2014. február 6., csütörtök

Enii~ búcsúzik!

Sziasztok!

A címből már gondolom rájöttetek, hogy miről is lesz szó. Úgy döntöttem, hogy kiszállok a blog írásából. Nem tudom olyan lelkesedéssel csinálni, mint az elején és sokszor már nyűg, hogy irnom kell. Nem is nagyon szeretném részletezni ezt, mert igazából én se nagyon tudom, hogy miért van ez így. Nem terveztem hosszú elköszönést írni, de azért azt szeretném elmondani, hogy örülök, hogy a részese lehettem a blognak és ezzel a történetnek is. Köszönöm Mesinek, hogy felkínálta a lehetőséget még anno, hogy nincs-e kedvem egy közös blogot írni. Köszönöm, hogy sokszor elviselte a hülyeségeimet és a folyamatos halasztásaimat. A blognak köszönhetően egy nagyon jó barátra találtam és ezt sosem tudom elégszer meghálálni. Köszönöm mindenkinek, aki eddig olvasta és ez után is fogja a történetet.
Nem is húznám tovább a szót, nem is nagyon tudnék mit írni. Nekem is elég váratlan a saját döntésem.
Mégegyszer köszönök mindent!!! ❤️❤️❤️
Lots of love
Enii~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése