2013. december 17., kedd

II. évad 10. rész A szakítás

Lottie szemszöge:

A szemem tele telt könnyel ahogy belegondoltam újra.. Ezek a képek nagyon valódinak tűnnek. Amit akkor éreztem szörnyű volt. Elkezdtem zokogni, féltem, hogy igaz a hír és a premieren Niall szakítani fog, hogy én már nem kellek neki. De akkor miért mondta annyira, hogy szeret így meg úgy?. Szenvedésemet meghallották barátnőim és értetlenkedve jöttek be a szobámba. Nem mertek hozzám szólni szerintem így csak végignézték ahogy kisírom a szememet.
- Ti tudtátok. - mondtam halkan felismerésemet. Nem mondtak semmit ami kibaszottul idegesített. - Miért nem mondtátok el?? Miért?? Az kell hogy szenvedjek? Már ti is ezt akarjátok?? Mondjatok már valamit!!! - kiabáltam.
- Tudtuk, de nem csak neked van bajod Lottie! Nem vettél észre semmit mi pedig csak ahgytuk, hogy Niall mondjon valamit! És ha érdekelne mi van velem már tudnád, hogy Liam szakított. - kiabálta Dan is és kirohant. Kerek szemekkel néztem a  lány után.
- Zayn megkérte a kezemet. - mondta Perrie.
- Louis majdnem megverte Niall-t. - mondta El is. Nem hittem füleimnek. Szörnyen éreztem magam.
- Ne haragudjatok, csak én nagyon szeretem Niall-t és nem akarom elveszíteni, én abba belehalnék!!! - mondtam könnyezve. - Nektek pedig gratulálok Pezz. - mosolyogtam kicsit.
- Attól még eljössz a premierre nem? meg az se biztos, hogy szakítani fog. - mondta El.
- Nincs nagy kedvem. - mondtam.
- Megígérted Daisy-nek és ott lesz Waliyha is akivel nagyon megakartál ismerkedni. - mondta Pezz.
- Fogalmam sincs mi lesz. - vallottam be. Lehet fel kéne hívni Niall-t. Elővettem a telefont és tárcsáztam szerelmem számát.

- Szia..
- Szia kicsim! baj van? Mi a helyzet?
- Palvin Barbara??

- El kellett volna mondanom, tudom. Le kell tennem mert koncert lesz majd beszélünk. 

- Akkor kapd be te köcsög. - mondtam hangosan miután letette. Mivel este volt ezért elmentem fürdeni és aludni. Bocsánatot kértem Dan-től így ki is sírta magát vállamon. Sajnálom őt nagyon hisz Payzer volt a tökéletes páros! Elmentem aludni.
***
Másnap mikor felkeltem érdekesen nagy csönd volt így lementem a nappaliba ahol mindenki a kanapén ült és Niall is ott volt.
- Hát te? - kérdeztem.
- Beszélnünk kell. - mondta. Ettől féltem, a szívem ezerrel dobogott, féltem nagyon, hogy mi lesz. Most vége a párosunknak? Vége a Liall-nak? Nem talán nem. Bólintottam majd bementünk a konyhába. Hallottam, hogy Perrie halkan megjegyzi, hogy nem oda kéne. Niall csak nézett engem.
- Mi van? - kérdeztem.
- Ne haragudj.  - csak ennyit mondott.
- Hahh.. Miért? - nevettem fel.
- Szeretlek, de szakítanunk kell. - mondta. Tudtam, nem akarom. Nem tudom mit csináljak levegőt alig kaptam. - Féltelek nagyon most, hogy hülyeséget csinálsz és kérlek ne mert ha megmered én azonnal itt leszek érted?? És azért szakítok mert lehet kicsit többet érzek Barbi iránt mint szimpla barátság. - mondta Niall. Én nagyon mérges lettem. Sírva pofoztam föl majd nekidobtam egy poharat majd még egyet aztán már csak a falhoz vágtam a  dolgokat.
- Én szeretlek, te pedig így átversz?? Tudod mit? Te sem vagy különb Harry-nél! Te is egy köcsög seggfej vagy aki csak játszik velem! Te magad mondtad, hogy te tényleg szeretsz! Eddig tartott? Egy kibaszott turné és ennyi?? Hát akkor kapd be!!! Nem akarlak többet látni! Utállak de még is szeretlek. - az utolsó szót hihetetlen nyugodtsággal mondtam ki ahhoz képest, hogy egy bomba ként törtem ki. Niall is elkezdett könnyezni.
- Az egyik kapcsolatom lefogom zárni teljesen. vagy veled vagy Barbival. De tudd, hogy örökké szeretni foglak. - mondta a szavakat tagolva és egyre közelebb került hozzám majd megcsókolt. Szörnyű csóknak éreztem ezt vagy csak amolyan búcsú csóknak. Elváltak ajkaink és ő elment. Lerogytam a földre és sírtam. Üvegszilánkok vettek körül engem. Felnéztem az ajtóba ahol húgaim, hozzáteszem mind a három, ott sírt. Csak átvágtattam a üvegeken nem érdekelt mennyire sérti meg lábaimat majd először az ikreket öleltem meg és nyugtattam őket. Ez után Fizzy-t öleltem meg de itt nálam újra eltört a mécses.
- Sajnálom . -mondtam mindenkinek még mindig a húgomat ölelve.
- Louis keres. -mondta anya és elém tolta telefonját. Odaraktam a  fülemhez majd köszöntem egy aprót.

-Lottie.. Mi történt? 
-Szakított. 
-Megölöm, nem éli meg a következő albumot!!
-Louis.. lehet elmegyek a premierre de nem megyek veletek a turnéra. 
- Na persze, hogy sok hülyeséget csinálj? Lehet anya elől eltudod dugni de én nem akarom, leszarom Lottie velem fogsz jönni.
-Majd találkozunk.

Ez úttal ki is nyomtam őt. Anya kiszedte a lábamból a szilánkokat majd a lányokkal felmentünk a szobámba persze hívtuk Fizzy-t is. Megbeszéltük, hogy holnap elmegyünk vásárolni, bár nekem semmi kedvem nem volt.

***Premier napja***

lottietommo123(instagram)
Lehet fájt, lehet fáj és lehet fájni fog. Lehet szerettelek, lehet szeretlek és lehet szeretni is foglak. <3

Instagram-ra feltöltött képemhez nagyon sok kommentet kaptam leginkább ilyeneket, hogy "Liall <3 Nem akarom elhinni hogy vége, kedvenc párosom volt. Mi örökre szeretni fogunk Lottie! Erős vagy <3xx" ..stb. Őszintén semmi kedvem nem volt oda menni és órákig néznem őt főleg ha az új barátnője is ott lesz. Anya nem jön sem Phoebe ezért Louis eljött értünk kocsival. Mindenki jön ezen kívül még Danielle is. Hamar oda értünk. Semmi kedvem nem volt még mindig. Louis szét ölelgetett és puszilgatott mielőtt kiléptünk volna a nyilvánosság elé. Próbált belém erőt tölteni de nem ment nagyon neki.
- Na gyertek lányok, Louis megy a dolgára én ügyelek rátok. - mondta anyáskodva El.
- Hé El várj!! Itt vannak a húgomék Wali mehet veletek? - kérdezte Zayn.
- Persze, hogy jöhet. - mosolygott El. Zayn adott egy puszit.
- Nem kell, hogy sajnálj Zayn. - mondtam neki mire megölelt és a fülembe súgta, hogy nem úszom meg. Mikor a vörös szőnyegen sétáltunk mindenki csöndben maradt és ránk nézett aztán egyszerre kiabálták el magukat és mondták a  nevemet. Ez nagyon jól esett és legszívesebben megöleltem volna mindenkit. Ekkor megláttam ahogy Zerrie és Elenour páros jönnek be ez után Liam jött egy ismeretlen lánnyal. Ránéztem Danielle-re akinek  összeszorult a szíve így csak megöleltem. Aztán bejött Harry és a húgomra mosolygott végül Niall és mellette az a Barbi.
- Én azt akarom, hogy Te legyél Niall mellett. - bújt hozzám Daisy.
- Én is. - mosolyogtam aprót húgomra. Niall szeme véletlen rám csúszott. Kicsit elidőztünk egymás szemeibe. Nem tudtam kiolvasni belőle semmit sem. Azt vettem észre, hogy El vonszol maga után.
- Hova megyünk? - kérdeztem.
- Itt van Waliyha. - mosolygott El. A kis szerencsés, hogy tud mosolyogni.
- Sziasztok! Waliyha vagyok. - mosolygott a lány. Gyönyörű lány látszik, hogy Malik.
- Minket már ismersz Danielle-l, ők itt Louis húgai: Lottie, Fizzy és Daisy.  - mutatott ránk El. Mi csak mosolyogtunk és köszöntünk. El tudtunk beszélgetni míg mentünk a terembe ahol a filmet fogják vetíteni. "Szerencsémre" közel kaptam a helyemet Niall-hez, szó szerint mögötte ültem. Kellemetlenül éreztem magam. Daisy és Waliyha ültek mellettem.

lottietommo123 : <3

Daisy könyörgött a képért szerinte legalább addig mosolygok. Nagyon imádoma  húgomat viszont az kevésbé kellett, hogy lássam Harry és Fizzy milyen jól elvannak. Csak megforgattam  a szemeimet majd Waliyha-val kezdtem el beszélgetni.
- Lott. - szólt hangosan Harry. Én csak felé néztem. 
- Mi van? - kérdeztem semmi kedvvel.
- Minden rendben lesz.. - mosolygott mire Liam is rám mosolygott és Niall is felém fordult. Elkezdtem könnyezni és eltátogtam neki, hogy utálom.
- Ne tedd tönkre őt!! - mondta Daisy mérgesen ránézve volt barátomra. Niall még elmondta, hogy gyönyörű vagyok.
- Ne szólj hozzá barom. - mondta Louis.  elkezdődött a film. Tudtam egy két dolgon mosolyogni de sírtam is nagyon sokat. De ennek ellenére nagyon jó volt. Mikor kiértünk megláttuk anyát és Phoebe-t nagyon megörültem nekik de még is anya nyakába borultam legelőször.
- Minden rendben? - kérdezte anya. én csak bólintottam, hogy nem. Elmentünk még képeket csinálni én nem bírtam nézni ahogy Niall és Barbi ott vannak. Aztán találkoztam Tanya Burr-el és Zoella Sugg-gal. Imádom őket így nagyon örültem amikor Tanya megkérte, hogy szerepeljek egy videójába én rábólintottam. velük is csináltam egy közös képet.



Szerencsére el tudtunk indulni pár óra múlva. Elköszöntem Danielle-től iker húgaimtól és anyától majd elindultunk. Louis és El társaságához akartam kapcsolódni de elvoltak foglalva magukkal, ez után Fizzy és Harry-hez de ők meg aludtak már aztán gondoltam Perrie és Zayn párosához akartam de ők is elvoltak. Niall ült egyedül na hozzá főleg nem volt kedvem. Nagyot sóhajtottam majd leültem a székemre és álomba sírtam magam.

Mesi~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése