magad! Ez egy vadállat. Bármire képes. – mondta Lottie.

-És… megnézhetem a sebeket?- kérdeztem kicsit félénken, mire Lottie csak levette a kardigánját.

Tiszta kék-zöld folt terítette be mindenhol.

-Ezt mind ő tette?- kérdeztem.

-Igen.-bólintott.

-Figyelj! Ez nem maradhat szó nélkül. Minél hamarabb el kell menned a rendőrségre. És mostantól egy percre sem hagylak egyedül. - mondtam.

*Lottie szemszöge*

Nehezen, de bevallottam az igazságot. Furcsa, de megkönnyebbültem, hogy mostantól nem kell titkolóznom a saját családom előtt. Elgondolkodtam azon, amit Louis mondott. Igaza van. Ez nem maradhat így. El kell mennem a rendőrségre.

-Igazad van. És eljönnél velem a rendőrségre?- kérdeztem Louist.

-Hercegnő. Ez nem kérdés. Ha nem akarnád, akkor is elmennék veled.- mondta. Annyira jólesett.

-És most mi lesz a 1D házzal?- kérdeztem, ezúttal mindenkitől.

-Ha szeretnél eljössz velünk, ha nem itthon maradsz, és gondolom Louis is. Teljesen megértjük ha inkább maradnál. – válaszolt Niall.

-Köszönöm fiúk-lányok. De most jól esne egy kis kikapcsolódás, úgyhogy inkább veletek tartanék. – mondtam hosszú idő után igazán boldogan.

-Jeee…még jobb. - mosolygott Harry.

-De akkor holnap elmegyünk Louissal a rendőrségre.-folytattam.

-Ez természetes. - mondta Liam.

-Egyébként mikor indulunk? - kíváncsiskodtam.

-Akár most is. - válaszolt Harry.

-Akkor fölmegyek, és összepakolok. – mosolyogtam rájuk, és elindultam a szobámba.

Fölmentem, és elég gyorsan, olyan 20 perc alatt össze is pakoltam az 1 hétre való ruhámat. Végülis 2 kisebb bőröndöt töltöttem meg. Hát igen…szeretem, ha sok ruhám van. Lementem, és a fiúk csak tátott szájjal figyeltek.

-Csak ennyi lesz?-kérdezte poénosan Louis.

-Nem még fönt van a másik 3, csak gondoltam, majd lesztek olyan úriemberek, hogy lehozzátok nekem. – vágtam vissza.

Csak nevettünk az egészen, majd elbúcsúztunk a többiektől, és elindultunk a 1D házba. Kicsit hosszú volt az út, de az egészet végigbeszélgettük, és nevettük, úgyhogy nem tűnt olyan soknak. Amikor odaértünk, alig hittem a szememnek. Ekkora házat még soha nem láttam. Valami hatalmas, és gyönyörű.

-Csukd be a szád. Kevin még belerepül. – mondta Lou.

-Csak aztán nehogy megegyem. – válaszoltam, mire Louis műsírásba kezdett, én pedig csak röhögtem rajta.

-Louis mondta, hogy sokszor cukkoljátok egymást, de nem gondoltam, hogy ennyire. – nevetett El.

-Igen. De nálunk ez már megszokott. Az lenne a furcsa, ha minden 10. percben nem sülne el 1-1 vicc. – nevettem én is.

-Ohhh…A húgom és a barátnőm. Ez olyan szép. – játszotta a meghatódottat Louis.

-Befelé Répafej! – ’parancsoltam’ rá.

Mind bementünk, és ami bent várt csak mégjobban elvarázsolt. Ez a ház kívül-belül csodálatos. Ámulásomat Liam szakította félbe.

-Akkor először megmutatom a szobádat. – mondta csomagokkal a kezében, és elindultunk az emeletre. – Ez lenne az. – állt meg egy ajtó előtt, mire én megfogtam a kilincset, és benyitottam.

-Woow… - csak ennyi tudta elhagyni a számat. Ami ott fogadott, valami hihetetlen volt. A szoba hatalmas volt. A napfény átjárta az egész szobát. Ahogy beléptem a jobb oldali fal mellett volt az ágy, baloldalt pedig a szekrénysor, aminek a közepén egy egész alakos tükör volt. És persze mindent barna és fehér mintázat borított.

-Akkor én magadra is hagylak. Ha kész vagy, gyere le. Ott fogunk várni. – hagyta el a szobát Liam.

Gyorsan kipakoltam, és lementem a többiekhez.

-Végeztél Hercegnő? – kérdezte Louis. – Epret?

-Igen, és kérek köszönöm. – válaszoltam. Nem bírtam ki hogy ne csináljak egy képet, ami persze rögtön ment twitterre:

 

@lottietommo: Egy kis eper estére sose árt.:) @Louis_Tomlinson @Real_Liam_Payne @NiallOfficial @Harry_Styles @zaynmalik @EleanorJCalder @DaniellePeazer és @PerrieEdwards Jó hétnek ígérgezik ez a hét <3

-Nagyon cuki vagy húgi. – nevetett Lou, mire én csak kinyújtottam a nyelvem rá.

Az este további részében csak beszélgettünk, és megnéztünk egy filmet. A kedvemért vígjátékot, mert nem igazán szeretem a horrort, és az ijesztő filmeket, és egyébként is rám fért már egy igazi vidám este. A film után mindenki elment aludni. Végre, sok idő után először, boldogan merültem álomba.
Enii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése