2013. október 31., csütörtök

II. évad 6. rész Reakciók (+18)

Louis szemszöge:

A nap végén egy sms-em jött. Megnyitottam majd gondosan olvastam.
Mikor jöttök haza Niall-el?? :( L.xx
- Te Niall.. Kaptál SMS-t Lott-tól?? -kérdeztem haveromat.
- Csak egy szívet. - mondta. - Te?
- Én annál hosszabbat... - mondtam és megmutattam haveromnak
- Felhívom. - mondta Niall és elővette a telefonját majd feloldotta és láttam a közös képüket amin csak mosolyogtam.
Niall: Szia Kicsim..
...
Niall: Te is nekem. Minden rendben van??
...
Niall: Hazamegyünk amint tudunk, ígérem.
...
Niall: Lottie, valami baj van?
...
Niall: Csak?? Jó tudod mit?? Leszarok mindenkit és azonnal ott vagyok, ne sírj.
...
Niall: Szeretlek.

-Na??? - kérdeztem.
- Nem tudom de sírt.. Én megyek, ha akarsz gyere te is. - mondta Niall majd felkapta a kocsi kulcsát a jogsiját és a tárcáját majd futott én is megfogtam ezeket és futottam utána. Beültünk a kocsiba és elhajtottunk. 1 óra alatt ott voltunk. Niall hamar kipattant a kocsiból még csak le sem állította a kocsit én leállítottam helyette is majd berohantam.
- Szia anya. Niall gondolom Lottie-nál van fent! Amúgy szép vagy! - mondtam és adtam neki egy puszit ő csak értetlenül állt az ajtóban.. Nem mentem be a húgom ajtaján inkább csak végig néztem.
- Niall!! - mondta Lott a szőke nyakába.
- Itt vagyok nyugi. - mondta Niall és azt hiszem a hátát simogatta.
- Olyan rossz... - mondta Lottie szipogva.
- Mi?? - kérdezte Niall.
- Hát...
- Lottie mondjad már!! - mondtam most már én is. Ő csak megölelt engem.
- Anya és Dan összeházasodnak. - mondta.
- Mi?? Én inkább magatokra hagylak titeket.. - mondtam és becsuktam az ajtaját és lementem anyához.
- Ilyenkor mit mondjak?? Gratulálok nagyon örülök nektek vagy gratulálok de szerintem ez rossz ötlet??? - kérdeztem anyától.
- Miért lenne rossz ötlet?? Rossz ötlet, hogy boldog legyek?? - kiabálta anya.
- Ne kiabálj. - mondtam.
- Mit ne kiabáljak?? Azt csinálok amit akarok és én boldog akarok lenni!!! Nagyon régen nem voltam és én is megérdemlem nem??- kiabált még mindig anya.
- Nem voltál boldog mert egyedül hagytalak titeket ezt megértem de a lányok, ők nem hozták neked azt amire vágysz???- kérdeztem.
- Tudod mennyi baj volt velük?? Szeretem őket de kell valami új..  Hogy Lottie-val történt ez a dolog kikészített mindannyiunkat. De mostmár mindenki mosolyog.. Az ikrek ugrándozva döntik el hogy milyen ruhájuk legyen. Fizz és Gina közelebb kerültek egymáshoz Lottie is boldog.-mondta anya.
- Elmondom neked hogy Fizzy és Gina összevesztek az ikrek hirtelen rájöttek, hogy Te már nem szereted apát és feladták a reményt. Lottie összeroppant, neki ez túl sok, hogy mi turnézunk, a bátyja nincs mellette és a szerelme több ezer lesz amikor mérföldekre lesz tőle. Újra ráhárul minden!!! És gondolhatod, hogy Fizzy életébe először szerelmes és te nem engeded Harry után a turnéra..- mondtam. Erre nem válaszolt semmit.
- Lottie....- mondta halkan majd elindult felfele szinte már rohant. Szerencsére megtudtam állítani a lépcsőnél.
- Niall fent van. - mondtam.
- És??- kérdezte de egyből rájött..

Niall szemszöge:

Miután Louis kiment a szobából Lottie hozzám bújt. Percekig nem mondott semmit csak beleült az ölembe de velem szemben. A szemei könnyesek és csak fájdalmat látok bennük ami részben miattam is van. Nem egyenletesen vette a levegőt ami kicsit aggasztott. Néha annyira nem tudom kiismerni. A kezet a hajamba túrta majd végigvezette a nyakamig. Az egyik kezem a derekán pihent míg a másikkal simogattam a hátát. Lágyan megcsókolt majd egyre hevesebben folytatódott. Rájöttem, hogy mit akar.
- Biztos? - kérdeztem.
- Igen. - mondta csókunk közben. Annyira váltak el az ajkaink míg levettem a felsőjét majd az enyémet is és jól megtudhattam nézni, hogy nincs rajta melltartó, ilyenkor mindig tovább csókolom mert rajta van a mellét védő ruhadarab de most nem. Kicsit elbambultam mire észbe kaptam én az ágyon feküdtem. Összezavarodtam eléggé mert Lott máris lehúzta a farmeromat majd elkezdte csókolgatni a felső testemet meg úgy mindenemet. Én is levettem róla a nadrágot és a bugyit is. Ő is megszabadított az utolsó ruhadarabomtól majd az alhasamat kezdte el puszilgatni.
- Mit tervezel? - kérdeztem kínomba.
- Kényeztetlek egy kicsit. Vagy csak kínozlak? Nem tudom. - mondta majd egyből bekapta a férfiasságomat. Nem tudom honnan tanulta de kurva jól csinálja.
- Lottie.. - mondtam mire gyorsított a tempón. Nem bírtam tovább ilyenkor kijön belőlem az állat. Magam alá fordítottam majd egyből feldugtam neki két ujjamat, mondjuk nem időztem ezzel sokat. Elkezdtem a számmal kényeztetni őt mire nagy nyögéseket kaptam és jól meg is húzgálta szőke tincseimet.
- Niall, kérlek..  - mondta lihegve. Tudtam mire gondol. Kiszívtam a nyakát és megcsókoltam majd csókunk után ennyit mondott: "Ne legyél gyengéd".
- De Lottie... - mondtam mire újra megcsókolt és újra csak egy "kérlek"-et mondott. Ha ezt akarja, legyen. Gyorsan kerestem Lottie szekrényébe gumit de nem találtam így a tárcámból vettem ki. Ráraktam a türelmetlen nemi szervemre majd egyből felnyomtam barátnőmnek. Amint láttam élvezte, hogy úgy csináltam neki mint még soha. Pár könnycsepp jelent meg az arcán de nekem teljesen elborult az agyam a fekete ködbe és nem éreztem semmit.

- Niall!!- sikította Lottie és el is ment. Még párat löktem erősen rajta és én is elmentem.
- Ezt akartad?? - feküdtem be lihegve mellé.
- Igen. De úgy érzem, hogy még most is gyengédebb vagy velem. - mondta és a mellkasomra feküdt.
- Igen, régen azokat a lányokat, na jó kimondom azokat a kurvákat mindenhogy megdugtam ahogy csak lehetett. - mondtam. Nem mondott semmit.
- Szeretlek. - mondta.
- Én is téged Kicsim. Viszont.. Lesz egy buli amire te is hivatalos vagy. - mondtam.
- Kikapcsolódás végre. - mondta és adott egy puszit.
- Holnap eljössz a hangpróbára? - kérdeztem.
- Én?? Nem úgy volt, hogy senki nem mehet.? - kérdezte.
- De, de beszélek Paul-al. És egy ilyen kaland után, hülye vagy?? - nevettem.
- Vicces vagy Mr.Horan. - mondta nevetve.
- Tudom Mrs.Horan. - mondtam. Csak kerek szemekkel nézett rám. - Majd az leszel Mrs. Niall Horan - adtam neki egy puszit.
Másnap reggel mikor felkeltem nem volt mellettem. Felkaptam egy alsónadrágot megy egy itthoni nadrágot mivel már itt is csomó cuccom van és lementem. Lent voltak Lott húgai és ahogy észrevettem Fizzy-t, hogy milyen csalódott, gondolom mivel Harry nincs itt. Mindenkinek adtam egy puszit majd az én szerelmemet hátulról átöleltem.
- Fáj minden porcikám Niall. - mondta halkan de huncutul.
- Te kérted. - mondtam és adtam egy puszit neki.
- És nem bántam meg. - mosolygott majd odaadta nekem a finom eperlekváros kenyeret. beleharaptam majd eszembe jutott valami.
- Te.. Ezt nem a szájfényeddel kented?? Tökre ugyan az az íze. - nevettem mire mindenki nevetett.
- Edd meg aztán menj öltözni. - mondta Lott.
- Ja basszus tényleg, a próba. - nevettem. Gyorsan befaltam és felrohantam felöltöztem. Normálisan csak egy farmer egy póló. Beállítottam a hajamat majd pózoltam kicsit a tükörbe és lementem. Csomagoltam el neked még pár lekváros kenyeret és raktam el teát! - mondta Lott.
- Te vagy a tökéletes. - mondtam neki és megcsókoltam. Fizzy és az ikrek is jöttek. Bepattantunk a kocsiba, én becsatoltam az ikreket majd indultunk is.
- És milyen volt az este? - kérdezte Louis húzogatva a szemöldökét.
- Bizony milyen volt?? - kérdezte Fizz is.
- Eltelt. - mosolygott Lott.
- Igen?? ÉS akkor  csak képzelődtünk Lou-val amikor ilyeneket hallottunk hogy "Ahh Niall, Niall kérlek. Lottie!! Ahhh" - mondta pimaszul Fizz.
- Akkor helyesbítek, csodálatos éjszaka volt!! - mondtam és megmutattam Lottie nyakát ahol kiszívtam neki.
- Horan!! - mondta Louis kicsit idegesen.
- Most miért?? Tudtad, hogy ez lesz nem?? De...És az áldásodat adtad ránk. - mondtam.
- Legalább ne az ikrek előtt beszélnétek meg.. - mondta Lott.
- Jajj nemsokára ők is bepasiznak. - mondta Fizzy megforgatva a szemeit.
- Ne forgasd a szemedet mert kiraklak a kocsiból és nem látod Harry-t. - keményített be Lottie.
- Jól van na.. Charlotte. - mondta Fizzy.
- Fizzy most komolyan. - mondta Louis. Lottie a vállamra döntötte a fejét.
- Nem akarom, hogy turnézzatok. Szörnyűek voltak azok az évek. Tudom csak 10 hónap, de akkor sem akarom. - mondta Lott.
- Figyelj, intézkedek, hogy velünk gyere ameddig lehet. Rendben? - kérdezte Louis.
- Tényleg?? -kérdezte Lottie.
- Persze. - mosolygott Louis.
- Köszönöm. - mondta Lott és mosolyogva adott egy puszit. Végül odaértünk. Kiszálltunk majd Lott felvette Phoebe-t az az ölébe Daisy-nek meg a kezét fogta meg és úgy mentünk be.
- Sziasztok fiúk. Szia Daisy csapj bele!!!! - mondta Paul.
- Szia Paul bácsi. - nevetett Daisy.
- Sziasztok lány gyertek csak. - mosolygott Paul. Küldtem már sms-t neki, intézze el, hogy a jönnek a csajok. Bementünk de észrevettük, hogy Hazza nincs ott Fizzy még szomorúbb lett. Odamentünk köszönni a fiúknak.
- Zayn!!! - ugrott ki Phoebe a nővére karjából és megölelte az említett fiút.
- Harry? - kérdezte Fizzy. Ekkor egy nagyot sikított a lány mert "valaki" felkapta hátulról és megforgatta. Mikor Hazz lerakta Fizzy-t megcsókolta amit nem akartunk végignézni így elmentünk bemutatni a lányoknak Lou-t.
- Lou!! Ő a barátnőm Lottie!!  Lottie a fodrászom és sminkesem meg úgy minden ő Louise. - mondtam.
- Szia. - köszöntek két puszival.
- Zayn, otthagytad Perrie-t ő miatta? - nevetett Lou.
- Na az hiányzik. - mondta Louis.
- Nem, de komolyan ezen már gondolkoztam! - mondta Zayn.
- Felejtsd el. - mosolygott aranyosan Lottie.
- Szóval ők Phoebe és Daisy a húgaim. - mondta Lott.
- Sziasztok Lou vagyok. - mosolygott.
- Hé Lou!! Ő itt a barátnőm Lottie húga, Fizzy. - mosolygott Harry.
- Szia. - köszöntek ismét két puszival.
- Amúgy ha fiúk.. elveszitek a lányokat akkor rokonok lesztek egymásnak, Niall, Harry és Louis. - nevetett Lou mert elég hülye fejet vághattunk. Minden esetre igaza van. Elkezdte Harry haját.
- Imádom a mai hajamat. Köszi Louise. Köszönöm - mondta Harry és megölelte Lou-t.
- Ne érj hozzám!! - mondta Lou.
- Köszönöm Louise! Köszönöm. - mondta még mindig Harry.
- Ne érj hozzám! - mondta az összenyomott Lou.

  
Imádom ezt a képet :$$$:DDD



Mindegyikünk haját megcsinálta majd elfutott, hogy nehogy mi is azt csináljuk mint Harry.

Mesii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése