2013. augusztus 2., péntek

29. rész Pszichológus

Lottie szemszöge:

Niall csak nézett engem majd lassan odajött hozzám, megfogta az arcomat és a szemembe nézett.
- Kérlek.. - mondtam elcsukló hangon.
- Lottie.. sajnálom.. megismertem egy lányt és....
- Ne folytasd, kérlek. Én megértem !. - mondtam és megfordultam majd felrohantam a szobámba.
- Lottie!! Engedj be!! - mondta Eleanor. De én csak turkáltam a ruháim között majd egy régi pólómat széttéptem majd bementem a fürdőbe. Belenéztem a tükörbe és egy szétesett lányt láttam. Én csak fogtam a ruhadarabot majd kimentem a szobámból. El és Louis vártak rám.
- Lottie.. - mondta halkan El.
- Nincs semmi baj... - mondtam akadozva majd lerohantam a konyhába és elkezdtem keresni nyugtatót, de ilyen remegő kézzel nem nagyon tudtam.
- Mit keresel? - kérdezte Niall. Nem válaszoltam. Nem bírtam egy hangot sem kiadni. Csak remegő kézzel kerestem tovább a gyógyszert. - Lottie, kérlek.. mondj valamit.. - mondta Niall.
- Vége.. - mondtam a félreérthető szót. Nem tudom, hogy Niall mire fogja érteni én csak magamról beszéltem...

1 hét múlva.:

Titokban vagdosom és begyógyszerezem magam. Amikor Niall említette, hogy elhozza bemutatni az új csaját én teljesen ki voltam. Ma este jön a csaj, csak én nem leszek itt.. (Innentől zenével) ---->
 http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc 
Este 9. a kádat megtöltöttem tűz forró vízzel, mellettem a Jack Daniel's várt. Szereztem mindent ami kellett. Beleültem a kádba, hagytam, hogy átjárja a bőrömön a forróság. Pár perc múlva kinyitottam a whiskey-t és egyből meg is ittam amitől teljesen elkábultam. A pengét néztem sokáig majd lemostam a vízbe, óvatosan a hasamra raktam majd húztam a csíkokat közben a "mi lett volna, ha...?" kérdések jártak a fejemben.. Végül a karomra helyeztem a pengét és tökéletes lett, ahogy terveztem. Fogtam egy papírt meg a tollat és a lapra csak ennyit írtam: "I LOVE YOU NIALL. FOREVER." Még elnézegettem egy kicsit és ledobtam a Niall-el való közös képünkhöz. Bal karomat óvatosan raktam a vízbe míg a másik kezemből kiejtettem a pengét a lapra pont. 
Tumblr

- Akkor itt vége van, mindennek. Sajnálom Danielle, Perrie, Niall és Louis. - e mondattól minden elhomályosodott majd hirtelen egy nagy vakító fényt láttam "Ez lenne a pokol? Vagy esetleg a mennyország?"
"NEM!" Magamat látom és egy fiút, boldogan nevetünk és kézen fogva rohangálunk. Most hirtelen megálltunk. Felismertem a hangot, Niall. Mindent hallottam.
- Hé, Lott! Az ott nem a bátyád és a kisfia? - kérdezte Niall mire én megfordultam. *Ekkor láttam, hogy Niall letérdel és elővesz egy kis dobozkát. * mikor visszafordultam csak meglepődtem.
- Charlotte Tomlinson, hozzám jönnél feleségül? - kérdezte Niall. Én csak sírva mondtam igent. *Hirtelen eltűntünk Niall-el, fordultam egyet majd az esküvő helyszínét láttam*
- Megcsókolhatod a menyasszonyt!! - mondta a pap mire Niall megcsókolt és mindenki sikított. Niall-el futottunk. *Az az érzés amikor átfutottak rajtam, majd mindenki sétált ki, jött a bátyám. - Louis... - mondtam halkan. Louis, a fiával ment ki és mögöttük a terhes Eleanor ment, az összes barátom itt volt. Újra eltűnt minden, megint fordultam egy negyed kört és egy kórházban voltam. Elkezdtem sétálni majd benéztem az ablakon, én fogom a gyerekünket Niall-el és Louis is bent van. Boldogok vagyunk!! Újra eltűnt minden
- Aj kis unokám. - mondta egy ismerős női hang.
- Nagyi. - mosolyodtam el.
- Te mit keresel itt ilyenkor? Ja várj, tudom végig láttalak! Niall szeret, csak hagyj neki egy kis időt. Én figyellek mindenki innen! - mondta nagyi.
- Meg fogok halni? - kérdeztem könnyezve.
- Nem fogsz! Cselekedj helyesen! - mondta nagyi majd ő is eltűnt*

Louis szemszöge:

Megjött Niall barátnője hát mit ne mondjak...
- Jena ők a barátaim. Srácok ő Jena. - mondta Niall. Leültünk az asztalhoz beszélgetni. Negyed óra múlva meguntam, hogy a csaj mennyit beszél.
- Hé Pezz.. Felmegyek Lott-hoz. - mondtam neki halkan.
- Oké. - mondta Perrie. Felsuhantam de a szobája zárva volt.
- Baszki!!! - káromkodtam majd berúgtam az ajtót.  - Lottie!! - mondtam mérgesen. Bementem a fürdőbe és meg is találtam. Ezt nem akarom elhinni. Letakartam a pólómmal a húgomat majd lerohantam a többiekhez.
- Minden rendben van szívem? - kérdezte El.
- Lottie.. valaki hívja a mentőket, vagy nem tudom.. segítsetek!! - mondtam könnyes szemmel a végét. Felrohantunk majd Niall megnézte az üzenetet.
- Mi áll benne? - kérdezte Zayn.
-" Szeretlek Niall. Örökre." - olvasta fel Niall. Csak megnéztem Lott karját.
- Tökéletes.. - mondtam halkan.
- Mi?? - kérdezte El
- Tökéletes. - mondtam és a karjára néztem. Én ezt nem bírom.. - Nem figyeltem rá, és nem foglalkoztam vele.. ez mind az én hibám.. - mondtam miközben kivettem a vízből.
- Nem a te hibád! - mondta Niall. Lefertőtlenítettük Lottie vágásait majd hagytuk aludni, persze én itt voltam mellette egész éjjel. Lottie másnap 11-kor ébredt fel.
- Meghaltam? - kérdezte.
- Nem. - mondtam és megpusziltam. - Aggódtam érted, sajnálom, hogy nem tudtam vigyázni rád. - mondta könnyes szemmel mire ő csak hozzám bújt és így pihentünk.
- Hahó! Hoztam fájdalomcsillapítót. - jött be El.
- Gyere. - mosolyogtam
- Köszönöm Eleanor. -  mondta Lottie és bevette a gyógyszert
Másnap elvittem Lottie-t a pszichológushoz, ez így nem fog menni. Lottie hisztizve ment be, de mosolyogva jött ki pár nap után az eredmény is látszik, ám Jane újra jön hozzánk.
- Figyelj Jane. Ma itt lesz az én... volt barátnőm, szóval....
- Louis! Anya hívott, hogy mikor me.... mivan??  Mrs.Bowl? - kérdezte Lott.
- Mrs??? - kérdeztem.
- Mi van itt? Ti ismeritek egymást? - kérdezte Niall.
- Ő az én pzsichológusom.. - mondta Lott.
- Állj! Niall nem mondtad, hogy Jane házas. - mondta Liam.
- Mert nem fontos.. - mondta Niall.
- De... - mondta könnyes szemmel Lott majd elrohant.


Andrea Bowen Biography - Andrea Bowen - Zimbio


Mesi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése