2013. június 27., csütörtök

25.rész ...End...

Bocsánat, hogy rövid lett, de nem jött ihlet :( a következő hosszabb lesz ígérem <3

Liam szemszöge:

Épp megtudtam fogni Niall kezét. Lassan felhúztam.
- Elment az eszed? - kérdeztem.
- Mit kéne csinálnom?? - kérdezte
- Elmondod neki az igazat majd megbeszélitek. - mondtam.
- És ha kidob? - kérdezte
- Akkor így jártál, máskor gondolkodsz. - mondtam.
- De szeretem. - sírt.
- Harry is szereti mégis vele él együtt és mindig nézi ahogy nyaljátok egymást.. - mondtam. Miután Niall lenyugodott hazamentünk.

Louis szemnszöge:

Már 1 hete itt vagyunk és jó újra a családdal, persze apa hiányzik és Gináék nem kellenének ide...Este van és már mindenki vacsorázott. Épp a fürdőből jöttem ki amikor hallottam, hogy valaki sír Lottiék szobájából így hát bementem. Csak Gina ült az ágyon és úgy sírt.
- Hé! Mi a baj? - kérdeztem tőle.
- Mit érdekel az téged? - kérdezte.
- Talán mert családtag vagy te is.. - mondtam.
- Ja eddig egyikőtök se kezelt úgy. - sírt tovább.
- Mivel úgy viselkedtél velünk. Az ikreket csicskáztattad és Fizzy-t folyton szívattad és Lottie-ról ne is beszéljünk. - mondtam.
- De annyira szeretitek egymást és olyan rossz volt.És Lottie olyan szerencsés, hogy szereti egy fiú őt mint barátnő. - mondta nekem és rám nézett.
- Tudod, te egy nagyon szép lány vagy és mi mind szeretnénk, ha nem lennél undok és makacs. És rád is rád fog találni a nagy ő. - mondtam neki és letöröltem az elfolyt sminkét.
- És most pakolásztam majd véletlen levertem Lottie táskáját és egy levél volt benne amit nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg és Harry-től jött, hogy hogy vágy a csókjaira és, hogy megint vele töltse az estét.. És tök gáz, hogy 16 évesen még csak itt tartok. - sírta nekem el én meg csak kerek szemekkel néztem. Lottie megcsalta Niall-t???. Belenéztem utána Gina szemébe és teljesen ledöbbentem, gyönyörű szemei vannak és tele van szenvedéssel és teljesen elcsábított.
- Gy-gyönyörű szemeid vannak. - mondtam halkan majd megcsókoltam. Mi van velem? hisz nekem ott van Eleanor. Minden jött magától, éreztem ahogy újra kigördül egy könnycsepp a szeméből majd lecsókoltam majd a nyakát végigcsókoltam és levettem róla a felsőjét mire ő a törülközőt ami rám volt csavarva lassan ügyetlenkedve leszedte rólam. A gátyáját letéptem róla szó szerint majd újra megcsókoltam. Épp leakartam venni a bugyiját mire valaki berontott.
- Te meg mit csinálsz Louis?? istenem hülye vagy? - kiabált Lott és letépett Gináról majd nekem dobta a törülközőt, hogy vegyem fel. -  Tudod ez pedofilitás amit csinálni akartál! És Eleanor?? Képes lettél volna arra, hogy megcsalod??? - kérdezte.
- Ó igen? Nem tudom, ki csalta meg Niall-t Harryvel! És nem nem akartam. - mondtam.
- Mi? Ezt ki mondta? - kérdezte könnyes szemmel majd kirohant.
- Lottie várj kérlek!! - kiabáltam utána. Én tényleg tök hülye vagyok. - Bocsi Gina.. Mindent! - mondtam és egy szál törülközőbe futottam a húgom után.
- Kicsim! Louis! Mit csinálsz te törülközőbe? - kérdezte anya miközben futottam.
- Lottiet keresem! - kiabáltam majd futottam tovább. 10 perc múlva a tengerben láttam meg egy üveg Jack Daniel's-el és egy pengével a kezében. - Lottie!! ne!!! - kiabáltam mire megfordult. Odafutottam és kivettem a kezéből a pengét és eldobtam majd megnéztem az üveget, teljesen üres volt. Magamhoz szorítottam és csak öleltem.
- Utálom magam! - sírt a mellkasomban.
- Igaz, hogy megcsaltad Niall-t? - kérdeztem óvatosan. Nem válaszolt. - A menjünk vissza a hotelbe és megbeszéljük, oké? - kérdeztem mire bólintott. Mikor visszaértünk mindenki a nappaliba ült, majd egyből ránk kapták a fejüket.
- Mi történt? - aggodalmaskodott anya.
- Semmi.. - mondta Lottie halkan.
- Akkor nem így viselkednél. - mondta Dan.
- Csak kicsit összeveszett Niall-el. - mondtam.
- Azt tudjuk. És te Louis, nem vesztél össze Eleanorral? - kérdezte anya.
- Mi?? Honnan? - kérdeztem.
- Gina mindent elmondott... - mondta Fizzy.
- Nagyot csalódtam mind a kettőtökben! - mondta könnyes szemmel anyu.
- Nekem nincs mentségem.. - mondtam lehajtott fejjel.
- Tudod Louis, mindig is csodáltam ahogy a húgaiddal bánsz és reméltem, hogy Ginával is így fogsz! Remélem más ugyanezt megcsinálja veled mint a lányommal te! - mondta Dan.
- Anya! Te pontosan tudhatsz mindent, hisz elmeséltem mindent!! - sírta Lottie.
- De ideje lenne már eldöntened!!! Niall tényleg szeret és ő soha nem csalna meg és nem bántana meg, te meg mit csinálsz?? - kiabálta anya.
- Csak szimplán 2 embert szeretek. - sírta halkan a húgom.
- Kicsim.. én csak nem akarom, hogy úgy járj mint én! - mondta anya mire nagyon meglepődtem. - Még most válassz! - mondta anya.
- De én mind a kettőjüket szeretem .- mondta Lott és megint megölelt.

Lottie szemszöge:
*aznap amikor hazaérnek*

Louissal hazamegyünk a  fiúkhoz pár napra aztán megyünk vissza Doncasterbe.
- Louis én félek. - mondtam miközben épp szálltunk ki a kocsiból.
-Mitől? - kérdezte értetlenül.
- Hát, hogy mit gondolnak rólam, hogy lefeküdtem Harry-vel.. - mondtam halkan.
- Buta vagy. - mondta és adott egy puszit a fejemre. Hirtelen El szaladt ki az ajtón és Louis nyakába ugrott. Én bementem és mindenki a nappaliban ült, majd egyszerre néztek rám. Már a sírás fojtogatott.
- Szia Életem! Milyen volt a riviéra? - kérdezte Pezz.
- Sziasztok. Eltelt.. - mondtam elcsukló hangon majd kifolyt egy könnycsepp a szememből.
- Hé! Mi a baj? - jött hozzám Harry és megsimogatta a felkarom mire én csak hátrébb léptem 2 lépést.
- Na miújság?? - jött be bátyám.
- Próbáljuk megtudni, hogy mi a baja Lottie-nak. - mondta Dani és megölelt.
- Senki sem haragszik rád, ha a miatt vagy ilyen!! - mondta Zayn.
- De Niall igen. - sírtam el magam.
- Ő is hibás...- mondta hirtelen Pezz.
- Mi? - kérdeztem.
- Semmi!! - mondta Liam.
- persze! - mondtam egyből.
- Hát.. kvittek vagytok Niall-el.. - mondta lassan és halkan Liam. Én nem mondtam semmit csak egy könnycsepp gördült végig az arcomon.
- Louis... azt hiszem döntöttem. - mondtam halkan neki.
- Niall.. Lottie.. - szólaltunk meg egyszerre Niallel. Egymás szemébe néztünk és nekem megint folytak a könnyeim.
- M-Mond csak. - mondta Niall.
- Sajnálom, de...
- szakítsunk és legyünk barátok. Én is így gondolom. - fejezte be a mondatomat.Kicsit megkönnyebbültem, de mégis fáj, hisz annyi szép emlék köt hozzá és még az is, hogy ő vette el a szüzességem.

Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése