2013. június 11., kedd

23.rész Szeret, szeretem, Ő is szeret és én is szeretem Őt

Louis szemszöge:

Teljesen megnyugodtam, hogy a húgom nem vár babát. Azt hiszem lassan minden megoldódik, már csak ezt a Doncasterbe költözést kell megbeszélnünk. Szerintem Harry-nek se, se Niall-nek se lenne jó. Na igen, nem lepett meg, hogy Lott és Hazz lefeküdtek hisz erre számítottam és szerintem mindenki.
- Lott.. Holnap megyünk nyaralni, asszem pakolnunk kéne nem? - kérdeztem húgomat aki jót nevetgélt a többiekkel.
- De, de én már összepakoltam okoskám! - kacsintott rám. Ilyenkor úgy odamennék és megcsikizném idegemben (??).
- Jó, akkor gyere segíteni! - mondtam mert igazából beszélni akartam vele.
- Louis, nem vagy 5 éves.. - mondta húgom.
- De, de az vagyok! - mondtam.
- Jó akkor segítek. - mondta és már jött is. Még be se értünk a  szobámba de már beszélni kezdett. - Miről akarsz beszélni? - kérdezte.
- Harry-vel nem akarjátok elmondani? - kérdeztem.
- De nem tudom, hogy hogyan... - mondta húgom.
- Itt a lehetőség. Most úgyis 4 napra elmegyünk addig lenyugszik mindenki. - mondtam.
- De legalább te nem ítélsz el... - mondta lehajtott fejjel. - De.. mi lenne ha, nem mondanánk el? - kérdezte.
- hazudni akarsz Lott? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Inkább minthogy elveszítsem Niall-t! - kiabálta.
- Akkor ne mondd el.. - mondtam teljesen nyugodtan.
- Oké! - mondta és kiment.

Lottie szemszöge:

Bementem a szobámba és levágtam magam az ágyra. Kicsit ott feküdtem majd lezuhanyoztam és egy francia bugyiban és egy trikóban mentem ki miközben a hajamat töröltem. Meglepetésemre Harry feküdt az ágyamon egy boxerbe.
- Harry!! - mondtam mérgesen.
- Most mi van? Kívánlak! És így csak megnehezíted!- mondta majd megnyalta az alsó ajkait.
- Harry kérlek, most ne! - mondtam, de ő felugrott és az ajkait az enyémre tapasztotta. Ledöntött az ágyra majd az ujjával kezdett izgatni majd hirtelen három ujját nyomta fel nekem mire egy kisebb sikítás hagyta el a szám majd hirtelen valaki benyitott.
- Ti meg mi a fenét csináltok?? Harry!! Takarodj innen! - mondta Niall és kirángatta Harry-t a szobából. - Te meg mit csináltál? - kérdezte immáron már könnyes szemmel és alig hallhatóan.
- Niall én nem akartam! - mondtam, de ekkor eszembe jutott, hogy én már lefeküdtem Harryvel.
- Niall... én.. már lefeküdtem Harryvel. - hadartam el az egészet mire kerek szemekkel nézett rám és a könnyei patakokban folytak.
- Hogy tehetted? - kérdezte halkan.
- Én nagyon sajnálom Niall, de...
- Erre nincs magyarázat Lottie. Miért nem mondod meg, hogy nem szeretsz, miért kell játszani velem? - kérdezte Niall majd kirontott a szobából.
- De én szeretlek.. - mondtam inkább magamnak és ott sírtam. Végül egy szál trikóban és bugyiban, hozzáteszem mezítláb szaladtam le a konyhába ahol mindenki nagy szemekkel figyelt. - N-Niall? - nyögtem ki végül.
- Nem mondott semmit, csak kirobbant az ajtón. De Lottie, mi történt? - kérdezte Zayn. Én csak rohantam máris úgy ahogy voltam és elkezdtem keresni. Szerintem 1 órán át futottam mikor két pasiba ütköztem.
- Hé cica! Hova mész ilyen szexin? - kérdezte a magasabb alak.
- Hagyjatok! - mondtam és mentem volna de megfogták a karomat és visszarántottak.
- Gyere velünk egy éjszakára, nem fog fájni. - mondta a kicsit alacsonyabb pasas és elkezdtek rángatni én csak sírtam és kiabáltam, hogy eresszenek el..stb.
- Hé te melák majom! Engedd el a lányt! - mondta egy ismerős hang így egyből megismertem. Hirtelen leütötte mind a két embert én meg szorosan hozzábújtam és remegtem, de nem csak azért mert fáztam. - Jól vagy? - kérdezte tőlem a megmentőm.
- Igen, de Niall én sajnálom és nem akartam mert nagyon szeretlek és nem akarlak elveszíteni!!!- mondtam és felnéztem rá és így is látszottak a szép kék szemei.
- Haragszom rád és nem tudom, hogy higgyek e neked. Kell egy kis idő. - mondta és adott egy puszit az arcomra majd rám terítette kardigánját még szerencse, hogy hosszú ujjú volt alatta.

 Majd hazavitt úgy mint egy hercegnőt, csak én közben elaludtam.

-Louis!! Kész vagy már?? Indulnunk kell! - kiabáltam lentről bátyámnak mivel el kell indulnunk anyáékhoz.
- Mindjárt csak még megetetem Kevint! - kiabált vissza nekem és épp megszólalt a telefonom és persze a Little Mix-től a How Ya' Doin szólt.
*Graceeee called
Gracie:  Szia Lott! Na mikor jöttök? 
Lott: Amint Louis megetette a hülye galambját..
Gracie: Oké de siess mert hiányzol te répafej!!
Lott: ne kezdd már te is..

Gracie: Jól van na, de siessetek és vigyázzatok az úton puszillak csajszi!*

- Mehetünk! - jött le bátyám miután leraktam a telefont.
- Na végre!! - mondtam és már puszilkodtam mindenkivel. Niall a fülembe súgta, hogy Szeretlek és kérlek vigyázz magadra! majd egy puszit kaptam. Beültünk a kocsiba és még csak el sem indultunk de én már aludtam.
- Húgi, megérkeztünk. - ébresztgetett bátyám mire én már kint is voltam a kocsiból, csakhogy olyan hirtelen nyitottam ki az ajtót, hogy kiestem belőle. Persze bátyám jót röhögött miközben a Range Roveréből kivette a cuccokat. Én felálltam majd besétáltam a házba ahol három szeretetéhes lány borult a nyakamba.
- Annyira hiányoztatok! - mondtam és egyesével megöleltem mindenkit.
- Lottie, Louis! - jött ki anya is a konyhából és megölelt minket.
- Na mi újság itthon? - kérdezte bátyám és leült a kanapéra.
- Szia Louis, szia Lottie! - jött le az emeletről Dan.
- Szia! - köszöntünk egyszerre és két puszival üdvözöltük egymást.
- És a boszo....Ginát hol hagytátok? - kérdeztem mire Louis elkezdett kuncogni mire megdobtam párnával, úgy tűnik csak ebben a házban tudunk veszekedni.
- Fent van és pakol, ja ti meglepetések vagytok!  -mondta anya mire elkezdtem nevetni és elképzeltem a hisztirohamát.
- Charlotte!!!! -  kiabált a barátnőm és nyakamba ugrott mikor berobbant az ajtón.
- Gracie!!! - mondtam én is és csak ölelkeztünk.
- De várom ha hazajöttök a nyaralásról akkor mesélj!!!!! - mondta barátnőm ugrándozva.
- Én is hogy te!!!! - kiabáltam és megint megöleltük egymást. Már nagyon hiányzott a bolond feje!.
- Mi ez a r*banc visítozás? - jött le a boszorkány, de itt felment a pumpa.
- Na tudod, kit r*bancozzál le!! és csak, hogy tudd, megkeserítem egész életedet! - mondtam.
- Ti mit kerestek itt? - akadt meg a szeme a boszinak rajtunk.
- Jöttünk nyaralni a CSALÁDDAL amiben te nem vagy benne!  - mondta Louis és tovább kockult.
- Najó! Induljunk meg, mert soha nem érünk oda! - mondta Dan.
- Hova is megyünk? - kérdeztem.
- A francia riviérára. - pattogott Daisy. Elköszöntem Grac-től majd felhívtam Niall-t, hogy most indulunk. A kocsiban csak beszélgettünk és hülyéskedtünk persze mindebből kihagyva a boszorkányt. 3 és fél óra múlva megérkeztünk a gyönyörű tengerpartra.



P.S.: Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, de ilyen rövid lett aminek több oka is van...
1. fáradt vagyok nagyon..
2. életbe problémák.
3. családi okok.
de ígérem legközelebb hosszabbra írom!!! <3<3
#szeretlektiteket<3

Mesi~

2 megjegyzés:

  1. #juuuuuuuuuuuj*.*
    #énisszeretlek
    engem is vihetnének*.*
    nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon jóó lett:DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. #énistéééged:D:D
      Engem is:$
      nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon köszönöm :D <3

      Törlés