2013. június 24., hétfő

24. rész Nem tudsz megállítani...

Sziasztook! Nagyon sajnáljuk ezt a hosszú kihagyást. De remélem megérte várni. Itt a 24. rész. Tudom, hogy nem olyen hosszú, mint amit megszokhattatok tőlünk az elején. Mostanában ilyeneket tudok írni. Sajnálom. Próbálok a későbbiekben hosszabbakat írni, de ne számítsatok regényekre ://
Azért hátha a történet kárpótol titeket a hosszért. :) Jó olvasást! <3

*Lottie szemszöge*

A tengerpart gyönyörű volt. Mintha a paradicsomban lettünk volna.
-Aztaaa... - ámuldoztak az ikrek. Mi Louis-al tátott szájjal bámultunk. Igaz, hogy a One Direction-nek köszönhetően már sok csodás helyen voltunk, de ez tényleg nem semmi.
-Menjünk már, itt akartok állni egész nap? - szólalt meg a boszorkány. Mi csak forgattuk a szemünket rajta, és elindultunk utána.
Utunk a szállodába vezetett. 5*-os szállás, közvetlenül a part mellett. Már kívülről is gyönyörű volt, de a lényeg csak bent volt. Az egész mediterrán stílusú volt. Pálmafák voltak kívül, belül.
-Jó napot! Miben segíthetek? - kérdezte a recepciós illedelmesen.
-Van egy foglalásunk Dan Deakin néven. - válaszolt Dan.
-Igen, látom is. 2 hét, 8 főre. 1 óriáslakosztály a legfelső emeleten. Itt a szobakártya, amivel zárni és nyitni lehet az ajtót. Reggeli 7-10-ig van, vacsora pedig 6-9-ig. A szobákban találhatók a fürdőköpenyek, és a wellnes részleget korlátlanul használhatják éjjel-nappal. Azt hiszem mindent elmondtam, de ha bármikor felmerülne valami kérdésük, akkor hívják nyugodtan a recepciót, napi 24 órában a rendelkezésükre állunk. - mondta a nő mosolyogva. Woww.. ez aztán az ellátás.
-Rendben, köszönjük szépen. - mondta Dan. - Akkor indulás a lakosztályba. Mindenkinek lesz saját szobája, kivéve 2 embernek. Ugyanis 2db 2 ágyas szoba van, az egyik Jay-é és az enyém, a másik pedig úgy döntöttünk, hogy Lottie-é és Giná-é. Nincs vita.
-Hogy mi??? - mondtuk egyszerre Ginával.
-Sajnáljuk, de össze kell szoknotok, és ez egy jó alkalom rá. - mondta anya. Kimondhatatlanul mérges voltam. Azthittem, hogy végre most igazán kikapcsolódhatok, de neeeem, miért is járna nekem egy kis nyugalom.
A lift közvetlenül a lakosztály előszobályába vezetett. Innen még nem látszott szinte semmi, de amikor pár lépés múlva elénk tárult az egész, tátott szájjal bámultunk magunk elé. Deja'vu..., már csak a boszorkány hiányzott. De ezúttal ő is velünk együtt bámult. Illetve pár méter távolságra tőlünk. A tesóimmal lassan végigjártuk a szobákat, mialatt mindenki elfoglalt magának egyet. Végül már csak én maradtam. Vettem egy nagy levegőt, és benyitottam az én szobámba is. Gina épp pakolt. Úgy döntöttem nem foglalkozom vele, így én is elkezdtem kipakolni a cuccaimat a szoba másik oldalán lévő szekrénybe. Szerencse, hogy legalább azon nem kell osztoznunk. Miután ő befejezte, szó nélkül kiment. Nem is bántam. Nem sokkal később Louis jött be.
-Szia. Mizujs? Nem hallottam kiabálást. Hogy-hogy? - kérdezgetett.
-Nem igazán vettünk egymásról tudomást. Mindjárt kész vagyok a pakolással, utána lemegyünk a partra? - kérdeztem.
-Jó ötlet. Megyek átöltözök. 15 perc múlva az előszobában. - adta az utasítást.
-Igenis. - "tisztelegtem" előtte.
Pár perc múlva készen is lettem a pakolással, így kivettem egy fürdőruhát, és gyorsan átöltöztem. Egy csíkos pántnélküli bikinit vettem fel, rá pedig egy neon rózsaszín nadrágot, és egy fehér-rózsaszím pálmafás, "Beach" feliratú toppot. Felhúztam a papucsom, bepakoltam a strandtáskámba a naptejet, napszemüveget, törülközőt,fésűt,fényképezőt és indultam is. Lou-val pont egyszerre jöttünk ki a szobáinkból, anya pedig épp a nappaliban olvasgatott.
-Hova mentek? - kérdezte.
-Lemegyünk a partra egy kicsit. - válaszolt bátyám.
-De ne legyetek sokáig, mert vacsora előtt még szeretnék egy családi gyűlést tartani. - mondta anya.
-Oké, szia. - mondtuk szinte egyszerre Louis-val.
Beszálltunk a liftbe, és lementünk a hallba. Szerencsére rögtön, ahogy kilépünk a szálloda ajtaján, már a homokos tengerparton vagyunk. Kerestünk egy kicsit árnyékosabb helyet, ahova lepakolhattuk a cuccainkat. Bekentünk egymást naptejjel, és egyenesen a víz felé vettük az irányt. Ja és azt elfelejtettem mondani, hogy Lou-nak csíkos volt a fürdőnadrágja, így úgy tűnt, mintha a szerelmespár összeöltözött volna. Na mindegy. Bementünk a vízbe, ami nagyon kellemes hőmérsékletű volt. Csomót hülyültünk, meg fröccsköltük egymást. Úgy döntöttünk, hogy mivel a szállodának is van medencéje, azt is kipróbáljuk. Ott is ugyanazt műveltük, mint a nyílt vízben, csak itt ugrálni is tudtunk a partról, mint a 6 évesek. De tényleg, mellettünk ugráltak a vízbe a 6 évesek is. Majd miután ezt is meguntuk, kiültünk a partra száradni és napozni egy kicsit. Majd egy nagyon jó ötletem támadt.
-Másszunk föl arra a fára!!! - visítoztam bátyámnak.
-Normális vagy? Tudod te hány méter magas az? - kérdezte.
-De tök jól fel lehet rá mászni. És biztos jó képet lehet csinálni onnan föntről. Légysziii. - kérleltem.
-Hát nem is tudom.... na jó. - ment bele végül.
Elmentünk a fához, és először én kezdtem el mászni. Elég könnyen ment. Mikor felértem, Louis is jött utánam. Nagyon szép volt a kilátás. Fentről még nagyobbnak tűnt ez a hely. Le is fotóztam, hogy meg legyen örökítve.

 
Óvatosan lemásztunk, és elindultunk fel a szobába. Már kíváncsi vagyok mit terveznek megint anyáék...
 
 
*Liam szemszöge*
 
Lottie és Lou már korán reggel elmentek. Épp a ToyStory-t néztem, mikor Niall jött le a lépcsőn.
-Na most, hogy elment az a k**va, elmegyünk bulizni valahova? - kezdte Niall. Milyen kurva? Kire gondol? És nem szokott ilyen lenni, mi történt vele?
-Kiről beszélsz haver? - kérdeztem értetlenül.
-Na kiről? Miss Mindenkivellefekszekaházból kisasszonyról. - folytatta.
-Ugye rosszul sejtem, hogy Lottie-ra gondolsz? - kédeztem.
-Nem. Jól sejted. - mondta. Na most leesett az állam.
-Mi történt veled ember? - csodálkoztam.
-Csak újra végigjátszottam magamban a történteket, és rájöttem, hogy mégis csak megcsalt engem. És ezt nem fogom félvállról venni. - mondta őszintén.
-Oké. Ez nekem akkor is furcsa. - mondtam még mindig meglepődve.
-Na akkor elmegyünk bulizni? - kérdezte újból.
-Tőlem. Kérdezd meg a többieket. - mondtam.
-Embereeek gyűűűléés!!! - kiabált Niall.
Lassan mindenki leszivárgott a nappaliba, és leültek ahova tudtak.
-Na, most, hogy mindenki itt van, akkor elmegyünk bulizni? - kérdezte.
-Én benne vagyok. - mondta Zayn, a többiek pedig csak bólogattak.
-Akkor 1 óra múlva itt találkozunk. - adta meg a végszót Niall, és mindenki felment a szobába készülődni.
 
 
*Lottie szemszöge*
 
Mire felértünk a lakosztályba, már mindenki a nappaliban ült.
-Sziasztok! Gyertek üljetek le. - mondta anya.
-Szóval a következőről szeretnénk veletek beszélni. Tudjuk, hogy nem jöttök ki valami jól egymással. - mutatott Ginára, és ránk. - De ez a nyaralás azért is van, hogy ezen változtassunk. Szeretnénk minél több közös programot szervezni. És a közös azt jelenti, hogy mindenki részt vesz benne. Persze nem 2 héten keresztül, lesz bőven olyan is, amikor azt csináltok, amit ti akartok. Viszont holnapra már terveztünk valamit. Szeretnénk elmenni Cannes-ba. Kocsival csak egy óra, szóval nem kell nagyon korán indulnunk. De legkésőbb 10-kor azért nem ártana. Mindenki benne van?
Mi csak a vállunkat vonogattuk.
-Akkor ezt megbeszéltük. 1 óra múlva vacsora, addig készüljetek el. - fejezte be anya.
Bementem a szobába, összeszedtem néhány ruhát, és átvonultam a fürdőbe. Letusoltam, hajat mostam, majd felöltöztem. Megszárítottam a hajam, és feldobtam egy enyhe sminket. Úgy döntöttem, hogy vacsoráig TV-zek egy kicsit.
 
 
*Liam szemszöge*
 
1 óra alatt mindenki elkészült, így időben el tudtunk indulni. A törzshelyünkre, a Funky Buddha-ba mentünk. Az őrök, már ismertek minket, így gond nélkül beengedtek. Rögtön a pulthoz mentünk, és mindenki kért magának egy-egy italt. Majd miután megkaptuk, volt aki leült egy kicsit, volt aki pedig elment táncolni. Egy idő után azt vettük észre Dani-vel, hogy Niall nagyon próbálkozik egy lánynál, és a lány úgylátszik hagyja is. Látszott, hogy mindkettőjükben volt már egy kis pia, de azért még maguknál voltak. Már ott tartottak, hogy egymást fogdosták, és csókolózni készültek. Épp közbe akartam lépni, mikor Niall elhajolt. Hál'istennek észhez tért. De tévedtem. Csak megfogta a kezét, és a lépcső felé húzta, ami a fenti szobák felé vezetett. Ennek nem lesz jó vége.
-Hé haver várj csak. - állítottam meg. - Mit akarsz csinálni?
-Csak szórakozok egy kicsit. - mondta már elég részegen.
-Meg fogod bánni. - mondtam, miközben a fejemet csóváltam.
-Nem érdekel. Kölcsön kenyér visszajár. - fejezte be, és már mentek is tovább.
-Ebből mi lesz?! - szóltam oda barátnőmnek.
-Nagy botrány. Az biztos. És nem csak otthon. Hanem az újságokban és a neten is. - sóhajtott.
-Az a baj, hogy szerintem is. Még soha nem láttam ilyennek. Kicsit azért ijesztő. - mondtam.
Danielle csak bólogatott, majd odamentünk a többiekhez, kitárgyalni a történteket.
Mindent elmondtunk, amin eléggé meglepődtek.
-Ezt azért nem gondoltam volna Niall-ről. - mondta leesett állal Pezz.
-Ezt én se. Gondoltam, hogy tervez valamit, de azt hittem, hogy csak lefotóztatja magát egy lánnyal, vagy seggrészegre issza magát... de ez? Nagyon nem rá vall. - folytatta Zayn.
-Kíváncsi leszek, hogy tényleg megteszi-e. Azért én még bízom benne. - mondtam, majd elmentünk egy kicsit táncolni.
Körülbelül 20 perc múlva megjelent Niall, oldalán az egy éjszakás kalandjával. Valamennyire hallottuk, hogy mit beszélnek.
-Nagyon jó voltál baby. Remélem még összefutunk. - mondta Niall.
-Én is remélem. Akkor én megyek. Szia Édes. - mondta a lány.
-Szia-aaa! - köszönt el Niall. Jól leitta magát. Majd egy hosszú csókcsata után elváltak egymástól. A lányhoz odament a barátnője, és próbált neki segíteni talpon maradni, és eljutni a kijáratig. Niall pedig odajött hozzánk.
-Na ez meg is lett volna. Mehetünk? - kérdezte full részegen.
-Te meg mit műveltél? - kérdezte El.
-Csak lefeküdtem vele. És nagyon is élveztem. - nevetett. Mi pedig csak néztünk, és köpni-nyelni nem tudtunk. - Na akkor én megyek is. Otthon találkozunk, én sétálok.
-Megyek veled, nehogy megint valami hülyeséget csinálj. - mondtam, és elköszöntem a többiektől, majd mentem idióta barátunk után.
Sétáltunk hazafelé, közben próbáltam tartani Niall-t, hogy ne essen el minden pillanatban, ő közben össze vissza dumált, meg nevetett és sírt felváltva. Pont a folyó mellett mentünk el, amikor barátom hirtelen megállt, és leült egy padra. Én leültem mellé és néztem. Ez nem tetszik nekem. Megint készül valamire. Csak nézte a vizet, majd megszólalt.
-Nem vagyok normális. Lefeküdtem egy idegennel. Megcsaltam a szerelmemet. Mit csináljak ezután? Mindenki rólam fog beszélni. Mindenki meg fog utálni. - mondta még mindig a vizet bámulva.
-Nem fogok hazudni neked. Tényleg hülyeséget csináltál, de ez van. Már nem tudsz rajta változtatni. Majd túléled. Előbb-utóbb elfelejtik az emberek. - próbáltam önteni belé a lelket.
-De Lottie nem fogja. Örökké utálni fog. Nincs értelme az életemnek. - mondta és hirtelen felállt. Eléggé megijedtem.
-Ne csinálj semmi hülyeséget. Részeg vagy. Nem tudsz reálisan gondolkodni. Menjünk haza, pihend ki magad, és utána mindent átbeszélünk. Rendben? - reménykedtem, hogy meggyőztem.
-Jó. - mondta röviden, és újra elkezdtünk sétálni. Megnyugodtam, hogy nem csinált semmi hülyeséget. Csak bírja ki hazáig.
-DE NEM!!! - tépte ki magát a kezeim közül. Basszus. - Ez már nem fog változni. Újra akarom kezdeni az egész életem. - kiabálta, és a korláthoz rohant.
-Niall!!! Meg ne próbáld!! Hallod? - kiáltottam utána, és futottam oda hozzá.
-Nem! Nem tudsz megállítani. - mondta és mászott át a korláton. Már pont odaértem hozzá, de már késő volt. Ugrott...
 
 
Enii~
 





2 megjegyzés:

  1. Ha legközelebb találkozunk megverlek.:D
    #juuuuuuuuuj*.*
    #eeeeeee:c
    #deazértszeretlek<3
    #vííííííí
    A közös nyaralásra kíváncsi vagyok.:DD A végén még öribarik lesznek.xdd
    #megintnagyontetszett

    VálaszTörlés
  2. Ne verj meg :(( xD
    Juuj BFF *.* mint a papa <3 xD
    #megintnagyonköszönöm <3

    VálaszTörlés