2014. február 6., csütörtök

Elköszönés.

Eljött ez a perc is. Életem egyik legjobb blogja volt ez nem csak mert nagyon jó barátnőmmel kezdtem, hanem sok emlék köt ehhez. Az utolsó percekben egyedül maradtam ez által így kellett befejeznem ezt az egészet. A rész végén írtam, hogy "A One Direction feloszlott mivel Niall nélkül nincs banda" nos én ugyan ezt érzem ennél a blognál. A Yeah, that's my life befejeződött mivel Enii nélkül ennek nem lehet folytatása. Nehéz szívvel engedem el ezt az egész történetet mert mindent imádok benne. Köszönöm az olvasókat, azokat akik követtek és tetszett nekik a történet. Sajnálom, hogy ilyen szomorú lett a vége, nem így terveztem. Azt hiszem nem kell erőltetni olyat ami amúgy sem megy és ez a blog ilyen volt pont! Ennek folytatása nem lesz és valószínű a vámpírosunknak sem. Az ötlet fen marad annál lehet jelentkezni a folytatás írására. Viszont mindenféleképpen jelentkezni fogunk, holnap, hogy lesz e új közös blog vagy nem.
Eniivel soha nem találkoztunk még egymással, de talán ezért volt ilyen jó ez az egész. Sajnos többet nem tudok írni. Imádom Lottie-t és az össze szereplőt akik ebben benne voltak. Mindent köszönök nektek talán egy másik blognál találkozunk! Sziasztok :)
Szeret és ölel titeket: Mesii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése