2013. április 8., hétfő

2. rész Ahol minden kezdődik Part 2.

Nem tudtam mást tenni csak öleltem. Akármennyire is mondja, hogy nem megy el és nem hagy itt minket sajnos annál jobban hiszek neki. Fájni fog minden pillanat azokba a hónapokba!.
- Figyelj Hercegnő. Most megyek Dus-sal. Majd jövök és beszélgetünk kicsit. - mondta és egy puszi után ment is. Nagyot sóhajtottam.
- Lottie, Lottie!!! - Jöttek be az ikrek felpörögve.
- Mondjátok. - mondtam nekik és nem hamis mosoly keretében.
- Jössz filmet nézni velünk?? - kérdezte Daisy.
- Igen. - mosolyogtam. Legalább eltereli a figyelmemet a bátyámról.

Este:

Mindenki a nappaliban ült és csend volt. Anya furán viselkedett ami zavart, de az is, hogy apa észre se venné ezt??..
- Megjöööttem és hooztam Pizzát!!! - kiabálta kedves bátyám mire a húgaim szeme felcsillant és már mentek is. Én csak bambultam a földre és kavargott a fejembe szinte minden ami most történt..
- Nem jössz Lottie? - kérdezte Fizzy.
- De.. - mondtam halkan majd felálltam és odasétáltam. Kedvtelenül ültem le a székre és kezdtem el nyomni a ketchup-ot a pizzámra. Mikor végeztem annak díszítésével elkezdtem enni. Egy jó negyed óra alatt ettem meg egy szelet pizzát.
- Kicsim minden rendben? - ült le mellém anya.
- Mi?? Ja.. Igen.. - mondtam egyből.
- Min gondolkozol ennyire? - kérdezte.
- Sok mindenen.. - mondtam lehajtott fejjel.
- Louis?? - kérdezte.
- Is... - mondtam még mindig semmi életkedvvel.
- Kicsim.. Nekem bármit elmondhatsz.. - mondta anya.
- Tudom.. - mondtam és felálltam, de azon nyomban csörgött a telefonom.

*Graciee*
- Szia Hercegnő. - Grac
- Szia Grac. Mi a helyzet? - Én.
- Hé.. Mi a baj?? - Grac.
- Majd elmondom. - Én
- Oké.. De figyu.. Most ide kell jönnöd a sulihoz.. durva dolgok vannak. -Grac.
- Grac te mit keresel este 9-kor a sulinál? És mi van ott?? - Én.
- Ha idejössz meglátod és majd elmondom, de siess. Várlak. Puszi. -Grac.

Ekkor már csak a sípolást hallottam. Remek.. mehetek a sulihoz..
- Na mi volt olyan fontos? - kérdezte anya.
- Anya... Grac nem tudom miért de a sulinál van és mondta, hogy menjek oda...Mehetek? - kérdeztem.
- Ha Louis is megy.. - mondta anya.
- Jó.. Köszi. - mondtam és megpusziltam. - LOUIS!! MEGYÜNK A SULIHOZ!! - kiabáltam. Bátyám letrappolt.
- Minek? - kérdezte.
- Mert Grac mondta, hogy menjek oda és anya csak veled enged el.. - mondtam.
- Jóó.. legalább nem unatkozok itthon.. - mondta és felvette a cipőjét és dzsekijét. Én is így tettem.
- Majd jövünk.. - mondtam még be és már mentünk is. Már 5 perce sétálhattunk mire végre erőt vettem magamon.
- Louis... - mondtam a földet nézve.
- Hm? - kérdezte.
- Mikor lesz a meghallgatás?? - kérdeztem.
- Jövőhéten. - mondta. Nagyot sóhajtottam majd barátnőm hangjára lettem figyelmes.
- Lottie!! Gyorsan! Ó Szia Louis. - mondta és gondolom pusziszkodtak majd én is kaptam. - Na meg utána mesélsz!! - mondta majd belénkkarolva mentünk a suli kapujához. Felnéztem és amit láttam.. A könnyek gyűltek a szememben.

"Louis Tomlinson indul az x-factorba! Szavazzatok majd rá és drukkoljatok! Charlotte mi lesz veled?

Ezt komolyan kirakták a suli tetejére hatalmas betűkkel? És az én nevemet is megemlítik??? Nem elég, hogy elkel viselnem, hogy Louis lehet valóra váltja az álmát és elmegy de még szekáljanak? Igen.. Louis-ra támazkodhatok úgy mint egy barát és mindig számít az ő véleménye is.
- Lottie.. ezt nem tudtam.. - mondta Louis. Szerintem megérti a helyzetemet.
- Kösz mindent! - mondtam és elfutottam és még hallottam, hogy kiabálnak, hogy "héé nézd máris sír!" "Vajon mi lesz ezzel ez után?"...stb. Hazafutottam és egy ajtóbecsapódás majd még egy. Ruhástul és cipőstül feküdtem be a takarom alá és pityeregtem. Ez már nem lesz jó.. Éreztem ahogy egy, kettő majd egyre több test ül le mellém, de nem érdekelt csak jobban szorítottam a takarómat, hogy ne tudják lerántani rólam.
- Lottie... minden rendben lesz.. - hallottam meg Amy barátnőm hangját.
- Gondoltam jobb ha most tudod meg mint, hogy holnap reggel.. - mondta Grac.
- Mi történt?? - kérdezte anya.
- Hercegnő.. Ne csináld kérlek.. Megígértük egymásnak, hogy mindenbe támogatjuk a másikat.. - mondta Louis.
- De ez fáj... - mondtam a takarók alól.
- Nekem is fájni, fog ha bejelented, hogy van barátod vagy, hogy majd összeházasodtok... - mondta bátyám. nem tudtam tovább hallgatni előbújtam a takarok alól.
- Megegyeztünk.... De az én lelkemen fog száradni, hogy ha elmész és szükségünk lesz rád mivel én támogatlak a legjobban... - mondtam és ránéztem. Körbenéztem és csodálkoztam... A szobámba volt: Anya, Louis, Grac, Amy, Dus és Martin... Ő mit keres itt?? Mindig is utált és cikizett.. ne is beszéljünk arról amikor direkt rámöntötte a makaróniját..  - Én támogatlak.. oké.. Végül is... Jó lesz majd az ikreknek és Fizzynek báty nélkül.. Na meg anyának...De nekem legyen a legjobb.. tudod mit? Juss tovább a legjobb 12-be és hagyj itt minket a fenébe...Martin.. te meg mit keresel itt? Tudtommal utálsz... Dustin. legalább most beszélnél a fejével nem mikor a csajokról van szó... Grac és Amy....  Ti meg mit kerestetek kint??? -kérdeztem és osztottam ki őket sorjában.
- Én csk.... nem bírtam már nézni ahogy kiszúrnak veled és ahogy én kiszúrtam veled.. - mondta Martin.. Hmm.. meghatott nagyon....
- Nekem meg.... ahj... randim volt.. - mondta Grac.
- Mivan???? Kivel? És mikor? És hol? ÉS mikor akartad elmondani??? - kérdeztem tőle sorra.
- Dustinnal és este a sulinál.. amikor már komolyabbra fordult volna a dolog.. - mondta Grac.
- De Grac!!!!! ezt nem hiszem el... - mondtam.. De tényleg nem hiszem el.. megbeszéltük, hogy mindent elmondunk egymásnak még 2 évesen volt ez... de akkor is... - És te Amy??? - kérdeztem.
- Csak sétáltam.. - mondta barátnőm.
- Lottie!!! Lottie!! - jött be futva Phoebe..
- Mondd Törpi.. - mondta neki.
- Daisy azt mondta, hogy Louis elmegy mert hallotta amikor bezsélgettetek.. Ez ugye nem igaz? - kérdezte tőlem legkisebb húgom sírós szemekkel. Louis-ra néztem.
- Törpi.. ez nem igaz.. - mondta Louis és leguggolt mellénk. Próbáltam erős lenni, de mégis előjött újra egy könnycsepp. Miért ígérgeti neki is ezt?.
- Haragszom de nem is.. - mondtam miután anya elvitte Törpit aludni.
- Kire? - kérdezte Dustin.
- Louisra és Graciere.... - mondtam.
- Ez az álmom... de te nem érted.. - mondta Louis és elindult kifelé.
- TE NEM ÉRTED, HOGY MIK FOLYNAK A TUDTUNK NÉLKÜL!! - kiabáltam utána. Dustin utána ment majd Amy és Martin is elmentek, csak Grac maradt.
- Sajnálom...- mondta nekem.
- Nem baj, de kérlek máskor mondj el mindent. - mondtam neki. Végül itt aludt és beszélgettünk egész éjszaka. Másnap suliba persze mindenki cikizett.

1 hét múlva a meghallgatáson:

Az egész család kísérte Louis-t a meghallgatásra még Dustin és Grac is jött. Persze ők közben összejöttek és nem hanyagolt el MÉG a barátnőm.. Nem is szeretném. Ikrek kezét fogtam és úgy mentünk míg Fizzy anya és apa között ment. Louis-t én kísértem el a bejelentkezéshez ami abból állt, hogy megkapta  a sorszámát.
- Köszönöm. - nézett le rám miután feltűztem neki számát. Csak mosolyogtam majd megölelt. Majd szó nélkül visszamentünk családunkhoz és elindultunk a nagy sorba, hogy a színpad bejárathoz menjünk. Sokan voltak, de fél óra latt bent voltunk. Közben készült egy kép is amit felraktam Twitterre.


" @lottietommo: Ez is elérkezett. @Louis_Tomlinson az X-Factoros sorszámával! Mi helyben drukkolunk neki! <3 "

Sokat ültünk és már nagyon innom kellett valamit ezért elinduétam a  büféhez.
- Jónapot! Mid adhatok? - kérdezte az eladós pasi.
- Jónapot! Egy mentes vizet kérek. - mondtam majd a pénzt már oda is raktam a pultra. - Köszönöm. Viszlát. - mondtam és megfordultam ám ekkor egy ismeretlen ismerősnek futottam bele. Messzebbről már láttam és ezt is csak a szőke hajáról ismertem meg... - Öm izéé.. Bocsi.. - mondtam a szavak után kapkodva.
- Nincs semmi gond én sajnálom, az én hibám.. - mentegetőzött.
- Nem én voltam a figyelmetlen.. hosszú napjaim voltak és már nem tudok figyelni.. - mondtam neki.
- Amúgy Niall vagyok, Niall Horan. - mondta és kezét nyújtotta felém.
- Lottie Tomlinson. - rázok vele kezet.
- Ez az igazi neved, hogy Lottie? - kérdezte tőlem mosolyogva és a szabájtalan fogaitól nekem is mosolyognom kell.
- Nem.. ez a Charlotte, csak mivel nem szeretem ezért a bátyám ötletéből fogva Lottie lett a becenevem.. - mondtam mosolyogva.
- Hm.. Pedig szép neved van. Nekem tetszik, de a Lottie is. - mosolygott és megint előbukkantaka  ferde fogak és megint mosolyogtam és talán túlságosan is azt néztem. - Már kéne fogszabályzó, de csak a verseny utánra tervezem. - mondta mosolyogva.
- Sajnálom.. egyébként nekem is kéne fogszabályzó, csak még nem vettem rá magam. - vakartam meg a fejem. 
- Hercegnő!! Hol a víz amiből én is kapok??? - jött oda bátyám. Láttam Niall-en, hogy elmosolyodik a hercegnő becézésre.
- Mondtam, hogy sok ember előtt ne hívj így.. amúgy Niall ő a bátyám Louis Tomlinson. Louis ő itt Niall Horan épp egymásba ütköztünk. - nevettem. Kezetfogtak majd kikvette a kezemből bátyám a vizes üveget. Már a felér megitta. - Ha megmered inni én esküszöm, hogy kiheréllek.. - mondtam halkan, de Niall is hallotta.
- Ti mindig így veszekedtek?? nekem is van egy bátyám, de soha nem veszekedtünk így.. - mondta Niall.
- Igen, mert a hercegnő nem fogja fel, hogy nem szabad csúnyán beszélni! - mondta Louis és átnyújtotta az üres üveget.
- Hát.. sajnálom ahogyan a "bátyám" viselkedett. Remélem még találkozunk. Szia.. - mondtam és mentem Louis után és a hátára ugrottam.
- És még, hogy én égetlek le téged?? - kérdezte tőlem.
- Kérem, hogy ne ugrándozzanak a másikon. - mondta be a hangos bemondón egy nő, gondolom ránk utalva ezzel. Végül Louist hívták aki még dúdolta a dalt magában miközben ment. bevezettek egy kis szobába ahol láthattuk Louis produkcióját. És tovább jutott.. Tökéletesen énekelt és tökéletes volt a hangja. Bejött és én ugrottam először a nyakába majd a többiek körbe zártak minket ölelő karjaikkal. ezután egy kis bulit csaptunk. 

Ezek történtek ez elkövetkezendő hónapokban ami 4 és negyed hónapot jelent: Louis tovább jutott a mentorok házáig másik 4 fiúval együtt akikből az egyiket ismerem is. Niall., Apa és anya elváltak, lett egy fogszabályzóm, Louis tényleg itthagyott minket és alig bezsélünk vele, anya maga alatt van nagyon, Grac és Dus még együtt vannak és engem se hagynak ki a mókából, betöltöttem a 15-öt, Martin-nal összejöttem. Felhívtak az X-ből méghozzá Simon Cowell a fiúk emntora, hogy Louis nagyon maga alatt van nem tud koncentrálni és, hogy betudnék-e hozzá menni. Persze igent mondtam majd anyáékkal közös megegyezésben az ikreket viszem csak.

Találkozás a próbán ami meglepetés:

Megnőiesedtem amióta Martinnal együtt vagyok. Végül is nagyon szeretem őt. Készülődtem, hogy mit vegyek fel. Végül egy barna csőnadrágot és egy fehér inget aminek van egy barna öve és a fekete dzsekimet vettem még fel. Végül elindultunk a két lánnyal és 30 perc alatt odaértünk. Izgatottan mentünk be. Hajam már a derekamig ért és nagyon megváltoztam szerintem. Lehet fel se ismer?. Beléptünk egy terembe ahol a lányok egyből odafutottak Louis-hoz és megölelték őt. én még szinte az ajtóba álltam és az őrökkel bezséltem.
- Meddig maradhatunk? - kérdeztem.
- Ameddig Mr. Cowell és fiúk mondják. Ne izguljon hölgyem, látszik, hogy izgul minden rendben lesz! - küldött gy mosolygós arcot még felém az egyik őr. Nagyon kedves volt.
- Hercegnő? - kérdezte Louis. Én felé fordultam és elkezdtem futni, de vagy 30 métert futottam mire odaértem hozzá aki tárt karokkal várt engem és magához ölelt. Én végül elsírtam magam és már zokogtam a vállain.- Annyira hiányoztál.. - mondta Louis és szorosabban megölelt. Én cska jobban kapazkodtam nyakába. 
- Nincs kivel veszekednem. - mondta viccesen de zokogva.
- és még ilyenkor is kötekedik.. - mondta Louis. "Végre" elváltunk egymástól és láttam, hogy ő neki is egy könnycsepp folyik az arcán. mondjuk az enyémen vagy 1 millió. - Milyen nő lettél.. - mondta mosolyogva és én nem mutattam még neki a fogszabályzóm.
- Lottie?? - kérdzete egy ismerős hang.
- Niall?? - nézek Lousi háta mögé és nem hiszem el, hogy ez a kettő ilyen hülye, hogy nem veszik észre a fogszabályzómat. Odamentem Niall-hez és megöleltem. Chat-eltünk már többször is de úgy nem beszéltünk még.
- Megváltoztál.- mosolygott a még mindig ferde fogaival és én is elnevettem magam ezáltal megmutatva új szerzeményem. - Szééép. - mondja dicséret képpen és Lousi felé vicsorgok szó szerint aki cska röhög. 
- Fogszabályzó? - kérdzete nevetve.
- Nem kutyaszar.. - mondtam kötekedve és az utolsó könnycseppjeimet akartam letörölni, de ezt egy másik kéz megtette.
- Üdvözlöm a hölgyet. Liam Payne vagyok. - mondta a könnycsepp eltávolító ember.
- Héé Louis. nem mondtad, hogy a húgod ilyen.. ilyen.... szexi!!! - mondta egy mély hang.
- Ja igen.. fiúk.. Ő itt a húgom Miss Charlotte MégMindigAHúgomVagy Tomlinson..És az iker húgaim Phoebe és Daisy Tomlinson. - mondta Louis. - De becézzétek Charlotte-t Lottie-nak vagy 10.000-es tömeg előtt Hercegnőnek. - tette még hozzá a bátyám.
- Ez tényleg hiányzott.. - mosolyogtam őszintén. -És üdv. - integettem nekik.
- Hercegnő.. akkor a Szöszi Ír Manót már ismered, Niall.. Akkor Li-t is ismered aki letörölte a könnyeidet.. A fekete cukiszemű fiú Zayn Malik és a Göndikénk pedig Harry Styles. - mondta Louis átkarolva a nyakamat. Üdvözölt mindenki. - Na mutasd csak azt a fogszabályzót! - mondta Louis és én "szexin" megmutattam.


- És Törpi&Husi, hogy vagytok? - kérdezte Louis az ikrek felé fordulva.
- Mesélj magadról Lottie.. Sokat hallottunk rólad de szerintem voltak rossz dolgok is.. - mondta Harry.
- Igazából.. Még Louis se tudja mi van otthon.. Szó szerint katasztrófa.. Anyukánk és apukánk váltak... Az ikrek sírtak minden este Louis miatt ahogy a másik húgom Fizzy is és én is.. Én cska annyival tűrtem, hogy a legjobb barátnőm és Louis legjobb haverja segítettek na meg a barátom...Olyan üres a ház Louis baromságai nélkül és én nekem sincs kedvem nélküle hülyéskedni sőt.. veszekedések is abbamaradtak.. Csak most én felelek mindenért... Ez volt amit mondtam Louisnak csak nem hallgatott meg... Soha nem éreztem még ennyire összetörtnek magam... *lefolyt egy könnycsepp* És nézzétek.. Most Daisy és Phoebe milyen boldogak.. És másik húgom nem jöhetett el... pedig ő még kevesebbet beszélt Louissal mint én.. Ezt már nem lehet csinálni...- mondtam és már megint sírtam. Niall magához ölelt. - És megint mit csinálok? Bőgök és sajnáltatom magam.. - mondtam szipogva.
- Ugyan.. ez érthető.. - mondta Harry és ő is megölelt.
- még cska pár perce ismerlek titeket, de mintha már 1000 éve ismertek úgy ölelgettek meg beszéltek.. - mondtam Niall ölelő karjai közül. Odanéztem Louisék felé és Daisy sírt ahogy Phoebe is és Louis megöleli őket. Mindenki nézte őket.
- Nem gondoltam volna, hogy a testvérek ennyire szeretik egymást úgy, hogy szinte minden nap veszekednek.. - mondta Zayn.
- Louis mindent megtenne az ikrekért és Fizzyért.. Csak ezt nem tette meg, hogy otthon marad... - mondtam.
- És érted? - kérdezte Liam.
- Ez nehéz.. igazából érdekes a mi kapcsolatunk.. - mondtam és még mindig a testvéreimet néztem. Végül jöttek felénk. 
- Lottie.. ugye még maradunk egy kicsit?? - kérdezte Daisy.
- Persze Husi.. Még maradunk.. Ha a fiúknak nem gond meg Simonnak..  - mondtam és leguggoltam eléjük.
- Nekünk nem!!! - mondta Harry egyből. Felálltam és belenéztem a zöld szemeibe. Istenem milyen szépek, de nem!! Nem szabad! Engem otthon vár Martin!!! 
- Lottie.. Anyáék tényleg..?? - kérdezte Louis mire én cska bólintottam. - És te meg Martin...?? - kérdezte megint mire megint csak bólintottam.
- Egyszer hazalátogathatnál.... Dus is hiányol még Grac is...Fizzy-ről meg ne is beszéljünk.. múltkor hozzámvágta a tányért amibe még benne volt a paprikás krumpli és odakiabálta nekem, hogy utál mert hagytalak elmenni.. - mondtam könnyes szemmel...
- E-ezt mondta? - kérdezte Louis. 
- Igen.. - mondtam és megöleltem. nem tudtam betelni a jelenlétével. -Utál a saját húgom!!! - mondtam hangosabban. - És megint itt sírok másoknak... - mondtam és megtöröltem szemeimet.
- Ezt mondta Fizzy, de szerintem nem Lottie hibája, ő cska támogatta Louist és nem akart rosszat. - mondta Phoebe a 4 fiúnak.
- És mi szeretjük nagyon Lottiet mert mindig segít. - mondta Daisy tovább.
- Igen, és amikor szomorúak vagyunk akkor mindig ő jön elősször és mindig ő vidít fel minket. - mondta Phoebe még mindiga fiúknak.
- És eddig nagyon letört volt, de mindig Anya, Fizzy, Gracie, Dus és a mi érdekeinket helyezte előrébb majd a sajátját! - mondta Daisy még mindig nekik.
- De mostmár boldogabb mert Martin is segít neki és szeretik egymást, sőt Martin meg is csinálta már a hajunkat. - mosolygott Phoebe még mindig a többie fiúnak amit mi is hallgattunk Louissal.
- Mert a nővéretek egy csodás lány/nő aki szeret titeket és a többieket. Neki Ti vagytok az elsők és nem saját maga mint a többi vele egyidős lánynak.. Ti kaptátok a világ legjobb nővérét.- mondta az ikreknek Harry.
- Igen.. és megígérte 1 héttel ezelőtt, hogy láthatjuk Louist és most itt vagyunk! - mosolygott Daisy.
- Mert Lottie betartja a szavát. Nekem is azt mondta, hogy még találkozunk és tessék. itt áll előttem és mosolyog nekem a fogszabályzójával!! - mondta Niall.
- És most megígérem mindenkinek, hogy még fogunk találkozni és jóba leszünk! - mondtam mosolyogva végre igaz mosoly..
- Szavadon fogunk! - kacsintott Liam.
- Pardon!! - kaptam a szám elé mintha valami rosszat mondtam volna. ezen persze röhögtünk. Közben jött Simon....

Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése