2013. október 12., szombat

II. évad 3. rész Dupla randi

*Fizzy szemszöge*


A nap gyorsan eltelt. Harry-vel minden percet élveztünk, amit együtt tölthettünk. Láttam Lottie-n, hogy ő is örül a boldogságunknak. Hamar eljött az este, így mindenki felvonult a szobájába. Harry mostantól az én szobámban lakik. Bár ő még erről nem tud, de tudom hogy így lesz. Gyorsan lezuhanyoztunk, de külön-külön, természetesen. Majd bebújtunk az ágyba, és beszélgettünk még egy kicsit, amit jó párszor megszakított egy-egy csókcsata. Most az következett volna, hogy befejezzük, amit abbahagytunk, de a történtek után szerintem mind ketten féltünk egy kicsit, így nem történt semmi. Csak egymást ölelve elaludtunk.
***
Másnap reggel még mindig ugyan abban a pózban voltunk. Óvatosan felé fordultam, és láttam, hogy még alszik.
-Jó reggelt Drágám! - nyitotta ki hirtelen a szemét, amitől eléggé megijedtem.
-Neked is! - mosolyogtam, és megcsókoltuk egymást.
-Hogy aludtál? - kérdezte a hajamat piszkálva.
-Nagyon jól. Hatalmas kő esett le a szívemről tegnap. És nagyon jó volt melletted ébredni. - pirultam bele a végébe.
-Örülök neki. Ne tudd meg én mennyire megkönnyebbültem, mikor Jay "áldását" megkaptuk. Bár egy kicsit megijedtem a "Nem lesz mivel hódítanod Styles..." mondatánál. - mondta ijedt arccal, amin elkezdtem nevetni.
Keltem volna fel, hogy hozzak reggelit, de Mr. Styles megállított.
-Hagyd csak! Majd én hozok! Te csak pihenj! Most én szolgállak ki téged. - mondta és indult kifelé. Az ajtóban beleütközött Lott-ba, aki épp hozzám jött.
-Szia Lott! A tiéd. - nevetett Hazz.
-Sziaaa! - köszöntem boldogan.
-Szia Húgi! Na mesélj! Mi volt? Mindent kérek részletesen. Illetve ha jobban belegondolok, azért minden részletre nem vagyok kíváncsi. - hadarta.
-Nyugi van! - nevettem. - Nem történt semmi.
-Ahaa... - ezzel jelezve hogy nem hisz nekem.
-Hidd el. Még nem. Mind ketten féltünk a legutóbbi próbálkozás miatt. Úgyhogy.. csak aludtunk. - még mindig felhúzott szemöldökkel nézett rám. - Hidd már el asszony!! - nevettem.
-Jól van elhiszem én. - nevetett már ő is. - De azt ugye tudod, hogy minden reggel így foglak várni, amíg meg nem történik?
-Ajaaj. Inkább felgyorsítom a dolgokat. - nevettünk.
-Amúúgy azon gondolkodtam, hogy nem megyünk el ma egy dupla randira? - kérdezte.
-Én benne vagyok. - mosolyogtam. - És mi a helyzet a fiúkákkal?
-Még Niall se tudja, hogy ezt terveztem, de bele fog menni. Hidd el... Muszáj lesz neki. - nevetett.
-Harold-al se lesz probléma úgy érzem. Azt mondta, hogy most kiszolgál. Úgyhogy.. hova megyünk? - kérdeztem.
-Elmegyünk Londonba? Beülnénk egy filmre, vásárolgatnánk, elmennénk játékterembe, csak, hogy a fiúk se panaszkodjanak, hogy csak csajos programot csinálunk. - nevetett.
-Ha mindenki benne van, akkor mehetünk. - egyeztem bele. - Egyébként hogy van a karod?
-Egész jól, kiderült, hogy megúszom vérátömlesztés nélkül, aminek nagyon, de nagyon örülök. Csak még pár hétig kötözni kell. - válaszolt.
-Akkor jó. Talán ez az időszak is leárul végre. - mondtam.
-Én is remélem. - helyeselt. Ekkor belépett Harry. - Akkor én megyek is. Fizz, majd szólj ha belement. Addig beszélek Niall-el. - mondta sejtelmesen, hogy Hazz ne értse, majd kiment.
-Akarok én erről tudni? - kérdezte Harry.
-Még nem. - mosolyogtam.
Behozott egy egész tálcányi reggelit. Volt rajta palacsinta, rántotta, gofri, banán, természetesen az utóbbi nem maradhatott el, és még sok minden más is. 1 óra alatt befaltunk mindent, úgyhogy előhozakodtam a mai programmal.
-Szóval..azt beszéltük Lottie-val, hogy kéne tartanunk egy dupla randit. Lenne kedved hozzá? - kérdeztem.
-Persze. Miért ne.?! - mosolygott. - És mikor tartanánk?
-Hát mondjuk ma? - kérdeztem ismét. Láttam, hogy egy kicsit meglepődik ezen, de azért reménykedtem.
-Khm..ha szeretnétek. Úgysem terveztem semmit. És akkor utolsó kérdés: Hova megyünk? - kérdezte.
-Londonbaaa!!! - sikítottam, majd Harry fejét látva elkezdtem nevetni. - Nyugi nem lesz olyan gáz. - mosolyogtam.
-Oké, benne vagyok. - mondta és megcsókolt. Átrohantam Lottie-hoz.
-Harry benne van. - közöltem vele a hírt.
-Niall is. - mosolygott. - Oké, akkor mondjuk 1 óra múlva ha lent találkozunk, az jó?
-Tökéletes. - mondtam, és már vissza is mentem a szobámba. Elmondtam Harry-nek, hogy 1 óra múlva indulunk, majd mind a ketten elkezdtünk készülődni. Harry visszament az átmeneti szobájába, hogy átöltözzön. Én végül egy egyszerű farmert választottam, a baglyos pólómmal és a szürke converse-emmel. Ehhez még felvettem a baglyos fülbevalómat, feltettem egy visszafogott sminket, és készen álltam az indulásra.
Kiléptem a szobából és összetalálkoztam Lott-al. Ő csajosabbra vette a formát, egy kék virágos ruha volt rajta, alatta egy leggings-el, rá egy rövid farmerkabát, és egy fekete converse-el. A sminkje neki sem volt feltűnő. Lementünk a lépcsőn, ahol a fiúk már vártak minket.
-Woow... - ez volt az első reakciójuk. Én megcsókoltam Harry-t, Lott pedig Niall-t, és már indultunk is. 2 óra alatt Londonban voltunk, leparkoltunk a plazanál, és a mozi felé vettük az irányt. Eldöntöttük útközben, hogy mit nézünk.
-Szia 4 jegyet szeretnék a Gravitációra. - ment oda a pénztárhoz Lott.
-Közép-közép vagy hátul-közép? - kérdezte a csaj.
-Hátul-közép. - válaszolt.
Ideadta a jegyeket, kifizettük és már indultunk is a popcorn-t venni. Vettünk 3 páros menüt, és azért 3-at, mert Niall és Lottie külön-külön eszik meg egyet, míg mi Harry-vel jó esetben is a felét megesszük majd a miénknek. Beültünk a terembe és elkezdődött a film. A film 1,5 órás volt, és nagyon élveztük. Mikor vége lett elmentünk enni, bár csak Lott és Niall evett, belénk egy falat sem ment volna. Majd egy kicsit vásárolgattunk, bementünk a kedvenc boltjainkba: Forever21, NewYorker, Stradivarius stb... Ez után, hogy a fiúk is kiszórakozhassák magukat, bementünk egy játékterembe. Léghokiban Harry volt ellenem és Lott ellen, és még így is 5-el kikaptunk tőle. A fiúk autó versenyeztek, motoroztak, snowboard-oztak és még sorolhatnám. Mi Lott-al általában csak figyeltük őket, de néha mi is versenyeztünk egymás ellen, bár azt gondolom nem kell leírni, hogy milyen volt.
Mikor mindezzel végeztünk, már 7 óra volt, úgyhogy elindultunk haza. Egész úton beszélgettünk, zenét hallgattunk, vagy épp énekeltünk. Nagyon élveztem ezt a napot.
9 óra után estünk be a házba, így már nem találtunk senkit. Az ikrek már biztos elaludtak, a többiek meg fogalmam sincs, de valószínűleg a szobájukban TV-znek. Elköszöntünk egymástól, és bementünk a szobáinkba. Fel néztem twitterre és nem valami jó posztok fogadtak.

"Harry Styles-nak barátnője van?"
"Ki az a csaj? És mit akar az én Harrymtől?"
"Az nem Fizzy Tomlinson?"
"Harry egy 14 évessel kezd ki?"
"Az egész One Direction Louis húgaira hajt?"
"Ki fogja felszedni Phoebe-t? És Daisie-t?"

Tudtam, hogy nem kéne ezzel foglalkoznom, de nagyon rosszul éreztem magam. Csomó kép is volt a tweetek mellett. Nem is láttam, hogy fotóznak minket.
Bekapcsoltam a TV-t, épp a sztárhírek mentek.

"Niall Horan és Harry Styles ma dupla randit tartott? Látták őket ma Londonban, az oldalukon Lottie és Fizzy Tomlinsonnal. Na de várjunk... Harry és Fizzy? Hisz Fizzy még csak 14 éves. Louis vajon mit szól ehhez? A rajongók képei és posztjai már ellepték az egész twittert. Vajon mi lesz ebből? Hisz Fizzy még kiskorú. És ezt nem mindenki nézi jó szemmel. A korkülönbség sem mondható kicsinek.. Várjuk a legfrissebb információkat."

Csak ültem az ágyon és éreztem, hogy egyre több könny gyűlik a szememben. Észrevettem, hogy Harry már ott áll mellettem.
-Kicsim. Ne nézd ezt a hülyeséget. - nézett sajnálkozóan.
-Tudtam, hogy nem kellett volna. - mondtam és kirohantam a nappaliba.


*Lottie szemszöge*


-Harry hagyd. Majd én. - mondtam, mikor Harry Fizz után akart menni. Én is olvastam a híreket, és mindent hallottam, amit mondott. - Szia Fizz.
-Szia. - sírt a sötét szobában.
-Ne hallgass ezekre. Tudom, könnyű mondani, de mikor én elkezdtem randizni Niall-el, akkor is terjedt jó pár pletyka és hír. Túl lesznek rajta az emberek. És ahogy Harry-t ismerem, ki fog állni melletted. El fogja mondani, hogy szeret téged és nem érdekli a korkülönbség. És ha ő mondja, akkor le fognak szállni rólad.  - mondtam.
-De mi van ha nem? Én nem vagyok olyan erős mint te. Tudtam, hogy nem kellett volna ezt elkezdeni. Szakítanom kéne vele. A karrierje és miatta is. Nem akarom tönkretenni. De... közben pedig nagyon szeretem, és nem élném túl, ha többé nem lehetnénk együtt.. Nem tudom, mit kéne tennem...



Enii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése