2013. október 17., csütörtök

II. évad 4. rész Kerti "buli"

Lottie szemszöge:

Nem tudtam semmi mást mondani húgomnak.. Nem tudja őket semmibe venni, mármint a riportereket, lehet tényleg fiatal lenne még ehhez. Végül elaludt mellettem Fizz így én csak betakartam őt és egy puszit adtam neki. Hirtelen valaki megfogta a derekamat és nagyon megijedtem, de csak Niall volt. Megnyugodva fúrtam fejem a mellkasába.
- Minden rendben? - kérdezte Niall.
- Legszívesebben csak kiabálnék és bőgnék. - mondtam neki míg éreztem ahogy kezei a derekamon pihennek.
- Minden rendben lesz. Elmegyünk egy helyre majd, csak ketten. - suttogta a fülembe.. Az a hang.. csak meghallom és már is nyugodtabb leszek, tudom, hogy valaki fél, hogy elveszít. Kézen fogva sétáltunk le a nappaliba.
- Na?? - támadott le Harry.
- Sírás közben elaludt.. - mondtam mire egyből felrohant. Leültünk a kanapéra a többiekhez. leültem Niall mellé és a lábamat átraktam a combján majd hozzábújtam.  - Milyen érzés volt, hogy tudtad mit tesz velem az az állat, de nem tudtál semmit tenni? -kérdeztem halkan Niall-től.
- Ne akard ezt érezni.. - puszilt meg.
- De mondd el, kérlek. - kérleltem.
- Szörnyű. Belebolondultam és az agyamat ellepte a fekete köd, csak meg akartam ölni azt a barmot és téged biztonságban tudni. - mondta a szememben teli fájdalommal. Csak jobban hozzábújtam és így akartam maradni örökre. Nyugalom volt.. Nem sokáig..
- Lottiiee!!! - kiabálta Daisy. Én egyből felpattantam és rohantam. A szívem a torkomban dobogott, úgy rohantam. Hirtelen nem tudtam melyik szobában van. Féltem, hogy az a szemét vagy az egyik haverja tett valamit a húgommal. De szerencsére nem. Megtaláltam őt a szobámjban majd meg is öleltem.
- Minden rendben? - kérdeztem tőle.
- Hiányzik apu. - hajtotta le a fejét húgom.
- nekem is... Figyelj.. valamelyik nap elmegyünk hozzá, rendben? - kérdeztem tőle mosolyogva.
- Rendben... Lottie.. Iszunk kakaót? - kérdezte mosolyogva Daisy.
- Persze. na gyere!! - mondtam és felvettem az ölembe majd úgy mentünk le a lépcsőn. Mindenki megkönnyebbülten nézett, de mi csak tovább mentünk a konyhába. A pultra ültettem húgomat majd elővettem 3 bögrét és megcsináltam a kakaót és ahogy sejtettem Niall jelent meg egyből. Odaadtam neki a kakaóját mire egy csókot kaptam.
- Fúúúj. - mondta nevetve Daisy. Én csak megpusziltam a fejét.
- Na akkor koccintsunk. - nevetett Niall majd koccintott a húgommal majd velem is. Kimentünk és Daisy és Niall leültek a kanapéra és nekem nem maradt hely.
- gyere húgi, ülj az ölembe. - mosolygott Louis, de ekkor csengettek. Senki nem mozdult meg és őszintén én sem akartam megmozdulni, de végül én mentem. kinyitottam az ajtót és egy váratlan vendég állt  velem szemben.
- Nagyi!!!! - mondtam hangosan és megöleltem jó szorosan.
- mekkorát nőttél Charlotte, kicsim. - simogatta a hátamat. Na igen ő az aki Charlotte-nak hív, de szeretem hallani tőle.
- Nagyi!!! - rohantak ki az ikrek majd Fizzy is és jó erősen megölelték őt.
- Gyere beljebb nagyi. - mosolyogtam majd átvettem tőle a bőröndjeit.
- Anya, hát te?? - kérdezte anya meglepődve.
- baj, hogy meglátogatlak titeket... Ha már ti nem teszitek.. - mondta nagyi..
- Figyelj, nagyi.. Sok dolog történt és nem tudtunk menni. - mondtam megvakarva a tarkómat.
- Hallottam hírét... Azért is vagyok itt. - ölelte meg anyát nagyi.
- Jujj... Niall gyere.... Nagyi had mutassam be a barátomat Niall-t. Niall ő itt a nagymamám!! - mosolyogtam.
- Szia! Láttam már képet rólad és örülök, hogy megismerhetlek. - mosolygott nagyi.
- Én is örülök, hogy megismerhetem.- mondta Niall. Végül ennek az egésznek az lett a vége, hogy mi a tévét néztük bátyámmal, Niall-el, Fizzy-vel, Harry-vel és az ikrekkel a többiek meg a konyhában voltak.
- Így olyan, minden jó.. - mondta Louis és megsimította az arcomat.
- Én most megmondom nektek, hogy így fogok megöregedni, Fizzy-vel. - mondta Harry.
- Én meg élvezem a jelent. - mosolyogtam.
- Kész a süti gyerekek. - hozta be anya a sütiket. Niall már nyúlt a tálcáért mire rácsaptam a kezére.
- Hé!! - mondta fel háborodótan.
- Te megeszed az egészet, előbb vegyenek ők amennyit kérnek. - mondtam neki.Mindenki vett magának majd a maradékot jól befaltuk Niall-el.Jót tévéztünk mikor Eleanor elkezdet lufibombákkal dobálni minket.
- Ez most muszáj?? - kérdeztem Niall-höz bújva. Végül már az udvaron mindenki dobált mindenkit és a slag is előkerült. Végül összeütköztünk Niall-el amin csak nevettünk majd hirtelen megcsókolt.Még mindig imádom a csókjait és az érintését. Őt akarom mindig érezni, ő tudja, mi kell nekem és csak ő tudja megtenni. Nem akartam, hogy elengedjen, hogy ennek a csóknak vége legyen, hogy a kezét ne pihentesse a derekamon, de mint mindig, ez sem tart örökké. Ajkai lassan távolodtak az enyémtől és csak mosolyogni tudtam.
- Na az ifjú pár kérem menjen be és ott elégítsék ki egymást!!! - mondta Louis viccesen.
- Én benne vagyok!! - mondtam és már indultam is befele Niall kezét fogva.
- Hé!! De... Tudod milyen érzés most nekem??? VÉDEKEZZETEK!! - kiabált még bátyám. Igazából Niall tényleg fel akart menni, de a lépcsőnél megállítottam.
- Majd este. - mondtam olyan "szexisen" és beleharaptam az alsó ajkába.
- Ja de ha így folytatod a lépcsőn foglak megdugni. - mondta hevesen.
- Jajj de kis kanos valaki.. - nevettem.
- Imádlak. - mondta.
- Tudom!!! - mosolyogtam majd visszamentem a nappaliba majd csináltam egy képet miután megszáradtam.

@lottietommo Tökéletes sminkek, nem jön le a vízben!!@EleanorJCalder @Louis_Tomlinson jó próbálkozás!!!!! Mi lesz este @NiallOfficial?? szeretlek <3 xx


Megvacsoráztunk és olyan jó volt, hogy itt van nagyi. Boldog mindenki most tényleg. leültünk a tévé elé  a vacsora után viszont egy nem várt fordulat következett be....
- Elmondtad neki? - kérdezte Liam suttogva Niall-től, csakhogy én meghallottam.
- Mit kellett volna elmondania? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Figyelj kicsim... Turnéra kell mennünk.. - mondta lehajtott fejjel Niall



Mesi~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése