2013. december 14., szombat

II. évad 9. rész Turné napok

*Fizzy szemszöge*


Reggel fáradtan keltünk az ébresztőre. Nem mintha sokat aludtam volna... csak forgolódtam és féltem a mai naptól. Megint elmennek...
-Jó reggelt szívem! - köszöntött Harry egy csókkal.
-Reggelt? Inkább hajnalt! De neked is. - mosolyogtam elveszve gyönyörű szemeiben. - Összepakoltál már?
-Nem igazán. - mondta lazán.
-Mit is vártam.?! - nevettem, majd felálltam és elkezdtem bedobálni a cuccait a bőröndbe. Pár perc múlva két hatalmas tenyeret éreztem a derekamon.
-Hagyd csak. Megcsinálom én. - mosolygott, majd megcsókolt. - Köszönöm.
-Mit? - kérdeztem meglepődve.
Válaszul csak egy újabb szexi mosolyt kaptam. MEGŐRJÍT!!! De épp ezért imádom.


"Furcsa dolog a szerelem.
A gyenge embereket megerősíti, az erőseket meggyengíti."

Fél óra múlva Harry kész lett a pakolással, én pedig a felöltözéssel. Gyorsan kedvesem is felkapottmagára pár ruhadarabot, amit én nagyon sajnáltam.
Elindultunk le a lépcsőn, ahol Lott-on és Niall-ön kívül mindenki ott volt.
-Jó reggelt bogaraim. Kávét? - adott egy puszit anya.
-Kérek! - vetettem rá magam a pohárra.
-Vigyázz forró! ... Bár már mindegy. mert beleittál. - nézett rám anya, fejét csóválva. Eközben én vedeltem égett nyelvemre a tejet, hátha enyhül a fájdalom. 1 liter után sokkal kellemesebb volt.
-Azt hiszem útközben meg kellesz állnunk valahol, mert ez a sok folyadék nem marad bent sokáig. - nevetett Hazz, mire mindenki követte példáját. Én csak teli szájjal helyeseltem.
10 perc múlva Lott is megjelent oldalán Lou-val. Nővérem nagyon maga alatt volt. Bár ez nem is csoda. Próbáltunk megreggelizni, a fiúk elköszöntek anyától, Dan-tól és a húgainktól, majd elindultunk a repülőtér felé. 2 autóval mentünk szokás szerint. Az egyikben: Zerrie, Payzer. A másikban: Elounor, Nottie és mi, Hazzy. Igen, a directionerek már nekünk is találtak ship nevet. Ez édes tőlük.
A repülőtéren már várta őket Paul. El akartuk kísérni őket a magángépig, de nem lehetett. Azonnal el kellett búcsúznunk. El már jól viseli ezeket, hozzá van szokva, ahogy Dani és Pezz is. Próbáltam erős maradni, nem igazán szeretem kimutatni az érzéseimet.
-Minden nap beszélünk rendben? - simogatta meg arcomat Harry.
-Ígéred? - nyújtottam könnyeimmel küszködbe kisujjam.
-Ígérem. - kapaszkodott bele hatalmas ujja az enyémbe.
Sírva a nyakába borultam, percekig csak álltunk, majd mikor Paul szólt, hogy menni kell, szenvedélyesen megcsókolt és csomagjaival kezdett el a gép felé sétálni. Végignéztük, ahogy eltűnnek, majd a kocsikhoz indultunk. El és Dani vezetettek, Lottie-val egymás vállára dőlve, szó nélkül vészeltük át az utat.
-Nagyon kell már pisilnem. - toporogtam az ajtó előtt, és vártam, hogy Lott kinyissa. Kattant a zár, én pedig már fent is voltam a fürdőben. Még hallottam, ahogy lent mindenki nevet rajtam. Remélem Lott arcára is sikerült mosolyt csalnom.


*Harry szemszöge*


Olyan rossz így látni a lányokat. Most már én is tudom, hogy a többiek mit éreznek ilyenkor, mikor itt kell hagyni a őket. Borzasztó érzés. 2 óra lenne alapból az út, de 1 órát késtünk a felszállással. Ezalatt az 1 óra alatt mindenki kicsit megnyugodott, és már egymást dobáltuk mindennel, ami a kezünkbe került. Így hamar eltelt ez a pár óra. Leszállás után rögtön a szállodába mentünk és a show előtt még hoztuk a formánkat. Bekapcsoltuk a szokásos bulizós zenénket és hát... ez lett belőle:


Kár, hogy ez már nem kerülhetett be a filmünkbe. De lesz még rá alkalom, hogy megmutathassuk a rajongóinknak, milyen idióták is tudunk lenni, ha összezárnak minket.
1 óra múlva elindultunk a párizsi arénába, ami előtt rengeteg fan várakozott már. Mikor meglátták a turnébuszt, hatalmas sikításban törtek ki. Még ennyi idő után se lehet megszokni ezt az egészet, ami körülvesz minket. A hátsóbejárathoz hajtottunk, bejutottunk az épületbe és az öltözők felé vettük az irányt. Ms. Teasdale kezelésbe vett minket, majd jöhetettek a stylistok és a sminkesek. Hallottuk, ahogy egyre nagyobb az őrjöngés a nézőtéren. 10 percenként 3-szor kiabáltak egy "ONE DIRECTION"-t. A 4.-be már mi is beszálltunk hátul. Mikor Zayn haja is elkészült, elvezettek minket a színpad mögé. Nem maradhatott el a szokásos csatakiáltásunk sem.
-Gyertek srácok, kezeket! - hívtam oda mindenkit. - Egy..kettő..három..
ONE DIRECTION


Elfoglaltuk a helyünket, és nemsokára elindult a zene. Liam lépett ki először a közönség elé, az Up all night kezdve. Fokozatosan lépett be mindenki. A közönség velünk együtt énekelt. Hihetetlen érzés..még mindig.


*Lottie szemszöge*


A hazafelé út alatt kicsit megnyugodtam, és beletörődtem, hogy a következő 1 hónapban csak virtuálisan találkozhatok Niall-el. Úgy döntöttünk a lányokkal, hogy elmegyünk egy kicsit vásárolni. Lassan melegebb ruhák is kellenek, és be kell szereznem egy Mickey egeres pulcsit. Anélkül haza se jövök. Fél óra múlva úton voltunk a plázába. Mikor odaértünk először a Forever21-ba mentünk, ahol általában a legtöbb időt töltjük. Ez most is így lett. Rengeteget próbáltunk, hülyéskedtünk közben, random divatbemutatót tartottunk és végül fejenként 3 szatyorral távoztunk.
-De még mindig nincs Mickey-s pulcsiiim. - nyafogtam.
-Nyugi van Lott. 1 boltban voltunk eddig. Találunk neked egyet. Legfeljebb, ha egy járókelőn látunk, megvesszük tőle. - nevetett Pezz.
Ezután bementünk a NewYorker-be, Tally Weijl-be és Pull&Bear-be is. És igen!!! Találtunk egy Mickey-s pulcsit!
-Wíííí ezaz ezaz ezaaaz!! - ugrándoztam, kezemben a vadonatúj pulcsimmal.
-Na látod, megmondtam, hogy lesz pulcsid. - kacsintott Perrie.
-Éhes vagyook. - nyafogtam megint.
-Hát neked semmi sem elég? - csóválta a fejét nevetve Fizzy.
Erre én csak húztam őket magam után egészen a KFC-ig.
-Szia, egy 11-11 kosarat kérek. - mondtam a pénztárosnak. - Ti mit kértek? - mindenki nevetett még a pultos csaj is. - Most mi van?
-Semmi Lott. - mosolygott Dani és átvette a szót. - 4 B-Smartot kérünk még, 2 longeres, 2 mini twisteres.
-Rendben, máris kész. - mosolygott a pénztáros.
Kifizettük, megkaptunk mindent és leültünk egy asztalhoz. Gyorsan megettük, még Lott is 20 perc alatt benyomta a 22 husiját, majd hazamentünk. Este még megnéztünk egy filmet és elmentünk aludni.
***
2 hét múlva:

Egész jól telnek a napjaink. Mindig beszélünk a fiúkkal, és így nem is fáj annyira, hogy nincsenek itt. Ma reggel, miután felkeltem, felnéztem twitterre, mivel már 1 hete nem néztem. Ott viszont elég furcsa hírekkel találtam szemben magam...

"Niall Horan és a híres modell randiznak?"
"Niall és Palvin Barbi szorosabb viszonyba került?"
"A héten többször is együtt látták a 1D énekesét a nemzetközi modellel."

Ez meg mi? Niall egy szót sem említett erről a lányról. Lehet, hogy nem kéne ennyire túlreagálnom, de kezdek félni...


Enii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése