2013. december 8., vasárnap

II. évad 8. rész Első (+18)

Bocsánat a késésért, tényleg sajnálom:/!! Ugyan mint tudjátok itt az események nem egymás után történnek hanem keverednek. Ez itt is be bizonyosul majd:)


Fizzy szemszöge:

Lott nagyon kiborult, de teljesen megértem. Lott kicsit lenyugodott szerencsére, de újra kirobbant a bomba.
-Niall, megyünk este buliba?? - jött újra Gina.
- Takarodj már el innen!! - kiabálta Lott mire már anyáék is lejöttek, de ezt Gina nem vette észre és lekapta Niall-t. - Te normális vagy??? - kérdezte kiabálva Lott majd elkezdett zokogni.
- Mi folyik itt?? - kérdezte anya. Én nem tudtam megszólalni, lesokkolt az amit látok. Lott teljes erejéből próbál a fiúk szorításából kiszabadulni, de közben majdnem összeesik
- Miért húzod fel a vizet ennyire? - kérdezte Gina.
- Mert egy ribanc vagy! - mondta Danielle.
- Hogy mit mondtál? - kérdezte Dan.
- Azt, hogy a lányod egy kibaszott ribanc! Lefeküdt Zayn-nel most meg Niall kell neki. - mondta Eleanor.
- Dehogy! Ez nem lehet. - nevetett Dan.
- Nézz már rá a nővéremre!! Szerinted ezt megjátssza?? - kérdeztem kiabálva.
- Miért kell ezt csinálni? - kérdezte anya.
- Ő csinálja ezt az egészet! Tönkre akar tenni. - mondta sírva Lott immár Niall karjaiba.
- Ne értsd félre, Dan mi szeretünk téged és azt hittük, hogy a lányod is tök normális, de kiderült, hogy nem és így nem akarom, hogy anyával összeházasodjatok. - mondta Louis. Dan csak elrángatta a lányát majd kiabálásokat hallottunk csak.
- Kicsim.. - mondta anya halkan és megölelte Lottiet.
- Ha ő nem megy el én akarok elmenni. - mondta.
- Minden rendben lesz. - mondta anya.

Lottie szemszöge:

Már este van, most születik meg a döntés Gina-val kapcsolatban.
- Elismerem, nagy hülyeséget csinált Gina és nem is ússza meg, a ti érdeketekben fogom a nagyanyához elküldeni. - mondta Dan és nagy kő esett le a szívemről, és újra belegondoltam. Holnap a fiúk tovább turnéznak.
- Kicsim, minden rendben? - kérdezte Niall.
- Elmész, megint. - bújtam hozzá.
- Jövök még és majd te is jössz!! Ne aggódj. - puszilta meg a fejem tetejét. Leültünk a kanapéra ahányan voltunk, persze úgy, hogy Zerrie páros most Perrie-knél van, a Payzer páros vásárolni ment így csak a mi családi három párosunk maradt meg.
- Niall? - kérdeztem.
- Igen? - kérdezett vissza.
- Mi meddig leszünk együtt? Úgy értem, a mi kapcsolatunk kibírja a távolságot és a rajongókat? - kérdeztem.
- Ne kérdezz hülyeséget. Vagy ezzel mit akarsz mondani? - nézett rám.
- Nem úgy értem, hogy szakítani akarok, túlságosan szeretlek, csak érdekelt, hogy hogy gondolod. - mondtam.
- Persze, hogy kibírjuk! Ilyenre ne is gondolj. - mondta Niall.
- Ne foglalkozz vele! Eléggé pihent agyú.. vagyis eléggé pihent mert agya nincs. - mondta Louis.
- Halj meg Tomlinson. -nyújtottam rá a nyelvemet.
- Te is Tomlinson vagy. - nevetett Fizzy.
- Te is. - kacsintottunk Louis-val egyszerre.
- Hát de én.... én.... én normálisabb vagyok. - mondta Fizz
- Aha, normális mi?? - kérdezte Louis. - Az egyetlen normális a családban az én vagyok. - mondta büszkén.
- Szerinted.. én vagyok a legmegbízhatóbb ez által a legjobb Tomlinson. - mondtam.
- Bújj el húgi. - mondta Louis.
- Ja!!! Nem is te vagy a legjobb. - mondta Fizzy.
- Aha, menjetek inkább aludni. - mondtam és Niall-höz bújtam.
- Te vagy számomra a legjobb Tomlinson. - suttogta nekem Niall mire hozzá bújtam jobban és csak mosolyogtam. Azt vettem észre, hogy Harry és Louis PS-eznek mi meg Niall-el a kanapén fekszünk és simogatja a hátamat. lehet kicsit elaludtam, de legalább mellette vagyis inkább rajta.
- Nem akarom, hogy elmenj. - mondtam neki.
- Ha megyünk Amerikába te is jössz. - mondta.
- Szeretlek Niall, nagyon. - mondtam.
- Én is téged. - puszilt bele a hajamba. Végül elaludtam a karjai között.

Fizzy szemszöge:

- Nézd milyen aranyos. - mondtam mikor észrevettem, hogy a nővérem elaludt Niall karjaiba és úgy kapaszkodik belé mintha az életét fogná. Niall közben PS-ezett és ez olyan aranyos pillanat volt mert közben néha megsimogatta a hátát meg puszit adott neki így úgy döntöttem, hogy megörökítem ezt a pillanatot.

@FizzyOfficial Lottie és Niall! Hihetetlenül aranyosak és hihetetlenül szerencsés a nővérem!! Imádom a párosukat. Nagyon boldogok!! <3 @lottietommo  @NiallOfficial 

- A lényeg, hogy Lottie boldog. - mosolygott bátyám.
- Fizz. Nem megyünk pihenni? - kérdezte Hazz, de le se vette a szemét a képernyőről.
- Látom te nem nagyon akarsz pihenni. - nevettem.
- Fizzy!!! Nem láttad Lottie-t?? jöttek az ikrek.
- Shh!! Alszik. mi a baj? - kérdeztem.
- Ja.. Akkor semmi. - mondta Phoebe.
- Biztosan? - kérdeztem.
- Igen. - mondta Daisy majd adtak egy-egy puszit Lott-nak majd elfutottak.
- Hihetetlen mennyi energiájuk van. - mondta El.
- Igen, szerintem ha nem aludna Lott most is itt pörögnének . - mondta Louis.
- Na megyünk? - kérdezte Harry még mindig nyomkodva a gombokat.
- Ha lerakod akkor igen. - mondtam.
- Jó akkor egy pillanat. - mondta még mindig nyomkodva a gombokat Harry.
- Mint egy kisgyerek. - nevetett anya és Dan akik most csatlakoztak hozzánk.
- Harry baszki halj már meg. - mondta Niall aki próbálta legyőzni szerelmemet.
- Niall!!!! Nem ér!!!! Ne trükköz!! - nyavajgot Hazz.
- Halkabban veszekedjetek főleg te Niall mivel egy lány ott alszik melletted. - mondta El.
- Tudom, de ez a nyomi folyton kiabál. - mondta duzzogva Niall. Lottie elkezdett mocorogni mire Niall majdnem eltalált a kurzorral. Szerintem Lott rosszat álmodhatott mert már szinte sírt. Niall elkezdte simogatni a hátát és nyugtatni. Végül Niall-ék felmentek  Lott szobájába mikor nővérem kicsit megnyugodott.
- Na Harry!! Nyertél! Most már mehetünk pihenni? - kérdeztem.
- Várj! Még játszok egyet Dan-nal. - mondta szerelmem.
- Na jó.. akkor tudod mit??? Én felmegyek pihenni te meg majd jössz ha akarsz. - mondtam fáradtan. Kicsit mérges voltam. Elköszöntem anyától és bátyáméktól is majd felmentem a szobámba lefürödni majd bebújtam az ágyba. Felmentem Twitter-re és sok követőm lett és sok üzenetet is kaptam. Nagyon sokan szeretnek és ennek nagyon örülök. Most is visszaírtam a kedves rajongóknak, bekövettem vagy 1000-et. Még telefonoztam egy fél órát amikor Harry jött be.
- Te még nem alszol? - kérdezte.
- Nem. Felmentem Twitter-re. - mondtam.
- Ne nézegesd az üzeneteket. - mondta.
- Egyre több kedves üzenetet kapok. - mosolyogtam.
- Ennek örülök. -mondta miközben levette a felsőjét. Az a test, a tetoválások. Megöl egyszer meg fog ölni. Most érzem azt, hogy lehet túl fiatal vagyok hozzá. Levette a nadrágját is és a zokniját majd befeküdt mellém.
- Fürödni ki fog? - kérdeztem.
- Majd reggel, fáradt vagyok. - mondta.
- Ha nem PS-eztél volna ennyit akkor nem lennél fáradt. - mondtam miközben bekentem a testem testápolóval.
- Szeretlek. - mondta majd megölelt hátulról. - És tudom, hogy mérges vagy rám.
- Nem vagyok mérges, csak Harry.. utolsó éjjel amikor velem fogsz aludni, hogy velem lehetsz, de te csak játszol azon a szaron.- mondtam mérgesen.
- Szóval mérges vagy. Sajnálom. - mondta.
- Nem tudsz majd megoldani úgy mindent, hogy sajnálom...-  mondtam felé fordulva. Nem mondott semmit csak megcsókolt.
- Na látod? ez hatásosabb. - mosolyogtam.
- Te kis huncut. - nevetett majd újra megcsókolt. A hasamban a pillangók kezdenek feléledni.
- Akarlak. - mondtam a csókunk után. Tudta, hogy biztos vagyok ebben így nem kérdezett semmit csak levette a felsőm majd megcsókolt. Ledöntött az ágyra majd a nyakamat kezdte el csókolgatni majd haladt egyre lejjebb. Levette a bugyimat majd a boxerét is ledobta. Felhúzta a gumit a már eléggé merevedő férfiasságára majd adott a hasamra egy puszit és belém nyomta magát. Szörnyen fájt először. Kicsit szoktam méretét majd elkezdett bennem mozogni lassan. Nem tudtam gyorsan megszokni ez által szörnyen éreztem magam, nem akartam, hogy azt gondolja milyen kislány vagyok így bólintottam, hogy folytathatja. Egyre gyorsabban mozgott bennem, nagyon fájt és próbáltam nem kimutatni ennek jelét, de még is egy két könnycsepp kigördült a szememből amit ő lecsókolt ezután megcsókolt újra. Már a hátát karmolásztam amikor a fülembe kezdett el suttogni.
- Mondd a nevem ha a csúcsnál vagy. - mondta rekedtes hangján. Én csak bólintottam. Már elkezdtem élvezni ezt az egészet ezért a lábamat a dereka köré fontam. Éreztem, hogy nem sokára elmegyek.
- Hazz... - csak ennyit tudtam kinyögni mivel egyből el is mentem. Lökött még párat rajtam majd ő is elment. Bedőlt mellém miután leszedte a gumit magáról.
- Imádtalak. - mondta. Nem tudtam semmit mondani csak hozzá bújtam. - Megbántad? - kérdezte miközben a hátamat simogatta.
- Nem. -mondtam. - Holnap mikor mentek? - kérdeztem.
- Nem tudom, olyan 8 óra fele a repülőtéren kéne lennünk. - mondta.
- Akkor korán kelés lesz, szóval pihenjünk. - mondtam és már el is aludtam.

Lottie szemszöge:

Fölkeltem amikor Niall felhozott.Rémálmom volt, szörnyű. Újra Martin.. Nem akarom.
- Mit álmodtál? - kérdezte mikor átvette a boxerét.
- Martin... meg-megölt téged. - mondtam elcsukló hangon. Nem mondott semmit csak leült mellé és magához húzott.
- Lehet le kéne mondanom a turnét.- mondta ami meglepett.
- Nem! A fiúk számítanak rád! Egy ilyenért ne. - mondtam.
- De te vagy a legfontosabb és ha neked szükséged van rám akkor én itt leszek! - mondta.
- Figyelj, igen szükségem van rád, de 1 hónap múlva lesz a filmetek premierje és akkor úgy is találkozunk.- mondtam.
- Az után velünk jössz tovább a turnéra nem érdekel semmi! - mondta.
- Nem fogok vitatkozni veled, úgyse nyernék. - mondtam.
- Helyes. - mondta és belefújt a nyakamba.
- Ne!! Niall!! Hagyd abba. - nevettem. Nagyon csikis vagyok.
- Szeretlek. -mondta.
- Tudom. -mondtam majd befeküdtünk az ágyba. Holnap korán kell kelni, de nem akarok aludni mert akkor hamarabb megy el mellőlem az életem.

Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése