2013. szeptember 9., hétfő

33. rész Horan family

Louis szemszöge:

Feljelentettük Martin-t és azt mondták, hogy csak otthon lehet feljelenteni mert már valószínű nem tartózkodik itt..
- Ezek is csak ennyit tudnak csinálni.. - idegeskedtem a szállásunkon. Anyáék szobájában voltunk. Lottie leült az ágyra majd nézett maga elé és megfogta a kötést ahol Martin megszúrta.
- Szeretném felhívni Niall-t. - mondta Lottie.
- Most hazamegyünk? - kérdezte Daisy.
- Most maradunk még 1-2 napot azután megyünk haza. - mondta anya én meg csak odaadtam a telefonom a húgomnak.
- Üdvözlöm Hazza-t! - mondta Fizzy mire anya csak mérgesen nézett rá. Lott szakadozva vette a levegőt és könnyezett.
- Azt hittem, végre boldog lehetek és békén hagy, de most újra. - sírt Lott a telefonba.
......
- Martin. - mondta halkan Lott.
.....
- Meg akart ölni.. - zokogta el magát a húgom. szörnyű volt így látni!!.
....
- Nem tudom.. - mondta Lott és anyára ránézett.
- Jól van... jöhet! Legalább még egy fő aki vigyáz rád és még éjjel is. - mondta anya.
- Jöhetsz. - mondta Lottie.
.....
- Niall...
.....
- Nagyon szeretlek, siess! - mondta még utoljára húgom a telefonba. Felénk fordult majd ránk nézett. - Sajnálom, hogy elrontom a családi nyaralást. - sírt anya vállába.
- Végül is Niall is családtag úgy mint El. - mondta anya és simogatta Lott hátát.
- Nagyon félek. - mondta Lott és engem is megölelt.
- Vigyázunk rád! Sokkal jobban. - suttogtam neki.


Apa és az ikrek ezután lementek fagyiért. Ja mi is a leghidegebb helyen fagyizunk..
- Soha nem gondoltam, hogy így elfajul ez az egész. - mondta Fizz.
- Senki se.. Olyan mint egy rossz rémálom.. De most már minden jobb lesz igaz?? Jön Niall és apa is megismerkedik vele majd hazamegyünk és mindenki sokat lesz otthon mint egy család és Martin is eltűnik az életünkből.. ez lesz ugye?? - nézett Lott egyszer rám majd egyszer anyára.
- Így lesz... - mondta anya halkan. Apáék meghozták a jégkrémet majd be is faltuk az egészet. egyszer csak kicsapódott az ajtó és Niall robbant be rajta úgy, hogy közben mindent eldobott ami a kezébe volt és egyből jó szorosan megölelte a húgomat. A fejét a vállába fúrta és mondott neki halkan valamit. Mikor a válla fölé rakta a fejét akkor láttam, hogy egy könnycsepp folyt végig az arcán és jobban öleli Lottie-t.
- Nagyon szereti. - mondtam anyának.
- Látom. - mosolygott. Hirtelen Harry jött be.
- Harry? Niall mit keres itt Harry? - kérdeztem, de Niall nem válaszolt csak Lott-al foglalkozott. Bár hamar meg is kaptam a választ a kérdésemre mert hamar meg is ölelte Fizzy-t.
- Sajnálom. Nem tudtam lerázni Harry-t. Örülök, hogy Perrie-t le lehetett állítani. Vagyis Zayn tette mert én is tiszta ideg voltam.. Ha meglátom azt a kis szemetet soha többet nem lesz vele gondja senkinek sem! - mondta mérgesen Niall mire Lott csak mind a két kezével megfogta az arcát és a szemébe nézett majd Romeo megcsókolta szeretett Júlia-ját. Visszanéztem Fizzy-ékre és mit látok?? Harry majdnem megcsókolja Fizz-t.
 Ennyire komoly lenne ez az egész?? - mondtam ki véletlenül hangosan, de legalább nem csókolták meg egymást.
- Erről szerettem volna beszélni veletek, csak történt ez a Martin-os sztori. Niall és Lott elváltak végre egymástól majd odament Nialler anyához és megölelte majd leült az ágyra, Lott meg az ölébe és szorosan hozzábújt. Most láttam igazán, hogy biztonságba érzi teljesen magát.
- hallgatunk. - mondta anya.
- Hát én nagyon kedvelem Harry-t....
- Én meg Fizzy-t és nem akarom megrontani! És...
- Elég... Én ismerlek Harry régóta, de nem akarom, hogy a lányom is az áldozatod legyen. - mondta anya.
- Végül is ugyan ezt érezted Lottie-nál is és jól szórakoztál vele.- mondtam.
- De én mást érzek Fizzy iránt. Szeretem Jay.. - mondta Harry.
- Nem.. És ezzel befejeztem.. - mondta anya.
- De anya. - állt fel Fizzy.
- Nincs semmi "de anya". Nem érdekel sajnálom!! - mondta anya. Lott felállt és Fizzy mellé állt.
- És ha én felvilágosítom mindenről Fizzy-t és figyelek rájuk? - kérdezte Lott.
- Nem! - mondta anya.
- Én nem lehetek boldog csak te meg mindenki más csak én nem?! Utálom, hogy te vagy az anyám és gyűlöllek!!! - kiabálta Fizzy mire egy pofont kapott Lottie-tól.
- Jó, elég. - mondtam és kivezettem Fizzy-t a mosdóba.

Lottie szemszöge:

Az a megnyugvás amit Niall mellett érzek leírhatatlan. Nagyon-nagyon szeretem. Fizzy és Harry most ezt tényleg elég komolyan gondolják, ezt az egész dolgot ezért hát megpróbálok segíteni a helyzeten...
- És ha én felvilágosítom mindenről Fizzy-t és figyelek rájuk? - kérdeztem.
- Nem! - mondta anya.
- Én nem lehetek boldog csak te meg mindenki más csak én nem?! Utálom, hogy te vagy az anyám és gyűlöllek!!! - kiabálta Fizzy mire egy pofont kapott tőlem. Meg is bántam meg nem is.. Louis bekísérte  a fürdőbe én meg megöleltem anyát. Persze közben apa kivitte a lányokat síelni szóval semmit nem látnak. Nemsokára sírva jött ki Fizzy majd el is futott. Én utána akartam menni de Louis megfogta a kezemet, pont azt ami fáj.
- Bocsi, nem figyeltem, hogy melyik kezedet fogom, de nem mehetsz el egyedül!!! - mondta Louis.
- Majd én utána megyek. - mondta anya és Harry-vel mentek Fizz után. Én újra csak megöleltem Niall-t.
- Szeretem ha a közelemben vagy. - mondta nekem Niall és adott egy puszit a fejem tetejére.
- Kis édesek. - mosolygott ránk Louis. - De haver... szeretném ha mellette lennél mindig még akkor is ha én is ott vagyok. -mondta bátyám.
- Ez természetes. - kacsintott rá Niall és belecsípett a fenekébe mire Louis csak felkiáltott.
- Jajj te kis huncut! - mondta Louis. Na nekem itt végem lett, úgy röhögtem mint még soha. Ledőltem az ágyra és folytattam tevékenységemet mire két nehéz valami rám ugrott. Persze, hogy az én pasim és a bátyám volt. Szerencsére Niall közvetlen fölöttem volt így gyorsan adott egy csókot mi után beleharaptam a számba.
- Ne kínozz. - suttogta mély hangján nekem mire teljesen végem lett.. Remélem ma jól fog telni az este.
- És akkor most leszálltok rólam? Nem kapok levegőt. - mondtam nehezen mire egyből még egy testet éreztem magamon. - Apa!! - mondtam halkan. Majd az ikrek is ránk ugrottak. -Végem. - mondtam alig hallhatóan. 
- Itt a felmentősereg!! - rohant be anya és ő is ránk ugrott majd sorba a maradék emberke.
- Végem.. - mondtam leginkább Niall-nek. - Niall. a kötés.. vérzik.. - mondtam halkan mire Niall egyből felállt ezzel mindenkit a földre döntve. Berohant a fürdőbe és kereste a gézt és a fertőtlenítőt. Mikor megtalálta mindenki csak furán nézett ránk majd leesett nekik. Ahogy Niall előttem térdelt.... egész végig arra gondoltam amikor volt az az "álmom" amikor láttam a jövőmet.. Vajon Niall fogja megkérni a kezemet? Remélem igen. Csak néztem ahogy a szerelemem még mindig térdel és ügyeskedik és csak mosolyogni tudtam.
- Lottie. - mondta Niall.
-Hm? - kérdeztem megrázva kicsit a fejemet.
- Kész vagy. - mondta és adott egy puszit nekem. Végül Niall-el átmentünk a szobámba. Azt mondták anyáék, hogy van 15 percünk mindenre. Milyen jó fej családom van.
- Szeretnélek majd bemutatni a családomnak. - mondta Niall.
- Ö...O-oké.,.- mondtam bizonytalanul. Niall csak ledobta a kardigánját majd leült mellém.
- Szeretni fognak. Anyának nagyon sokat meséltem rólad és megkedvelt. Leginkább a bátyám kíváncsi rád, idézem: "Mikor mutatod be a kis csajt akitől teljesen kis husi musi lettél?" - mondta Niall amin jót nevettem.
- Apukád? - kérdeztem.
- Apu imádni fog, azt se akarja majd, hogy elmenj . - nevetett Niall. Olyan jó hallani a nevetését. Nem tudok betelni annyival ami most van ezért hát megcsókoltam. Ő csak belemosolyodott a csókunkba.
- A kibékülésünk óta nem voltunk együtt az ágyban. - mondtam csókunk után.
- Akkor este bepótoljuk. - kacsintott rám szerelmem.
- Héé!! - mondtam egyből. Anyáék bejöttek a szobába. Már nagyon fáradt voltam ezért elmentem fürödni majd Niall és bebújtunk a jó meleg ágyba.
- Akkor holnap reggel felkelünk és hazamegyünk. - mondta anya miközben leült az ágyra és megsimogatta a kezem majd Niall-nek is. Anya nagyon szereti Niall-t és ez megnyugtató. Vajon Niall anyukája is szeretni fog engem?..
- Anya.. - mondtam neki és vártam, hogy rám nézzen.
- Mond kicsim. - mondta.
- Niall be szeretne mutatni engem a családjának. - mondtam.
- Igen?? És mikor? - kérdezte anya.
- Hát akkor ha holnap mennénk az jó lenne? És akkor ott maradunk pár napot. Ha úgy oké .- mondta Niall.
- Tökéletes! - mosolygott anya.
- Nem anya! Hányszor mondjam még, hogy így: PER-FECT!! - mondtuk egyszerre Lou-val. Na jól van aludjatok, reggel kelünk. - mondta anya és adott 1-1 puszit majd kimentek.

Másnap Doncaster:

- Egy táncra felkérhetem a hölgyet? - kérdezte Niall amin csak nevettem. El táncolgattuk az egészet.


Mikor megpörgetett magához húzott és azt mondta, hogy szeret. Ekkor jött be anya és Gina.
- Nekem mikor lesz ilyen pasim? - kérdezte Gina és leült az ágyamra.
- Nem indultok? Időben oda kéne érni és hát Mullingar messze van.. - mondta anya.
- De igen. Már mindent elpakoltunk ami kell.. - mondta Niall majd összekulcsolta  a kezünket és és a másikkal meg az egy bőröndnyi ruhát hozta, egy nagy bőröndnyi amibe ketten pakoltunk. Mondjuk Niall-nek van egy csomó cucca nálunk. Lementünk és elköszöntem mindenkitől majd beültünk a kocsiba majd Dan kivitt minket a reptérre. Megöleltem és mentünk is.
Fél órás késéssel, de oda értünk ahol Niall bátyja és egy nő várt minket.
- Ő Denise. A bátyám menyasszonya. És majd te is az enyém leszel, mert te vagy a mindenem. - mondta nekem Niall miközben sétáltunk feléjük kézen fogva amin csak mosolyogtam majd hirtelen megálltam és megöleltem.
- Nagyon szeretlek. - suttogtam a fülébe.
- Tudom.. - mondta és utána egy kicsit belekiabált a fülembe mire sikítottam egyet és nevettem majd a hátára ugrottam és szétborzoltam a haját. - Ezt megjegyeztem. - kacsintott.
- Jajj a szerelmesek. Milyen aranyosak.. Szóval te vagy az a lány aki elcsábította az én kisöcsémet..Greg vagyok ő pedig a menyasszonyom Denise. - mondta Greg.
- Öm.. Hello Charlotte Tomlinson, de csak Lottie. - mondtam.
- Ne félj, nem harapok és nem kiabálok. nem vagyok Niall - mondta nekem Greg majd adott egy "barackot" a fejére Niall-nek amin csak nevettem.
- Oké ezt most teljesen visszakaptad. - nevettem tovább.
- Tudod, hogy mi végződött tegnap is, hogy nevettél!!! Te lettél legalul és vagy 10-en rajtad. - mondta Niall mire mosolyogtam majd elment a kedvem mert eszembe jutott a seb és Martin.. Bárhol lehet most is. - Ne haragudj Kicsim. - mondta Niall és megölelt majd megpuszilt. Csak vettem egy nagy levegőt és egyből megnyugodtam hisz Niall illat vett körül, imádom ezt az illatot.
- Na induljunk haza, mert anya türelmetlen. - mondta Greg. Beültünk a kocsiba majd Denise kezdett el kérdezősködni ami kicsit zavart.
- Denise.. otthon úgyis megtudjuk a legfontosabbakat róla és meg is ismerjük. Nyugodj le.- mondta Greg mikor a visszapillantóban meglátott. Oda is értünk a házhoz. Idegesen kapkodtam Niall keze után.
- Nyugi pöttöm panna. - nevetett Niall és megcsókolt. Bevallom kicsit megnyugtatott. Bementünk a házba, ami nagyon otthonos volt.
- Sziasztok! - mondta egy szőke hajú nő, gondolom Niall anyukája. Meg is ölelgette Niall-t majd Niall apukája is ezt tette vele.
- Anya, Apa ő itt a barátnőm Charlotte Tomlinson, de hívjátok csak Lottie-nak. Louis húga.- mondta Niall.
- Öm. Jó napot. - mondtam félénken. Na jó  teljesen beparáztam persze ezt Greg látta és csak röhögött.
- Maura vagyok és nyugodtan tegezz, sőt kötelező. - mosolygott rám majd adott két puszit.
- Én Bobby vagyok de hívj csak Bob-nak vagy apának. Nagyon vártam, hogy láthassalak. - mosolygott rám Bob.
- Gyertek beljebb. Éhesek vagytok? vagy szomjasak? - kérdezte Maura. mi közbe levettük a cipőnket.
- Köszi anya, de ettünk mielőtt jöttünk volna. - mondta Niall és hátulról átölelte Maura-t amin csak mosolyogtam. Niall sokat beszél telefonon az anyukájával és nagyon szereti őt.
- Mennyi idő is vagy Lottie? - kérdezte Bob.
- Most lettem 18 - mondtam.
- És mi a terved a jövőbe nézve? - kérdezte Denise.
- Elmegyek egyetemre valószínű. - mondtam amit megbántam egyből.
- Mi??? Hova mész?? Nem!!- mondta Niall.
- Niall nekem is kell majd dolgoznom, hát akkor egy jól fizető munkát szeretnék. - mondta Lottie.
- De nem kell dolgoznod.. Majd veszünk egy közös házat...
- Niall.. - mondtam, hogy hagyja abba.
- De még csak most kaptalak vissza. - mondta könnyes szemmel.
- Csak egyetemre megyek. - mosolyogtam és adtam neki egy puszit.
- Azért gondold még át!! - mondta és hozzám bújt amin mindenki nevetett.
- És mióta vagytok együtt? - kérdezte Denise újra. Mi egymásra néztünk és kínosan nevettünk.
- Nem tudjuk...- mondta Niall.
- Még te sem Lottie? - kérdezte Greg.
- Nem. - nevettem el magam.
- Ahhoz hogy együtt legyenek nem muszáj tudniuk, hogy mikor jöttek össze. A lényeg, hogy szeressék egymást. - mondta Maura. Ezen csak mosolyogtam.
- És mikor lesz esküvő? - kérdezte Denise.
- Denise, még neked sem volt meg, ne tervezgesd az enyémet. - nevetett Niall.
- Jó, jó... és gyerek? - kérdezte Denise és én egyből kiköptem a vizet miközben ittam.
- Úristen. Sajnálom. - néztem Maura-ra és Bob-ra akik azt mondták, hogy semmi gond, de én még vagy 50x-er elmondtam nekik.
- Denise, lenyugszol vagy felmész? - kérdezte tőle Greg.
- Nem, semmi baj, csak hirtelen érintett ez az egész... és tényleg nagyon sajnálom Maura. - mondtam majd Niall átölelt hátulról.
- Mondom, hogy nincs semmi baj. - mosolygott rám és adott egy puszit.
- Na anyaa!!! Ő az enyém!- mondta Niall mint egy kisfiú és jobban magához húzott amin csak nevettem mint mindenki más. A nevetés után leültünk a kanapéra és tévéztünk, persze mindenki ott volt. Én nagyon álmos voltam így hát alig bírtam visszatartani, hogy a szemeim ne csukódjanak le, de ez a sok nagy ásítás nem segített..
- Menjünk? - kérdezte halkan Niall miközben simogatta a karomat.
- Bírom még. - mondtam alig hallhatóan.
- Anya, mi azt hiszem megyünk pihenni. - mondta Niall.
- Rendben, pihenjetek aztán reggel gyertek le. - mosolygott Maura és adott egy puszit mind a kettőnknek. Felmentünk és elmentünk fürödni majd hamar be is bújtam az ágyba. Niall is befeküdt mellém majd felé fordultam így az oldalamon volt mint ő. Elkezdte simogatni megint a karomat majd a hajamat piszkálta és apró csókokat hintett az arcomra, erre persze el is aludtam egyből.

Niall szemszöge:

Lottie egyből elaludt mellettem, de én nem tudtam aludni ezért csak néztem őt. Megszólalt a telefonja és az új dalunk a Best Song Ever szólt. Jay hívta.

- Szia Jay.
- Szia, későn hívtalak? Csak mert egyikőtök se hívott se engem se senkit, hogy odaértetek. Minden rendben? 
- Bocsi, de igen minden oké, Lott már alszik.
- Rendben, holnap hívjatok, puszillak Niall. Szia.
- Szia Jay.

Valaki kopogott. Na nem hiszem el, nem lehet nyugodtan csodálkoznom a barátnőmbe se? (xd)
- Bejöhetek? - kérdezte Greg.
- Gyere. - mondtam halkan. Greg leült a fotelomba.
- Na mi van? A kis csaj bealudt? - kérdezte amin megforgattam a szemem.
- Van neve is. És igen. - mosolyogtam Lottie-ra.
- Öcsi, te szerelmes vagy! - nevetett Greg
- Nagyon szeretem. - mondtam.
- Azt mindenki látja. Amúgy mindenki oda van a kis csajért. Apa tök boldog és azt tervezi, hogy holnap elvisz titeket horgászni, anya shoppingolni akar vele, Denise meg a koszorúslánynak akarja. - mondta Greg.
- Na azt meg nézném, hogy Lottie és a horgászat. - nevettem.
- Denise terhes. - mondta Greg mire nagy mosoly ült az arcomra
- Gratulálok. - mosolyogtam.
- És mivel te leszel a keresztapja, ezért azt szeretnénk ha Lottie lenne a keresztanyja. - mondta Greg.
- Hát ezt vele beszéld meg. - kacsintottam rá.
- Na jó, akkor holnap beszélünk. Jó éjt öcsibogyó. - nevetett Greg és kiment. Még egy kicsit elnéztem ahogy Lott alszik majd én is lefeküdtem és magamhoz húztam majd elaludtam.


Mesi~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése