2014. január 16., csütörtök

II. évad 14. rész Irány a One Direction után!

Lottie szemszöge:

-Szia Niall! - köszöntem.
- Szia Lott. Hogy vagy? Vagyis.. Hogy vagytok? - mosolyodott el amin én is csak mosolyogni tudtam.
- Jól, köszönjük.-nevettem. - Egyébként anya nem haragszik és azt mondta segíteni fog mert tudja, hogy milyenek vagyunk és megtartjuk a babát. - meséltem úgy, hogy közben egy lapra firkáltam.
- Akkor megnyugodtam. Én beszéltem Barbival és megértette. nagyon csodálom ezt a lányt mert tényleg jól kezelte. Szóval minden rendben. Egyébként anyáék várnak minket a turné után. - mondta Niall.
- Üm.. Rendben. - mosolyogtam.
- És akkor lesz Theo keresztelője szóval készülj a keresztanyaságra. - nevetett amin én is elmosolyodtam.
- Niall.. Te kisfiút vagy kislányt szeretnél?? - kérdeztem.
- Nekem mindegy Lottie, csak már veled szeretnék lenni!!! És elég 21. századi ha itt kérdezem meg, hogy újra összejönnénk e szóval várnom kell amíg jöttök Ausztráliába, de tudd, hogy szeretlek. - mondta.
- Én is téged. - mosolyogtam. Hallottam ahogyan anya kiabál lentről. - Üm.. még ráérsz? - kérdeztem.
- Rád mindig. - mondta.
- Rendben akkor lejössz velem anyához? - kérdeztem az eléggé furcsa kérdést.
- Le. - nevetett. Ekkor megláttam elsétálni mögötte Harry-t.
- Szia Hazza!! - kiabáltam teljes hangerőmből mire értetlenkedve kezdett el jobbra majd balra nézni végül a fal felé fordult ami az orra előtt volt így kitört belőlem a röhögőgörcs. - A számítógép Hazz! - mondtam röhögve mire megfordult és belevicsorított a kamerába.
- Harry? Hol? - robbant be Fizz a szobámba.
- Szia kicsim. - mondta Harry.
- Hiányzol. - mondta húgom.
- Figyi Fizz. Hozd le a gépet és beszélj addig a szerelmeddel de utána vissza kell adnod mert Niall-el meg kell beszélnünk még pár dolgot. - mondtam és a kezébe adtam a laptopot és lerohantam anyához nagy sebességgel.
- Lassabban kincsem el fogsz esni. -mondta anya megrázva a fejét és leült Dan ölébe.
- Jó tudom, csak boldog vagyok. - mondtam.
- Végre mosolyogsz. - mondta Dan.
- Igen. - mondtam és ekkor jöttek le az ikrek, mögöttük meg Fizzy,
- Harry? - kérdezte anya.
- Igen, de Niall-el még szeretnék valamit megbeszélni. - céloztam a babára. Még Dan sem tudja, senki sem csak anya és Niall.
- Rendben. Fizzy, kicsim egy percre figyelnél? - kérdezte anya.
- Persze. - mosolygott és félrerakta a lenémított laptopot.
- Remek. szóval szeretnénk valamit mondani Dan-nal... Üm.. Terhes vagyok, és ikrek lesznek. - mosolygott anya. Leesett az állam. Ha ezt Louis megtudja kíváncsi leszek a reakciójára.
- Hát gratulálok.-mosolyogtam. Valószínű most anya is olyan izgatott mint én, vagy lehet, hogy ő duplán mivel ikreket vár?? Ezen elgondolkoztam egy kicsit. A testvéreim nagyon örültek ennek. Az ikrek elkezdtek mászkálni rajtam mikor valamelyikőjük beletérdelt a hasamba. Nagyon fájt, be is könnyeztem és anyára néztem.
- Lányok! Szálljatok le a nővéretekről!! - mondta hangosan anya majd felsegített és elmentünk a mosdóba.
- Anya, ugye nem lesz semmi baj? - kérdeztem.
- Biztos, hogy nem!! Nyugodj meg! Ne sírj. - ölelt meg és próbált nyugtatni. Nagyon megijedtem, de hamar jobb lett. nem kicsit nyugodtam meg. kicsit még bent maradtam, hogy ne látszódjon, hogy sírtam egy kicsit. Mikor teljesen jól lettem visszamentem és az ikrek bűnbánóan néztek rám, és hát nem tudok rájuk haragudni!!.
- Lott, akkor beszélsz Niall-el? - kérdezte Fizz.
- Üm.. Igen. - mondtam és bementem "Niall-el" a konyhába.
- Nos? - kérdezte mosolyogva.
- Az ikrek elkezdtek mászkálni rajtam és nem is tudom melyikőjük beletérdelt a hasamba és nagyon megijedtem Niall.... - meséltem.
- Állj.. De ugye nincs baj?? - kérdezte és látszott, hogy fél.
- Nincs, anya mondta, hogy nem komoly de több ilyen ne legyen.- mondtam.
- Megnyugodtam. - mondta.
- Viszont.. Elfogunk úgy férni az 1D házba, hogy majd ott lesz a baba is? - kérdeztem.
- Igen, amíg kell a kiságy addig nálunk alszik azután attól függ, hogy fiú vagy lány és úgy alakítjuk át valamelyikünk szobáját. - mosolygott.
- Rendben. - mosolyogtam.
- Viszont most mennem kell kicsim. majd beszélünk és találkozunk csak három nap! Szeretlek és vigyázz magadra és a kicsire az én helyemben is. - mondta mosolyogva.
- te leszel a világ legjobb apukája. - mosolyogtam.
- Te meg a legjobb anyukája. - mondta.
- Szörnyű múlttal. - mondtam húzott szájjal.
- Ne mondj ilyet. Viszont tényleg mennem kell. Szeretlek. - mondta.
- Én is téged Niall. - mondtam és kinyomta. nagyot sóhajtottam és láttam, hogy Perrie küldött egy képet facebook-on. Megnyitottam és amint elolvastam elkezdtem röhögni, de nagyon!!!.
És mivel elmentem shoppingolni Jesyvel és ő rossz hatással volt rám most van egy orr piercingem és nyak percingem. Ami San Fransiscoban tortenik, az hatarozottan nem marad San Fransiscoban.

Még egy jó 10 percig nevethettem amikor eldöntöttem, hogy nem nézem tovább a gépet így csak visszaírtam neki.
Nagyon tetszik egyébként! Én is akarok! *-* Hiányzol és jó San Fransiscozást! Hazajössz és egy nagy hír vár rád. Szeretlek <3
Hamar érkezett válasz, ezek szerint megkapta az üzenetemet.
Oké! Akkor Ausztráliában találkozunk és csináltatunk neked! Várom a hírt!! Uuuuuuu nekem is van egy hírem, de majd akkor három nap múlva. Te is hiányzol bolondom. Szeretlek <3
Nem írtam vissza, de örülök, hogy van egy olyan barátnőm mint Pezza meg mint a többiek. Végül lecsuktam a laptop tetejét és leültem Fizzy mellé majd csatlakozott hozzánk anya és Dan is.
- Elmondjam neki most? - kérdeztem anyát.
- Ahogy gondolod. - mosolygott.- Ez már a te életed. - mondta.
- Hát jó.. - mondtam.
- Mondd! mi az?? - kérdezte Fizz.
- De ne mondd el még senkinek! Harry-nek se! Ígéred? - kérdeztem.
- Így görbüljek meg. - mutatta fel a kisujját.
- Remek. Akkor hát.. babát várok. - mosolyogtam.
- Mi??? kitől? - kerekedett ki a szeme.
- Niall. - pirultam el.
- Hisz ez csodálatos! Gratulálok!! Keresztanya leszek. - mosolygott Fizzy.
- Köszönjük. - mondtam.
- Neked is nagyanya. - nézett anyára és neki egyből leesett.
- Ilyen öreg vagyok? - kérdezte anya kitágult szemekkel.
- Nem!! Te vagy a legcsodálatosabb, legszebb, legfiatalabb anyukája a világon! - bújtam hozzá.
- Akkor ti most egyszerre vártok babát. - mosolygott Dan.
- Igen. Mint abban a filmben. Nem jut eszembe a neve. - nevettem.
- És ki fog szülni hamarabb? - kérdezte Fizz.
- Én azt hiszem. - mondtam.
- Igen, mert én csak most leszek egy hónapos terhes. - mondta anya.
- Akkor én . -nevettem.
- Hány hónapos terhes vagy? - kérdezte Dan.
- Másfél. - mondtam.
- Várom már. - mondta Fizzy.
- Én is. - nevettem.
- Holnap megyünk nőgyógyászhoz Lott! - mondta anya én csak bólintottam.
- És három nap múlva Ausztráliába!! - mosolyogtam és Fizzy-vel felpörögtünk teljesen hisz szerelmeinket újra láthatjuk. Na meg Louis-t.

3 nap múlva:

A gép épp landol. Már nagyon izgulok, hogy jól magamhoz szoríthassam Niall-t és már csak kicsit kell kibírni és teljes 4 hónap pihenő és együtt lehetünk. Viszont neki turné mikor én szülni fogok. A gép hamar landolt és viszonylag gyorsan megkaptuk csomagjainkat. Paul jött ki értünk és én egyből a nyakába ugrottam. MI nagyon jó viszonyban vagyunk a többieket annyira nem ismeri.
- Rég láttalak Higgins. - mondtam.
- Én is téged Tomlinson. Na üljetek be! A fiúk már várnak titeket. - mondta Paul barátom. Bepattantunk a nagy kocsiba és Paul már suhant is.
- Istenem de hiányzik Harry! De várom, hogy lássam a fürjeit és ahhw. - mondta Fizzy én pedig csak mosolyogva néztem ki az ablakon. Szerintem én jobban izgulok mert ma elszeretném mondani mindenkinek, hogy babánk lesz, de nem mutattam ki pedig belül megőrülök. Sokáig bambultam mert már oda is értünk. Átmásztam anyun meg Dan-on én kiestem a kocsiból szó szerint és ekkor megláttam a fiúkat nevetni a teraszon Niall pedig csak rázta a fejét és félve nézett, hogy a baba jól van e. Volt egy két rajongó akivel csináltam képet, de rohantam be a szállodába, nem érdekeltek anyáék se a csomagjaim, se Paul, hogy fut utánam. Én csak futottam. Beszálltam a liftbe és mikor felértem a 6. emeletre a fiúk mosolygós arcával találkoztam, de nem is érdekelt csak a legszélén álló szőke fiú akinek hiper szuper sebességgel öleltem meg.
- Én is örülök, hogy újra látlak húgi.. -mondta Louis.
- Én is. - mondtam még mindig Niall-t ölelve.
- Lottie. Szóval lennél újra a barátnőm? -kérdezte Niall én természetesen igent mondtam. Ez után megöleltem a bátyámat adtam neki sok puszit ő is nekem és a további három fiúval is ezt tettem, ekkor felértek anyáék is.
- Kit látnak szemeim... - mondta egy női hang. Tudtam egyből hogy ki az.
- Szióka Pezza. hiányoztál életem. - mondtam komolyan.
- Megcsaltál. - mondta komolyan. Mindenki feszülten nézte a hülyeségünket.
- Te is engem. - néztem rá amolyan "lenézlek" nézéssel. Ekkor kitört belőlünk a  röhögőgörcs és megöleltük egymást nevetve. - Úú de tetszik a piercinged. - mondtam.
- Neked is lesz. - mondta.
- Mi? - kérdezte anya, Louis és Niall egyszerre.
- Ja semmi.. - mondtam megvakarva a nyakamat. Ekkor egy gyereknevetést hallottam. - Lux!! - mondtam halkan és megláttam a kislányt aki futott felénk és az anyukáját aki sétált mögötte. Oda mentem Lux-hoz, felemeltem és jól megöleltem majd Lou-t is.
- Lottie néni. - mondta Lux és elkezdte az arcom tapogatni.
- Hiányoztál. - mondta Lou. Vele is nagyon jóban vagyok csak Fizzy nem ismeri annyira.
- Ti is nekem, de egy kérdés.. Danielle és Eleanor? - kérdeztem.
- Eleanor vásárolni ment. - mondta Zayn.
- És Danielle?? - néztem Liam-re aki elég kedvetlen volt. Nagyon zavart.
- Csak összevesztünk és Eleanor után ment.. - mondta Liam. Én csak bólintottam majd Niall-höz mentem.
- Hiányoztál . -öleltem meg.
- Te is nekem. - mondta. Ez után bementünk a nagy lakosztályba, hamar megjött a két hiányzó lány is akiket annyira szeretek így megöleltem őket.
- Na amit csak te nem tudsz még... Zayn megkérte a kezem. - mutatta a gyűrűjét.
- Úristen. - álltam fel és csillogó szemekkel néztem a gyűrűt. - Hát gratulálok gyerekek. - mondtam és megöleltem őket.
- Úgy látszik ez az év az esküvők és a babák éve lesz itt. - mondta Fizzy.
- Mi?? Miért ki terhes? - kérdezte Harry.
- Anya. - mondta Phoebe.
- Tényleg?? - kérdezte Louis. - Még több kis tesó? Ne már! Csak ne lányok legyenek akkor! - nevetett.
- Ikrek. - kacsintott anya mire mindenki nevetett.
- Hát akkor én is mondanék valamit.. - mondtam.
- Hallgatunk . - mondta El.
- Hát.. babát várunk Niall-el. - mondtam ki végül.

Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése