2013. április 5., péntek

1. rész Ahol minden kezdődött. Part 1.

Meghoztam a blog első részét!!! HA tetszik írjatok komit!! :)) A következő részeket hosszabbra tervezem.. cska ez lett ilyen rövid :$ Bocsii :$ :s


Hello.. Lottie Tomlinson vagyok és egy átlagos iskolába járok.. Mondanám, hogy átlagos diák vagyok aki már a 11.-et járja, de akkor hazudnék. Nem vagyok átlagos hisz Louis Tomlinson legidősebb húga vagyok.. Igen az a Louis Tomlinson aki 3. lett az X-Factorba 4 másik fiúval. De akkor hol kezdődött minden???

***

Reggel korán keltem ki az ágyból.. Egy normális hétnek indult ez a nap..Hétfő volt és már lassan kiérünk a télből. 2010-et írunk, elsős voltam a szakközépbe ahova járok. Ma is szépen sütött a nap ezt csak a szokásos veszekedés rontotta el.... Lassan lecammogtam és mint mindig a legidősebb húgom, Felictie vagyis Fizzy veszekedett az egyetlen bátyámmal, Louissal.
- Lottie!! Mond meg ennek a  fafejnek, hogy csináljon nekem reggelit!! - kiabálta nekem húgom.
- Fizzy.. mit tettem veled, hogy kiabálsz velem is? És ne kényesztesd el magad, van kezed lábad... - mondtam fáradtan.
- Lottie, Lottie, Lottie.. Hosszú volt a tegnap éjszaka?- kacsintott rám Louis.
- Te hülye vagy.... - mondtam kerek szemekkel.
- Hát nem bulizni voltál? - kérdezte Fizzy.
- De, de én nem vagyok Louis William Tomlinson aki minden bulin összefekszik fűvel, fával... - mondtam és ittam a kakaómat.
- Jóóóreggelt!! - jött be a másik 2 húgom akik persze ikrek, Daisy és Phoebe.
-Sziasztok lányok... - mondtam miközben szürcsöltem a kakaómat. 5 évesek míg Fizzy 10 és én 14... Persze Louis 17.
- Sziasztok gyerekek! Megyek dolgozni, jók legyetek.. Louis ma te mész az ikrekért és Fizzy és Lottie ti boltba menjetek légyszíves. Ma jönnek át apátok munkatársai. Kérlek..Imádlak titeket.. Puszii. - mondta anya majd egy egy puszi osztás után elment.
- Remek... -mondtam és megittam a kakaómat.
- Jóóó reggelt Tomlinson familya!! - robbant be két barátnőm Amy és Gracie.
- Sziasztok csajok..- kacsintott Louis barátnőim felé.
- SZiasztok lányok.. mindjárt készen vagyok.. - mondtam és rohantam fel. 20 perc múlva visszaérte a sulis egyenruhánkba amit utálok és kivasalt hajjal.
- Ma megyünk plázázni csajszi? - kérdezte Gracie.
- Ajj sajnálom csajok ma nem jó.. Holnap? - kérdeztem.
- Okéé. De ha holnap nem érsz rá mi levágjuk a hajadat álmodban!!! - mondta gonoszan Amy.
- Fizzy, Daisy, Phoebe!! GYertek! -kiabáltam nekik mert ma én viszem őket suliba. Sorban itt teremtek. - Louis ne felejts el az ikrekért az oviba menni.. Csáá! - kiabáltam neki majd mentünk is. Először az ikreket adtuk be az oviba majd mentünk tovább a sulinkba közben Fizzyt is kiraktuk. Suliba menet sokat beszélgettünk és nevettünk majd beléptünk a suli ördögi kapuin.
- Mi lenne ha beneveznénk az X-Factorba? - kérdezte Gracie.
- Ez komoly? Hallottad már Amy-t énekelni?? - kérdeztem viccesen.
- Jól van na.... - mondta sértődötten Gracie. Pont egész előtt 5 perccel értünk be így hát mentünk is a biosz terembe hisz az volt az első óránk..

Órák után:

- Biztos nemtudsz jönni? - kérdezte Amy.
- Igen.. sajnálom csajok.. Holnap ígérem! - mondtam és elköszöntem legjobb barátnőimtől. Út közben összeszedtem Fizzy-t majd mentünk haza.. Mikorra haza is értünk apa már a kanapén ült.
- Szia apa.. - mondtam és levettem a cipőmet.
- Szia apu.. - mondta Fizzy is majd adott neki egy puszit majd én is.
- Milyen volt a napotok? - kérdezte tőlünk.
- Türhető.. - mondtam.
- NAgyonjó. - mosolygott húgom.
- Megjööttem! - kiabálta Louis.
- AZ ikreket hoztad? - kérdezte apa.
- BAsszus. tökre elfelejtettem... - mondta Louis fejét fogva.
- A húgaidat nem tudod elhozni akkor mi lesz ha gyereked lesz? - néztem rá flegmán és kérdően.
- Nyugi csak hülyülök.. GYertek be hercegnőim.. - mondta bátyám és az ikrek táncolva és nevetve toppantak be. Mindnekinek adtak puszit majd 10 perc múlva már csak apa maradt a kanapén. 30 perc múlva körülbelül kopogtak az ajtómon.
- Gyere.. - mondtam és megláttam anya mosolygós fejét.
- Bejöhetek? - kérdezte.
- Persze!. - mondtam és lecsuktam a laptopomat.
- Milyen volt a napod?- kérdezte anyu miközben leült az ágyamra.
- Eltelt... Már várom, hogy vége legyen a sulinak.. végre...- mondtam és a plüssmacimba nyomtam a fejem. Anya röhögött és megpuszilta a fejem tetejét. Nem stimmelt valami..- Anya.. baj van? -kérdeztem tőle.
- Nem nincs semmi. - mosolygott majd beszélgettünk 1 órán keresztül. Lementem segíteni neki főzni. Annyi minden volt, hogy még Loui is képes volt segíteni. Este már a csőnadrágomba és a rózsaszín blúzomba ültem az asztalnál. A hajamat összefogtam és egy virágot persze műanyagot raktam bele. Utálom az ilyen üzleti vacsorákat ahol jópofizni kell meg a jókislányt játszani..Lassan meg is érkeztek és kezetfogtunk.
- Bob, Mary, Lisa és Todd ők itt a családom.. A feleségem: Johanna de becézzétek Jay-nek, Legidősebb gyermekem és az egyetlen fiam: Louis, 17 éves. És a hercegnőim: Az ikrek, 5 évesek, Daisy és Phoebe, utána a 10 éves Félicitié de csak Fizzynek hívjuk és a legidősebb hercegnőm aki 14 éves már, Charlotte, de csak Lottienak hívjuk. Fiúk lányok ők itt: Bob és Todd a cégünk kiemelt emberei és a feleségeik: Mary és Lisa. - mondta apa.
- GYertek beljebb már meg van terítve. - invitálta be őket anya. Vacsora után és az üzleti dolgok után bezsélgettünk még.
- És Mark.. Louisnak és Lottie-nak akadnak szerelmi ügyeid? Főleg a lányod terében? Szép kislány. A mi fiunk egy évvel idősebb nála.. - mondta Lisa. Ez most komolyan azt akarja, hogy összejöjjek a (gondolom) beképzelt fiával??????
- Louisnak már akadtak dolgai nőkkel, de szerencsére Lottie-val még nem voltak és nincsenek ilyen problémák... - mondta apa mosolyogva.
- Oh.. Egyszer elmehetnénk egy étterembe és hozhatnánk a gyerekeket.. - mondta Bob. EZ egyre jobb esküszöm..Még beszélgettek az ősök én addig a testvéreimmel szórakoztam.. Phoebe Daisy haját fonta be Fizzy Phoebe-ét, én Fizzyét piszkáltam míg Louis az enyémet... Unatkoztunk ez nem kétség..
- Jó látni, hogy a gyerekek szeretik egymást és törődnek egymással. - mondta Lisa erre mind az 5-en felfigyeltünk. Ezen elgondolkoztam egy kicsit.. akkor ilyenek lennénk ha egy tökéletes család lennénk?:.
- Gondolom, hogy most azt hiszitek, hogy tökéletes család vagyunk.. Pedig nem. Minden nap mindenki összeveszik mindenkivel.. Persze a kicsik ebbe nincsenek benne, de már Fizzy is kezdi.. Ma is arra keltem... De szeretjük egymást, csak többet veszekszünk mint kellene.. FŐleg Louis meg Én... - mondtam őszintén.
- Fiatal és, hogy bele lát a dolgokba, mint egy 18 éves.- mondta Lisa.
- Lottie mindig is érettebb volt.. Néha olyan 9 évesnek érzem magam mellette és néha én nézek fel rá.. DE! Nem pasizhat 18 éves koráig ebbe az egybe kemény vagyok vele szembe!! - mondta Louis amin röhögnöm kellett de nagyot. Mindenki nevetett végül. Minden tökéletes így... de meddig??

2 hét múlva:

Egy családi ebédhez készülünk Szombaton. Ragyogóan süt a nap és már Március 6.-a volt. Az asztalnál ülünk mint mindig, a kaját elkapkodjuk egymás elől és veszekszünk, hogy mit csinált a másik már megint.. Egy szokásos Szombati ebéd nálunk.
- Anya, Apa.. Elkell mondanom valamit.. - mondta Louis.
- Az egyik k*rvád terhes? -kérdeztem és Fizzyvel lepacsiztam.
- Charlotte! - kiabált rám apa.
- Mond.. - mondta anya.
- Jelentkezni szeretnék az x-factorba. - mondta Louis. Én elkezdtem röhögni.
- Te?? és az éneklés? - mondtam röhögve.
- Lottie ezt komolyan mondtam. - mondta Louis. Itt lefagytam.
- Egy esélye mindenkinek van.. felőlem mehetsz.. - mondta anya. Ezt nem hiszem el...
- Legyen.. - mondta apa is.
- Mivan? - ugrottam fel az asztaltól. NEm akrom, hogy menjen. Jó hangja van.. itt fog hagyni minket.. gyűltek a könnyek a szemembe.
- Lottie ülj le.. - mondta Fizzy...
- Itt fog hagyni minket... - mondtam halkan lehajtott fejjel majd elmentem. SZobámba mentem és gondolkoztam. Elkezdtem nézni a fényképes albumomat majd kivettem egy képet és a falra tűztem.


- Ez aranyos kép.. a kedvencem.. - mondta egy hang.
- Louis..- mondtam halkan.
- Nem hagylak itt titeket.. - mondta és leült mellém.
- Úgyis továbbjutsz és itthagysz minket.. mit cisnálok nélküled? kivel fogok veszekedni? - kérdeztem és hozzábújtam.
- MAjom vagy. - mondta.
- Te meg egy szamár. - mondtam.
- Bolond. - mondta ő.
- Túlméretezett dagadt galamb.. - mondtam.
- Hééé! amúgy meg seggfej.. - mondta tovább játékunkat.
- páviánsegg fejű döglött béka... - mondtam.
- Ez mi? - kérdezte röhögve.
- TE!! - mondtam én is röhögve.
- ez esetben te egy romlott rákos répa vagy!! - mondta.
- Jól elvagytok nemnormálisak..- jött be Louis haverja.
- Dustin!! Épp érzelgős pillanatokat élünk át.. - mondta Louis.
- Nektek ez érzelgős, hogy egymást oltjátok? - kérdezte.
- Nem tudod mi a jó pillanat mivel nincs húgod... - mondtam.
- JA ilyen szép nincs senkinek. - kacsintott rám.
- DUSTIN! - mondta LOuis.
- Jólvan na.. de te sem tagadhatod, hogy a húgod egy iszonyú jó csaj külsőleg és belsőnek is.. - mondta Dustin.
- Hát köszönöm a bókot.. - mondtam pirulva.
- Ahj Dus.. megnehezíted a bátyói munkámat...- mondta Louis sóhajtva..
- Hé haver.. amikor azt mondtuk mindig a húfodra, hogy egy pelenkás meg minden.. most meg nézd meg.. a szemünk láttára nő fel.. - mondta Dus.
- Lottie figyelj.. Nem hagylak itt titeket soha! Érted!! Ti vagytok a mindenem és nagyon szeretlek téged is és a többieket is! - mondta tök komolyan. Mindig olyan blond szokott lennia  bátyám, de most.. csak annyit tudtam tenni, hogy a nyakába borulok és megölelem szorosan.

Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése