2013. október 7., hétfő

II. évad 2. rész Te szent csirkeszar!

Bocsánat a késésért, csak családi gondok vannak meg a tanulás.. Itt az új rész! Jó olvasást :)

Niall szemszöge:

A kórházba vagyunk épp mindannyian. Lottie-t bent vizsgálják, mi meg csak ülünk és bambulunk.
- Miért van bent ennyi ideig??  - kérdeztem. - Történt valami.. - mondtam elcsukló hangon lehajtott fejjel.
- Ne sírj... - mondta Phoebe és hozzám bújt. Lottie lépett ki az ajtón én meg egyből felálltam. Rögtön hozzám jött és csak zokogott a karjaimban, összeesett volna ha nem tartom. Szörnyű érzés így látni. Negyed óra múlva kicsit lenyugodott..
- Vérátömlesztés, amputáció.. ennyit értettem.. - dadogta és erőebben bújt hozzám.. Remegett..
- Pszichológushoz kell járnom, de én nem akarok Niall! Utáloma  Pszichológusokat!! Kérlek ne kelljen mennem. -mondta kétségbeesetten

Lassan hazaértünk. Lott vagy sírt vagy aludt, de mindig remegett. Louis felvette az ölébe a szerelmemet és bementünk hozzájuk, vagyis Doncaster-be. Louis miután felvitte a húgát a szobájába leültünk a kanapéra.
- Nagy kérés lenne ha itt maradnátok?? Biztos nem lesz könnyű. - kérte könnyes szemmel Jay.
- Már megbeszéltük, ez a legkevesebb. - mondta Liam és megölelte őt. Felmentem hozzá és befeküdtem mellé mire egyből felkelt és egyből felém nézett.
- Nyugodj meg, csak én vagyok. - mondtam és jobban betakartam őt mikor befeküdtem mellé.
- Félek minden elkövetkezendő perctől... Azt szeretném ha mostantól örökké boldog lehetnék Veled és a többiekkel. - mondta mikor hozzám bújt.
- Így lesz...  Figyelj... el kéne menned pszichológushoz.. Ha gondolod elkísérlek mindig. - mondtam.
- De rád fog állni ez a csaj is ha csaj lesz.. - mondta.
- Akkor egy pasihoz viszünk! A legjobbhoz. - mondtam és adtam egy puszit neki.. Megérintettem a hátát mire összerezzent. Magamhoz húztam és simogattam a hátát.
- Ez jó. - mondta és hozzám dörgölőzött és egyből elaludt. Olyan mély levegőt szívtama hogy csak tudtam. Imádom Lottie vattacukor illatát. Én is elaludtam.
Arra keltem, hogy szerelmem forgolódik.
- lottie!!! Lottie! Kicsim, itt vagyok, ne sírj.. - mondtam simogatva az arcát.
- Niall...- remegte.
- Itt vagyok. - mondtam s magamhoz öleltem.
- Maradj itt.. szükségem van rád... nagyon. - mondta a szavakat alig hallhatóan. Csak óvatosan megcsókoltam, óvatosan értem hozzá. Végül és hanyatt feküdtem és a mellkasomra húztam őt és így aludtunk el. Szerencsére egész éjjel nem kelt már fel. 10-kor keltem fel majd ő is lassan kinyitotta a szemét. Bekapcsoltam a tévét és az Esküvői Tortacsodák ment. Lott imádja ezt a műsort ezért néztük végig.
- Imádom ezt a műsort.. főleg ha velem vagy. - mondta Lott. Lassan lesétáltunk. Mindenki lent volt és tévézett.
- Jó reggelt. - köszöntek kórusban majd Jay megpuszilta lánya fejét.
Pirítóst ettünk eper lekvárral ami nagyon jól esett és Lott is vagy 8 darabot megevett.
- Imádom amikor olyan sokat eszel mint én. - mondtam mire ő elkezdett kuncogni. - Most mi van? - kérdeztem.
- Vajas a szád... meg az orrod... meg a homlokod, nyakad és a pólód. - nevetett Lottie.
- Nem érdekel, hisz nevetsz és ez most a legjobb hang nekem. - mondtam majd áthajoltam az asztal fölött és megcsókoltam. - Na lenyalod? - kérdeztem tőle mire megint nevetett és megnyalta az arcom.
- Fúúúúj! - mondta Louis mire még jobban nevettünk.
- Ezek itt nyaldossák egymást anya!!! - kiabálta Fizzy.

1 hét telt el.. Lott pszichológushoz jár, bár most megbeszélték, hogy 1-2 hétig nem találkoznak ha nincsenek Lott-nak rémálmai meg semmi gond nincs, szóval ez jó jel..

Fizzy szemszöge:

Megnyugodtam, hogy Lottie-nak semmi komoly baja nincs már és örültem neki, hogy anya hozta fel azt az ötletet, hogy maradjanak itt még a többiek hisz mindenki annyit nevet.. Este van és Harry-vel SMS-ezek éppen.

"Gyere át:$$  
H.xx"

"Ha elindulnék Louis úgy is észrevenné hisz itt van mellettem a szobája és vége... Viszont holnap elmehetnénk valahova!:D:$;)

F.*"

"Akkor át megyek én.. Várj meg.. Vagy vegyél fel valami sexy-t.
H.xx"


"Ez jó ötlet???
F.*"


Viszont nem jött válasz csak kinyitódott az ajtóm és a göndör dugta be a fejét rajta.
- Ebből nagy balhé lesz. - nevettem.
- Érted vállalom. - ugrott be mellém az ágyba. Betakarózott nyakig majd hozzám bújt.
- Ez biztos, hogy jó amit csinálunk? - kérdeztem bizonytalanul.
- Most komolyan átvertél? - kérdezte Harry.
- Nem.. csak 5 év van köztünk.. jövőhéten leszek 14 te meg 19 leszel majd.. Louis és anya is kiakadna.. Lottie-ról ne is beszéljünk.. - mondtam.
- Engem nem érdekel ez sem. - mondta és fölém tornyosult és lágyan de mégis érzékien megcsókolt. Imádom ezt a csókot. Elkezdte a nyakamat csókolgatni majd lerántotta rólunk a takarót. Benyúlt a pólóm alá miközben újra csak csókolt és csókolt. Megdöbbent amikor rájött, hogy nincs rajtam melltartó de ez csak jobban tetszett neki. levettem róla a felsőjét majd ő is az enyémet. Végigpásztáztam a szememmel a tetoválásain, meg is lett a kedvencem még pedig a madarak. Elkezdte letolni a bugyim és odahajolt majd elkezdett nyalni. Nagyon élveztem és vártam, hogy végre elveszítsem VELE.  Lottie azt mondta, ha készen állok rá akkor oké, csak szóljak neki, Louis-nak és anyának is.. Na ez elmaradt, de nem érdekelt most. Hirtelen feldugta nekem 2 ujját mire kicsit felsikítottam. Elkezdett pumpálni mikor hirtelen kinyílt az ajtó és anya nézett ránk döbbenten és nagyon mérgesen.
- Edwards!!! Takarodj innen kifele!! Mit képzelsz magadról? 5 év!! Miért kell kihasználnod?? Nem is akarlak látni! - kiabálta anya mire Louis és Lottie is kijöttek meg Niall is.
- Te mit csináltál? - kérdezte Louis.
- Nem tök mindegy nektek? Én életem , én testem!!- kiabáltam. - Amúgy is Lottie mondta, hogy ha készen állok rá akkor miért ne.. és készen állok rá. - mondta Fizzy.
- De neked csak ennyi ment a fejedbe ??? Azt is mondtam, hogy mindenféleképpen szólj nekünk!!!- kiabálta Lottie hitetlenkedve.
- Szeretem! - kiabáltam könnyezve majd becsaptam az ajtót előlük és bezártam azt.. Ilyenkor utálom őket. Hallottam, hogy Harry-vel is kiabálnak. Kinyitottam az ajtót, hogy kinézzek és ekkor nővérem állt előttem. Egyből besuhant.
- ez olyan gáz. - mondtam.
- Miért nem szóltál? - kérdezte miután leültünk az ágyra és simogatta a hajamat.
- Nem volt időm, nem tudtam, hogy ez történik. De én tényleg szeretem. - mondtam könnyes szemmel.
- Figyelj húgi... Ez mindenkinek nehéz korszak... Anyának én is rátettem egy lapáttal ezzel az egész elrablás történettel, és most te is.. gondolj bele.. Te is átfogod legközelebb élni ezt amikor az ikrek lesznek annyi idősek mint te.. kamasz vagy.. elhiszem, hogy túlteng benned a hormonok, most bennem is.. most gondolj bele.. 3-4 hete nem voltam együtt Niall-el úgy.. csak szimplán félek... na mindegy.. azt akarom, hogy boldog legyél húgi... és ha ezt Harry-vel szeretnéd..... áldásom rátok, de haragszom rád.. - mondta nővérem a beszédét mire megöleltem.
- Majd beszélünk.- mondtam mikor Lott felállt.
- Te is kezdesz felnőni. - nevetett majd kiment.


Lottie szemszöge:

Visszamentem Niall-höz aki csak várt rám.
- Tudod mit csináltunk régen? - kérdeztem pimaszul.
- Te kis huncut. - mondta mikor ráültem a derekára. Kicsit felizgattam azzal, hogy kiszívtam a nyakát és, hogy csókolgattam. Leszálltam róla és befutottama  fürdőbe.
- Maradj úgy ahogy vagy! - kiabáltam ki.
Felvettem a fekete melltartómat ami kicsit push-up-os, mondjuk nem annyira mint másoknak, csak hogy épp egy kicsit felnyomja a melleimet és a hozzá való fekete csipketangámat, kihúztam a  számat vörös rúzzsal. Kinyitottam az ajtót mire Niall idefordult és alig kapott levegőt.
- Te szent csirkeszar. - mondta kitágult szemekkel. Egyből felállt és felém indult.
- Mielőtt bármit csinálnál.... Ez lett a kedvenc fehérneműm és ha el mered szakítani nagyon megbánod Horan. - mondtam.
- Leszarom, kapsz majd több ezer ilyet. - mondta és elkezdett hevesen csókolni. Felvett az ölébe és nekinyomott a falnak. Végig harapdálta a nyakamat és kiszívta. Leszedte rólam a melltartómat majd elkezdtem a mellem kényeztetni, csókolgatni és harapdálni amivel kiváltotta az erős nyögéseimet. Hirtelen fordultunk az ágy felé és ledobott rá. letépte rólam a csipketangámat.
- Én szóltam Horan! - mondtam mérgesen.
- Büntess meg!!!!! - mondta Niall és lefeküdt a ágyra. Én csak fogtam magam és a szőrös kék bilinccsel amit Pezz-től kaptam odakötöttem őt az ágyhoz. Levettem róla a pólót majd a boxerét is. Elkezdtem őt szopni majd ráültem lovagló ülésbe és elkezdtem mozogni rajta. Nem tudom, hogy de kiszedte magát a bilincsből és maga alá fordított.
- Kényeztesd magad.. - mondta Niall.
- Mi?? - kérdeztem kerek szemekkel.
- Csináld! - mondta izgatottan. Ilyet még soha nem csináltam és fogalmam sem volt, hogy csináljam. Végül nagy nehezen feldugtam magamnak az ujjamat és elkezdtem pumpálni.. Ez nagyon gáz.. - kikészítesz. - mondta Niall és kirántotta a kezem magamból majd egyből belém tolta nemi szervét és elkezdett nagyon gyorsan tolni. Imádtam az egész mindenét.
- N-Ni-Niall.. - sikítottam és el is mentem. Még lökött rajtam pár erőset majd ő is elment. Lihegve feküdt be mellém. Végül a kádba is befeküdtünk és pihentünk.
- Nagyon szeretlek. - mondta a nyakamba Niall.
- Én is téged. - csókolgattam a nyakát.
1 óra múlva kiszálltunk a kádból és befeküdtünk aludni. Másnap reggel veszekedésre keltünk. Felvettem egy bugyit és Niall egyik pólóját, Niall is felvett nadrágot és pólót majd lementünk.
- Hosszú volt az éjszaka húgi? - kérdezte Louis.
- igen.  - mosolyogtam rá.
- Na ez pont olyan mint 2 és fél évvel ezelőtti egyik reggelen. - nevetett Louis mire én is, de utána újra Fizzy-vel veszekedett.
- Nem hagynátok békén?? Mi van ha majdnem lefeküdtek?? És?? Szeretik egymást nem? De!!! Nem szólhatunk bele! Az ő hibája ha összetörik a szívét.Fogadjátok el... Nekem is elfogadtátok Harry-t aztán Niall-t is... És mi van ha Ők is úgy kijönnek egymással mint ahogy Louis Eleanor-ral, Liam Danielle-el, Zayn Perrie-vel vagy én Niall-el. Csak egy esélyt.. Tudom anya kiborít a korszám, de az csak egy szám... Kérlek..- mondtam nekik mire Fizzy megölelt.
- Jó, de ha megmered bántani az én hercegnőmet!! Nem lesz mivel többé hódítanod Styles.. -fenyegette őt anya. Fizz csak megcsókolta Harry-t és nagyon boldog volt.. Én is boldog voltam. Remélem sokáig így marad.

Mesii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése