2013. április 23., kedd

8. rész Reggeli félreértés

Harry szemszöge:

A club elé értünk ahol a biztonságiak egyből felismertek. Előre engedtük a lányokat és persze figyeltünk rájuk ahogy Louis megkért minket.. Gracie és Lottie is nagyon kedves lány, de Lottieba valami megfogott. Ő nem olyan mint a többi lány.. Gondolkozásom közben a lányokat egy kis asztalhoz vezettük.
- Mi Harryvel elmegyünk, hozunk valamit inni. Mit kértek? - kérdezte Zayn.
- Én egy Baham Mama-t kérek. - mondta Gracie... elsőre? utős próbálkozás.. szóval Graccel lehet piálni, ez tetszik.
- Akkor, én egy Zombie-t kérnék.. - mondta Lottie pimaszul mosolyogva Gracre..
- Szóval koktéloztok? Oké mindjárt jövünk. - mondtam és rámosolyogtam "édesen" Lottiera mire ő csak félénken és elpirulva aprót mosolygott rám. Zayn-nel elindultunk a pult felé.
- Haver ez mi volt? - kérdezte Zayn.
- Mégis mi??? - tettem a hülyét.
- az "édes" mosolyod Lottiera... Louis kifog nyírni ha megtudja.. - mosolygott Zayn.
- Jajj.. mosolyogni se szabad? - kérdeztem.
- Najó.. Harry mit akarsz Lottietól?? - kérdezte Zayn.
- Őszintén?? még én sem tudom... de Tomlinson vér és az elég heves így kipróbálnám... - mondtam egyszerűen.
- Te tökre hülye vagy?? 1. Louis kinyír.. 2. Nem vetted észre, hogy ő más és hogy néz rád?? -kérdezte.
- Mégis hogy? - kérdeztem.
- Úgy ahogy Taylor Swift, Caroline Flack és a többi csajod még soha! - mondta nekem haverom közbe odaértünk a pulthoz.
- Sziasztok fiúk.. mit adhatok? - kérdezte a pultosnő aki nem más mint a mi jó barátunk Lia.
- Szia Lia. Szexi vagy ma.. - mondtam Liának. Mire Zayn csak oldalamba könyökölt.
- Szóval Lia.. Lenne egy Baham Mama egy Zombie, egy sör és egy whiskey cola.. - mondta Zayn. Lia elment megcsinálni az italokat. - ott tartottunk, hogy tudom, hogy nem ilyen vagy Hazz.. Megrontanád a legjobb haverod húgát? - kérdezte tőlem Zayn.
- Jajj.. azt mutatja, hogy egy kis ártatlan bárány.. pedig az a Martin gyerek biztosan meghúzta már..Közben Lia odaadta az italokat, mi kifizettük és vittük a lányokhoz.
- Haver.. láttad, hogy remegett a múltkor amikor megmentetted? Szerinted miért? Fél tőle és nem azért mert veri hanem azért!! Te teljesen hülye vagy ha most megbántod vagy hazudsz neki.. - mondta Zayn. Közben visszaértünk a lányokhoz és hallottuk amit beszélnek.
-  Fogalmam sincs. Csak nem állhatok elé, hogy 'ömm bocsi Harry, már az első találkozásunknál nagyon megtetszettél, és ömm azt szeretném tudni, hogy bejövök-e neked"... - mondta Lottie barátnőjének. Nem érdekel mit mondott Zayn.. itt az idő...
- Igen...- mondtam. pár másodperc után ijedten fordult hátra.
- Harry... én.... - kereste a szavakat.. - Várj.. Igen?? - kérdezte bizonytalanul.
- Igen.. - mosolyogtam és leraktam a koktélokat az asztalra, közben felállt és a szemembe nézett.
- Akkor ez most azt jelenti, hogy.... - kezdett bele a  mondatába, de közbevágtam.
-Igen.. - mondtam az édes mosolyomra. Hirtelen zayn felé néztem aki forgatta a szemeit. Igen.. az illata, a mosolya, a hangja.. csak úgy akarom őt!!!
- Louis megfog ölni. mindkettőnket. - mondta félig nevetve.
- Nem érdekel. - mondtam és megcsókoltam. Tényleg nem érdekelt. Amit Louis nem tud az nem fáj neki nem-de?... Mikor elváltak ajkaink csak egymás szemébe néztünk. Ragyogtak a szemei, de mitől? Talán amit Zayn mondott?? Nem az kizárt.
- Gyerekek.. üljetek le, igyátok meg az italaitokat és menjünk bulizni!! - mondta Zayn és leültetett minket. Egy mérges pillantást vettem rá mire ő is rám. Ezután még ittunk, táncoltunk, ittunk és hajnali egykor hazamentünk.

Lottie szemszöge:

Sokat ittam, de nem rúgtam be. Ellentétben barátnőmmel aki a berúgás szélén állt így nem adtunk neki többet. Végülis ez is sok volt neki azt se tudta, hogy ki ő. Beraktuk a kocsiba majd beültünk és indultunk haza. Zayn vezetett mert ő csak egy sört ivott. 20 perc múlva hazaértünk. Hát Graciet Zayn vitte be és lerakta a kanapéra amikor észrevettük, hogy Louis mérgesen ül a kanapén még mindig.
- Louis? Te meg.?? - kérdeztem.
- Ó remek.. hazaért a kis szerelmespár.... - mondta Louis.
- Mivan? Ezt meg honnan tudod? - kérdeztem.
- Twitter.. - mondta egyszerűen.
- Louis.. csak egy csók.... és bírom a húgodat miért nagy baj ez?? - kérdezte Harry.
- Styles.. lehet őt átvered de engem nem fogsz!! Nem fogsz játszani a húgommal! nem játékszer!! Ott van neked Taylor vele foglalkozz. Lottie jobbat érdemel tudod miért? Mert ő más mint a többi lány! - mondta Louis. Taylorról el is feledkeztem.. és tényleg.. akkor ez??? Könnyes szemmel futottam be a szobámba, amit be is zártam.
Másnap reggel a telefonom csörgésére ébredek. Fájós fejjel kezdem el keresni mire megtaláltam, Fizzy.
- Szia húgi.. - köszöntem.
- Felébresztettelek? Bocsii. - mondta.
- Semmi baj, már épp kelni akartam. - mondtam.
- Oké. szóval.. te komolyan együtt vagy Harryvel? - kérdezte.
- Nem, nem vagyunk együtt... - mondtam.
- Biztos??? Hisz a címplapon vagytok! - mondta Fizzy.
- Mivan?? - kérdeztem és úgy ugrottam fel és mentem le a nappaliba keresni újságot, amit Liamnél meg is találtam.
- Héé!! - mondta Liam.
- Figyelj húgi, majd visszahívlak. Puszillak titeket, szeretlek! - mondtam és már le is nyomtam a telefont. Becsuktam az újságot és a címlapot olvastam. Kinyitottam a 14. oldalon és olvastam.

" A One Direction híres, brit fiúbanda 2 tagja, Zayn Malik és Harry Styles tegnap este a Funky Buddhaba szórakozott két lánnyal akik forrásaink szerint a fiúbanda legidősebb tagja, Louis Tomlinson húga,Charlotte Tomlinson és barátnője, Gracie Wood. Nagyon jól érezték magukat úgy tűnik, de Harry Styles és Charlotte Tomlinson talán túl jól? Lencsevégre kaptuk ahogy épp csókolóznak. Na de mivan Haylor párosunkkal? Harry cska úgy otthagyja a híres country énekesnőt az egyik legjobb barátja húgáért?"
Mikor elolvastam odacsaptam az asztalhoz majd felmentem a szobámba. Leborultam az ágyamra és sírtam. Pedig nem is járunk csak egy csók, ami igaz nekem többet jelentett mint neki.. Miért kell mindenkiből sztárt csinálni?
- Lottie.... - nyitott be egy kicsit gondolom valamelyik lány mert érdekes lenne ha mondjuk Zayn bejönne lányos hanggal.
- Hagyj magamra! - mondtam a párnámba.
- Én csak segíteni szeretnék... - mondta a lány és mikor felé fordultam akkor láttam meg göndör haját.
- Danielle... - mondtam halkan és szipogtam.
- Jólvan. ne sírj.. engedd, hogy segítsek! - mondta és magához ölelt. Csak bólintottam. - Oké. akkor most mondd el, hogy mi volt pontosan... - mondta Danielle. Elmeséltem mindent részletesen és sírva.
- Lottie.. Harry egy flört király.. ne higgy neki...és Lottie...lent van Taylor és téged keres, lejössz vagy mondjam, hogy nem vagy itthon? - kérdezte újdonsült göndör barátnőm.
- Megyek.. - mondtam szipogva.
- Rendben, de nézz rám!- mondta Dani és az elfojt szemfestékem letörölte.
- Miért vagy ilyen rendes velem? - kérdeztem tőle.
- Azért mert kedvellek és fontos vagy mindenkinek és tudjuk, hogy tudsz törékeny is lenni. - mosolygott rám közben.
- De nem is ismersz annyira. - mondtam.
- Lottie.. Gracievel úgy vagytok barátnők, hogy már születésetektől mindent tudtatok egymásról?? Nem... Rám bármikor számíthatsz! Én leszek a nővéred és persze El és Pezz is persze Gracie után. - mosolygott rám és egy puszit adott a homlokomra. Ilyen ha van egy nővérem? Én ezt soha nem tapasztaltam, csak tettem.
- Köszönöm. - mondtam és rámosolyogtam.
- Mindenki lent van és Louis ideges, hogy nem csináltál e valami hülyeséget. - mondta Dani miközben mentünk le a lépcsőn. Megfogtam a kezét mert féltem. Nagy levegőt vettem és leléptem az utolsó lépcsőfokról is.
- Hál' az égnek Hercegnő! Nincs semmi baj??? - nézett végig rajtam mire csak megöleltem.
- Khm.. szóval te lennél Charlotte Tomlinson... Üdv. Taylor Swift bár gondolom be se kell mutatkoznom... Még figyelmeztetlek, hogy szakadj le Hazzáról! Érted?? Kis fiatal csitri vagy hozzá! Semmit nem tudna kezdeni veled! maradj csak a bátyusod árnyékában és húzódj vissza!! És ha  még egyszer megtudom, hogy rámászol a barátomra... neked annyi!!! - hajolt közelebb hozzám. Megijedtem így Dani kezét csak jobban szorítottam.
- Oké és akkor most beszéljünk rólad Taylor? - kérdezte unottan Zayn.
- Mit beszélnél te rólam? - kérdezte flegmán.
- Például miket csinálsz nap mint nap... - mondta Niall.
- Gyakorlok a koncertekre, video klippek..stb.. - mondta Taylor.
- Aham.... És 2 hét múlva dobod Harryt valami meggyőző ok miatt amibe persze nem te leszel a hibás és pár hét múlva már Robert Pattinsonnal jársz majd... - mondta Liam.
- Ch... - cska ennyit mondott és távozott is Taylor Swift. Én Harry felé fordultam.
- Ekkora szemét vagy?? azt mondod, hogy én másztam rád? Közben te nyomulsz és bókolsz! Akkora egy seggfej vagy!! Tönkre akarsz tenni a trükjeiddel?? Talán csak némán?? Gratulálok! Tönkretettél! Végre a bátyámmal vagyok erre te belerontasza  boldogságomba! Ennyire fáj látni, hogy boldog vagyok 2 év után???? De nem kell félned se neked se Liamnek se Niallnek se Zaynnek mert 3 nap múlva visszamegyek Doncasterbe és tovább koptatom a sulipadot! - kiaváltam neki majd minden fiúnak.. elindultam fel de megálltam. - Sőt.. nem is rontom tovább a levegőt... - mondtam és felszaladtam a szobámba, bezártam az ajtómat és elkezdtem pakolni.
- Lottie.. kérlek ne haragudj... - mondta rekedtes hangján Harry amitől csak jobban sírtam.
- Hercegnő.. ne menj el kérlek.. - mondta bátyám. Szerintem mindenki az ajtómnál volt.
- Megyek. úgyis még csomó mindent elkell intéznem.. meg itt csak zavarom a levegőt.. - mondtam miközben az utolsó ruhámat is beraktam a bőröndömbe. összezártam majd fogtam és kinyitottam az ajtót mire cska Harry volt velem szemben.
- Tényleg elmész? - kérdezte.
- Nem Harry cska leköltözök a konyhába.... - mondtam szemetforgatva.
- De ne menj el kérlek.. én annyira sajnálom.. Taylor meg se hallgatta amit mondani akartam neki.. Én nem akartalak megbántani.. - mondta a szemembe nézve.
- Még is sikerült... és ne csináld ezt.. - mondtam még mindig a szemébe nézve. Hirtelen nekinyomott a falhoz és körülbelül 5 centi választott el az arcától. Szerintem ő is észrevette, hogy gyorsabban veszem a levegőt.
- Mit ne csináljak? - kérdezte és bevetette a gödröcskéit.
- Például ezt ne.. - mondtam halkan. Még közelebb jött mikor meghallottuk, hogy köhög valaki.
- Nem zavarok?? - kérdezte El keresztbefont kézzel s mellette Louissal.
- Harry! Ezt nem hiszem el... - mondta bátyám csalódott hangon. Közben El vezetett befelé a szobámba és elkezdett kipakolni. Inkább ráhagytam.
- Lottie.. ez mi volt? Nem tanulsz a dolgokból? - kérdezte El.
- Miért te ki vagy nekem??? Senkim!! Ne parancsolgass!! - kiabáltam rá... El egyáltalán nem hasonlít Danira.
- Lottie.. tudom arra gondolsz, hogy én nem olyan vagyok mint Danielle.. nem is áll szándékomba. Én szigorúbb vagyok és csak a javadat akarom és a kérdésedet megválaszolva, egy családtag.. - mondta El.
- De engem nem fogsz szigorban tanítani mi a rossz és mi a jó.... - mondtam és kimentem a szobámból és jól be is csaptam az ajtót. A nap hátralevő részét Gracievel, Danival, Perrievel, Zaynnel, Louissal és Niallel töltöttem. Filmeztünk egész nap szinte. Mikor körülnéztem azt láttam, hogy csak Niall meg én nézzük a filmet.
- Na mit nézzünk meg még? - kérdeztem mert még nem voltam álmos és ahogy látom ő se.
- Horror? -kérdezte.
- Hát nem tudom.. - mondtam.
- Hozzámbújhatsz ha félsz. - mosolygott rám. Akkor játszunk.
- Legyen.- nevettem és már be is fészkeltem magam mellé. Utolsó emlékem, hogy Niall ad nekem egy puszit.

Louis szemszöge:

Filmeztünk egész nap. Lottie is mosolygott aminek rendkívül örülök.. Filmnézés közben elálmosodtam így felmentem aludni.
Másnap reggel kómásan mentünk le El-el reggelizni.
- Csinálunk a  többieknek is? - kérdezte mosolyogva barátnőm.
- Igen. - mondtam és adtam egy puszit neki.
- Őő Louis... te tudtál arról? - kérdezte El és a nappali felé mutatott.
- Miről kellene tudn..... - nem tudtam befejezni a mondatot mert mikor megláttam kikerekedtek a szemeim... Lottie és Niall egymással takarózva aludtak az 1 személyes fotelben. -....om... -fejeztem be mondatomat.


- Szerintem aranyosak. - mondta Eleanor
- Jobb mint Harry.. - mormogtam az orrom alatt és bementem a konyhába.
- Most mi a bajod? Niall jó lenne hozzá.. - mondta El.
- El nem érted... - mondtam egyszerűen.
- Ezért magyarázd meg.. - mondta és a szemembe nézett.
- Nem akarom, hogy összetörjék a szívét.... és rossz látni, hogy a húgom felnő.. - mondtam lehajtott fejjel mire csak egy ölelést kaptam barátnőmtől.
- Héé.. Niall meg Lottie most együtt vannak?? - kérdezte Dani..
- Szerintem tök cukik lennének.. - mondta Pezz.
- Nincsenek együtt ti bolondok.. - mondta Zayn és kivette a tejet a konyhából.
- Bárcsak én is ilyen biztosan tudnám Zayn.. - mondtam. Már mindenki az asztalnál ült csak Niall és Lottie nem, bár csak gondolnom kellett rá és beléptek felfrissülve.
- Na mizu? -kérdezte Niall.
- Jóóóreggelt! - mosolygott Lottie és kaptam egy puszit.
- Mi ez a jó kedv ő nagysága? - kérdezte Liam húgomat.
- Csak eszembe jutott valami..- mondta mosolyogva és leült az asztalhoz.
- És szabad tudnunk? - kérdezte Pezz.
- Hát szabad hisz ti is megvagytok hívva rá.. - mondta Lottie.. Niall megkérte a kezét?? Vagy mi?? - Vagyis ha akartok eljöttök majd... Év végén lesz az érettségim meg a szalagavatóm ahol keringőzni fogunk... - mosolygott.
- Jajj húgi.. az hol van még? De persze megyünk! - mosolyogtam és nagyon megkönnyebbültem.
- Csak 1 év Louis... - mondta Lottie.
- Akkor most én kérdezek.. - mondta Harry mire mindenki odanézett. - Ti együtt vagytok Niallel??? - kérdezte Hazz. Lottie és Niall egymásra néztek majd elröhögték magukat.
- Ez jó vicc.. nem vagyunk együtt nyugi. - kacsintott a szöszi a göndörkére.

~Mesi

4 megjegyzés: