2013. április 18., csütörtök

6. rész Az én hősöm

Ez a rész csak Lottie szemszögéből fog játszódni.. Jó olvasást! :) Komizz ha tetszik! :))


Lottie szemszöge:

- Jóreggelt Hercegnő! - keltegetett egy álmos hang..
- Hm??- kérdeztem kómásan.
- Itt a kakaód.. - mondta kicsit fittebb hangon az ébresztőm aki a bátyám volt ki más.
- Hány óra? - nyitottam ki teljesen a szemem.
- 9...Lott mindjárt itt  van Grac... - mondta Louis. Kinyitottam a szemem teljesen és egy mosolygással köszöntem meg a reggelimet. Megittam majd bambultam magam elé.. Hirtelen elfelejtettem mindent és kipattantam az ágyamból és a szekrényemhez mentem. Egy csőnadrágot vettem fel egy világos rózsaszín laza rövid ujjúval amire feketével az volt ráírva, hogy "Free Hug!" és egy bajusz alatta. Imádtam ezt a pólómat. Hajamat felkötöttem laza kontyba és kicsi sminket raktam magamra. Ekkor jött egy üzenetem így hát kirohantam egyből és kezembe vettem a telefont, félve de beírtam a kódot és már néztem is az üzenetem.. Grac az.. megnyugodtam eléggé.

"30 perc múlva érkezek majd! Tudom 11-re beszéltük meg és már háromnegyed van, de ne haragudj... majd elmesélem. Szeretlek, Grac <3"

Nem haragszok rá egyáltalán.. megértem. Nem válaszoltam neki, a telefont lezártam és a zsebembe csúsztattam. Belenéztem a tükörbe és amit láttam az nem tetszett.. Minden rendben van most és nem mosolygok hanem csak húzom a szám.. Erőt vettem magamon és mosolyogtam ahogy csak tudtam, olyan szépen. Megfogtam a bögrét amibe a kakaó volt és azzal elindultam le a többiekhez. Nagyon nevettek valamin amit nem értettem... Nálunk már nagyon rég nem volt ennyi nevetés egyszerre amióta Louis elment.. A lépcső utolsó fokáról is leértem majd egyenesen a konyhába mentem.
- Jó reggelt. - köszöntem mosolyogva nekik. Reggeliztek az asztalnál.. vagyis inkább kajacsatának nézett ki....
- Neked is Lott!! - üvöltötte ki Liam.. persze ő mindig kedves mindenkivel így már most megszoktam.. Odaléptem a mosogatóhoz és elmostam a bögrémet, megtöröltem majd a helyére tettem. Kimentem és leültem a kanapéra és telefonoztam. Hirtelen valaki leült mellém vagyis belecsapódott a kanapéra amire persze annyira megijedtem, hogy elejtettem a telefonomat...
- Bocsii.. nem akartalak megijeszteni!!! - mondta Zayn.
- Semmi gond.. - mondtam halkan.. Mostanába minden kis apróságtól megijedek.. Ezt váltotta ki Martin belőlem??..
- Sajnálom tényleg.. elfelejtettem... De hidd el.. itt biztonságban vagy! - mosolygott rám Zayn és felvette a telefonomat a földről ami a kezében megcsörrent. Aura Dione-tól a Friends a csengőhangom ha Grac hív és ez fordítva is így van.
- Zayn... odaadnád?? - kérdeztem kicsit nevetve a fiútól aki csak a telefonomat nézte.
- Ja persze... bocsii.. - mondta és odaadta..

Lottie: Szia Grac.. hol vagy?
Gracie: Lottie.... futok nem tudom merre... egy erdőnél vagyok....
Lottie: Mi?? De miért?? Grac mi a baj???
Gracie: Kérlek gyertek értem....
Lottie: Melyik erdőnél vagy??? Hogy néz ki?
Gracie: A London Eye-től futottam egyenesen ki a városból és ide értem.. Tölgyfák vannak itt...
Lottie: Hisz ez a szomszédban van.. megyek máris maradj ott az erdő szélénél!
Gracie: Siess!!

És ebben a pillanatban letettem.
- Mi történt? - kérdezte Niall.
- Gracie itt van az erdőnél de történt valami.. megyek érte.. - mondtam és húztam a bakancsomat.
- Megyek veled.. - mondta Liam.
- Nem kell köszi.. - mondtam és már a kabátomat vettem.
- De menjen veled valaki!!  - mondta Louis. Megvontam a vállamat és már indultam ki a házból. Liam jött utánam.. nem szóltunk egymáshoz csak mentünk. Ekkor megláttam Grac-t és egy ismerős alakot.... Martin???..
- Héé!!! Gracie!! - kiabáltam és elkezdtem futni akármennyire is féltem de a barátnőmet meg kell védenem
- Oo Lottie.. épp téged kerestelek szerelmem.. - mondta Martin ellökve magától Grac-t aki a földre esett. Felém jött a félelmem.. Megragadta a karom és elkezdte szorítani.. - Most velem jössz.. - mondta nekem gonoszul és elkezdett rángatni.
- engedd el... - mondta Liam egyszerűen.
- Mert te ki vagy? - kérdezte Martin de még mindig húzott magával.
- Állj le haver! - mondta egy hang mire megfordultam és az arcom mellett ment el egy kéz és nagyot csapott a "támadónkra". Féltem.. Azt hittem, hogy eltalál hisz alig pár centivel ment el az arcom mellett. Csak néztem Rá, aki megmentett és most kicsit biztonságba éreztem magam. Nem bírtam de most mégis szerettem. - Jól vagy? - kérdezte.
- I-igen... köszönöm.. én..... - nem tudtam mit kinyögni... most jutott el az agyamig mi történt.. és ha Harry nem ment meg.....
- Lottie! - kiabált barátnőm akihez egyből odafordultam és egymás nyakába borultunk.
- J-jól vagy? - kérdeztem.
- Igen.... engem akart mert téged nem talált és mert én vagyok az egyik gyengepontod és azt mondta, hogy én csak a kezdet leszek..  -sírt barátnőm mire szorosabban megöleltük egymást és nekem is legördült egy könnycsepp az arcomról... Féltem szó szerint...
- Mibe kevertelek... - csak ennyit tudtam kimondani
- Lottie.. ez hülyeség.. ő a hülye...nem tehetsz róla.. - mondta Grac..
- De ha engedtem volna neki, hogy lefektessen most nem lenne ez!! - kiabáltam neki és már meg is bántam.
- Ahogy mondja.. - nevetett gonoszan Martin. -És még van lehetőséged jönni.. - mosolygott perverzül..
- Arra várhatsz... - nevetett Niall.
- Hercegnő! Jól vagytok? - ölelt minket Louis. Igen Louis, Graciet is a húgaként tekinti.
- Jól.. - mondtam.
- Takarodj el Martin és hagyd békén a csajokat és a családomat!! Vannak kurvák az utcán azokkal játszadozz!!  - mondta Louis.
- Figyelj Louis.. nekem a húgod csak egy egyéjszakás kalandra kellene semmi több... Most mi baj lenne h elvenném neki a szüzességét? Egyszer eljön az is.... Miért jobb lenne ha például a göndör vagy a szőke haverod venné el neki?? - kérdezte Martin.
- Befogod a pofád és igen az sokkal jobb lenne!! - kiabálta Louis. Meglepődtem kicsit a kijelentésén de tényleg jobb lenne.... - és most takarodj.. - mondta Louis mire Martin elment egyet nevetve.. szóval még nincs vége ezek szerint.. Mi Garccel megint megöleltük egymást.
- GYertek csajok menjünk.. - mondta Niall és közénk lépett és mind a kettőnk vállára rárakta a kezét..
- Kis csajozós. - nevetett végre Grac.
- Héé... nem is.. de higyjétek el! Mostantól minden rendben lesz.. Majd Én vigyázok rátok! - mosolygott ránk aranyosan.
- Niall nem sértésnek mondom de én csak melletted nem érzem magam biztonságban.. de nélküled sem! - mondtam.
- Jajj ugyan.. gondoltam... ez most nehéz lehet.. - mondta és egy puszit nyomott az arcunkra. Visszaértünk a házba de úgy, hogy Grac Louis nyakába volt én meg Zaynébe. Az ajtó előtt leugrottunk Gracivel a fiúk nyakáról és besétáltunk a nappaliba.
- Na mit cisnáljunk? - kérdezte Liam.
- Igyuk seggrészegre magunkat! - mondtuk egyszerre Gracievel.
- Nem!! - mondta Louis.
- Deeee!!! - kiabálta Harry és Zayn egyszerre
- Szerintem együnk.. - mondta Niall.
- Na lányok.. este egy buli? - kérdezte Harry.
- Mi benne vagyunk! - mondta Gracie.
- Nem mész Lottie! - mondta Louis.
- Ne máááár Lewis!! - húztam az agyát.
- Nem Lottie Pottie! - húzta ő is az agyam.
- Szamár segg! - mondtam.
- Hülye szőke.. - mndta ő.
- Húzott szemű béka farok!! - mondtam.
- Mivan??? - kérdezte.
- Na ki a hülye?? - kérdzetem tőle.
- Te hercegnő.. - mondta Louis mosolyogva.
- Nem kapsz ma répát és megyek bulizni Zaynnel, Harryvel és Gracievel... - mondtam.
- Louis... vigyázunk rájuk.. - mondta Harry.
- Louis...Szerinted ezek után a közelünkbe jönne Martin, hogy Harry bevert neki egy akkorát?? A többi meg.. azt majd elintézzük. - mondta Grac.
- Akkor este!!!! - kiabálta Zayn.
- Akkor addig film, felelsz vagy mersz?? - kérdezte Louis kacéran.
- kezdjétek el nélkülem.. Én addig felmegyek egy kicsit.. 10 perc.. - mondtam és elindultam fel. leültem az ideiglenes ágyamra és kezembe vettem azt a képet amit mindenkitől féltek... A szívem részei.. Nem tudom meddig ülhettem ott de csomó emlék felugrott hirtelen... Azt vettem észre, hogy valaki mellettem ül.
- Az te vagy és Louis? - kérdezte.
- Igen.. - mosolyogtam.
- Aranyos... és az meg mi?? Grac és te?? - kérdezte megint, most belenéztem zöld szemeibe.
- Igen. - nevettem el magam.. - Ez akkor készült amikor táborozni voltunk az osztállyal.. - nevettem tovább.
- Aranyos, hogy így összeraktad a családodat. - mondta mosolyogva.
- Ők a szívem részei.. ő nélkülük én nem lennék.. a legfontosabbak.. és amikor Louis elment.. Elvitte a fél szívemet... szörnyű volt... Vele nőttem fel és mindig ilyen kapcsolatba voltunk.. 14 év után 2 év kihagyás.... ez volt a halálom.. - mondtam.
- De mostmár minden rendben lesz! Többet leszünk itt és te is jöhetsz bármikor.. és szervezünk közös programokat. - mondta és átölelt. a fejemet a vállára helyeztem.
- Köszönöm.... mindent.. - mondtam.
- ugyan... és a többi mikor készült? - kérdezte.
- Akkor sorba.. Az ikrekről akkor amikor erdei sétára mentünk és Fizzyről is akkor készült ez...  Louis ekkor ment el 1 éve... Gracieről ez a 16. születésnapi buliján még józan volt... Louisról mikor találkoztunk az x alatt.. Gracie és az én történetem hallottad már, anyuról ez még tavasszal, a kicsit Louis és kicsi Charlotte kép az 10 évvel ezelőtt... Olaszországban nyaraltunk.. és a családi kép amiről apu és Louis hiányzik.... ez nem olyan régen.. 1 hónapja.... - mondtam sorban



- Hm.. Nagyon aranyos mindegyik kép, de a kedvencem az tuti az amin Grac meg te vagytok!! De a kiskori is aranyos. - mondta Harry.
- Igen..- nevettem.
- Figyelj.. ha bármi baj van szólj...- mondta Harry.
- Rendben. - mosolyogtam halványan
- Hééé! jöttök máár?? - kiabált az ajtóban Niall kicsit idegesen
- Megyünk persze Szöszi! - mosolyogtam és adtam az arcára egy puszit majd elindultam le a lépcsőn mikor meghallottam, hogy jött valaki vagyis valakik jöttek.. Megálltam a lépcső tetején még és egy kicsit hallgatóztam, hogy kik azok..
- Pezz, sziasztok! Gyertek be.. - mondta bátyám.
- Sziasztok fiúk és lányok.. ha nem baj hoztam Jadet meg Jesyt is. - mondta "Pezz". Ekkor esett le, hogy Perrie, Zayn barátnője, Little mix egyik tagja és most még 2 itt van... Prrienél majdnem elájultam és alig kaptam levegőt de még a másik 2 lány!!!! De Leigh hol van? Mindegy 3-an a 4-ből itt vannak. Nagy rajongójuk vagyok és huh.. lekell nyugodnom.. Igazából az is most jutott el az agyamig, hogy Perrie bemutatkozott nekem.... Louisnak igaza van.. lassú felfogású vagyok.. Hirtelen valaki megfogta a vállam. Hátranéztem és a Szöszi gyereket láttam meg...Leinvitált és le is mentünk.
- Sziasztok!!! - köszönt Perrie nekünk.
- Szi-sziasztok.. -csak ennyit tudtam kinyögni magamból míg Niall és Harry csak osztogatták a puszikat sorba a lányoknak.
- Lottie.. ők itt... - mondta Perrie de  közbevágtam a szavába.
- Jesy Nelson és Jade Thirlwall.. Én Lottie Tomlinson vagyok! - köszöntem nekik.
- Óó hallottunk már rólad! örülünk, hogy megismerhettünk és ahogy észrevettem Mixer vagy.. Ezt örömmel halljuk! - mondta Jade.
- Igen.. sajnáljuk, hogy Leigh nem jött de a barátjával mentek el... de ígérjük bemutatjuk neked őt is! - mondta Jesy.. oké mindjárt elájulok...
- Oké akkor most őszinte leszek.... Mindjárt elájulok... már az is sokkolt, hogy Perrivel találkoztam a múltkor de, hogy még veletek is fogok... az álmom vált valóra!!! - mondtam pirulva.
- Héé! Nem gondoltad, hogy nem mutatlak be titeket nekik. - mosolygott Perrie.
- Na gyertek mááár! Karaokezzunk! - mondta Louis.. 
- Te miért pörögsz mindig répafej? - kérdeztem.
- Pssszt Lottie Pottie mert téged is beállítalak énekelni, kis énekes hercegnőm! - mondta elég viccesen... Közben Grac-nek is bemutatta Perrie a lányokat.
- Oké akkor mivel kezdjünk? - kérdezte Jade aki szokás szerint fel van pörögve..
- Akkor csináljuk azt, hogy a fiúk is eléneklik az egyik dalukat és mi is a miénket.. Lányok döntenek! - mondta Jesy. Mi Gracievel csak lepacsiztunk.
- U-u-u!! Fiúk kezdjétek ti a WMYB-vel!! - mondta Gracie.. igen a barátnőm Directioner....
- És akkor lányok ti a DNA-t légyszi!!! - mondtam én mint Mixer. Mosolyogva bólintottak. Fiúk énekeltek és Gracie végig kiabálta az egészet és jött valami Nananana-s rész ami Louis ötlete volt állítólag... kié másé... 

"Na na na na na na na na
Na na na na na na na na

Harry:
Baby you light up my world like nobody else 
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful"

Ennél a résznél Harry odajött hozzám és a szemembe nézett.. Utálom a zenéiket utálom a szólóikat... utálom mert elvették tőlem a bátyámat és ezek a dalok ezekre emlékeztetnek... de most mégis, olyan gyönyörű volt, de azt is tudom, hogy Harrynek barátnője van, Taylor Swift.... Akkor miért csinálja? Olyan szépek a szemei és annyira aranyos de még is utálom, gyűlölöm!!! Közben már elment én csak néztem magam elé és közben végeztek is..
- Oké fiúk nem rossz!!! - mondta Jade
- Mi! jade!! Ez nagyon jó volt és olyan szép volt!! - mondta Gracie szinte sírva.
- Oké, oké.. akkor mi jövünk és Leigh szövegét Jade fogja énekelni.... - mondta Perrie. Hát én ezt a zenét üvöltöttem végig, imádom ezt a számot! És a hangjuk!
- EZ nagyon szép volt!! - mondtam mosolyogva. Csak nevettek és adtak 1-1 puszit.. leültünk kicsit a kanapéra.
- Amúgy ha jól értem akkor Gracie és Lottie 1000 éve barátnők de Gracie Directioner és Lottie meg Mixer és még tegyük hozzá, hogy Lottie utálja a bátyja bandáját és Grac nem használja ki Lottiet ezért mert ismeri őket..... - mondta Jade és láttam rajta, hogy nem érti.
- Hát igen.. - mondtam.
- Kicsit rossz érzés.. - mondta Louis.
- Tegyük tisztába.... Attól, hogy más bandát szeretünk nem változtat a barátságunkon és én soha nem használtam/használom ki azt, hogy a legjobb barátnőm bátyja benne van a kedvenc bandámban... Én imádom így Lottiet és elfogadtam, hogy nem szereti a One Directiont de mégis meghallgat.. - mondta Grac.
- Ééééértem.. - mondta Jade.


- Na akkor Húgi.. fejtsd ki miért utálod a One Directiont.. - mondta Louis,
- Ez könnyű... Elvettek téged tőlem, tőlünk... - mondtam egyszerűen. Nem mondott senki semmit egy darabig..
- Naa akkor énekelsz? - kérdezte Jesy.
- De csak 1-et!! - mondtam.
- Jóó mit? - kérdezte Perrie.
- Christina Aguileria Hurt... - mondtam. Ez a dal  a mostani érzéseimről szól.. seb mindenhol... Liam elindította a zenét én meg énekeltem. Imádtam ezt a számot ilyenkor mindent kiadok magamból. Louis szerint jó hangom van, olyan érdekes mint neki. És most a sebekre gondolok amit okozott ez a 4 fiú, apám, Martin, de az én hősömre is aki megmentett...


Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése