2013. július 12., péntek

27.rész Baj-baj-baj....

Lottie szemszöge:

Amikor hazamentünk már éjfél volt így halkan mentünk be a nappaliba.
- Hát ti merre voltatok? - kérdezte Louis.
- Nem tök mind1? - mondtam.
- Nem! Charlotte! Emlékezzél vissza arra a napra!! - mondta mérgesen nekem bátyám.
- De Te is! - kiabáltam neki.
- Ne emeld fel a hangod! Tudod, hogy izgultam és féltem??? - kérdezte aggódva.
- Nem vagyok már kisgyerek, hogy félts! - mondtam.
- De!! Az vagy! - mondta Louis.
- Utállak!! - kiabáltam, de egyből megbántam. - Louis...
- Ne! Ne mondj semmit.. - mondta és lehajtott fejjel elment.
- Én ezt nem gondoltam komolyan! - sírtam Harry vállába.
- Ne sírj!!  Ő is tudja, hogy nem gondoltad komolyan. - nyugtatott Hazza de én csak sírtam tovább. Még kicsit a nappaliban álltunk majd nagyon lágyan megcsókolt ami nagyon jól esett. Hirtelen felemelt az ölébe a szobájába mentünk be persze közben ugyanúgy csókolt. Tudtam mit akar, és én is akarom.

18+

- Biztos akarod most hisz ma ismertél meg! - mondta Harry nekem amin kicsit nevettem.
- Biztos. Azt hiszem ma eléggé kiismertelek. - mondtam és hevesen megcsókoltam. Ő már a felsőmet és a nadrágomat levette én meg csak a felsőjét. Már a nadrágját akartam levenni mire még jobban a falhoz nyomott.


Gyorsan leszedte magáról a farmert majd ledöntött az ágyra. Elkezdett csókolni majd a nyakamon le egészen  a bugyimig. A melltartómat is levette majd a mellemet csókolgatta majd bugyin keresztül kezdett izgatni. Már teljesen azt akartam, hogy megtörténjen, újra. Lassan benyúlt a bugyimba majd egyből 3 ujját feldugta nekem mire nagyot nyögtem. Gyorsan kezdet el ujjazni amit nagyon élvezett, hogy a fülébe nyögtem bele mert a fejét az arcomhoz rakta.
- H-H-Ha.Harry.... - próbáltam kimondani a nevét.
- Szeretem ha a nevemet nyögöd. - mondta édesen.
- Én nem az ujjad miatt akarok elmenni, hanem a farkad miatt. - mondtam nehezen. Erre csak nevetett.
- Menj el. - mondta rekedtes hangján és hirtelen teljesen belém nyomta az ujjait. Nekem se kellett többször mondani majd el is mentem. Úgy döntöttem, hogy most én kényeztetem őt. Nagy nehezen, de magam alá temettem nagy testét.
- Most mire készülsz? - kérdezte nehezen mivel a fenekemet az ágaskodó hímvesszőjéhez dörzsöltem.
- Szerinted? - kérdeztem majd elkezdtem a hasát csókolgatni a boxerétől majd a tetoválásait is végig csókoltam.
- Ne kínozz és ne csináld ha nem akarod. - mondta Harry remegve.
- Örömet akarok neked csinálni és élvezem, hogy én irányítalak most téged. - mondtam megharaptam a fülcimpáját mivel tudom, hogy az a gyenge pontja. 
- L-Lo-Lottie.... - mondta nehezen.
- Mondjad. - súgtam a fülébe szexisen.
- Ezt nem bírom. - mondta csukott szemmel. Fogtam magam majd a hasára ültem és levettem a boxerét. Igen, most is ugyan olyan nagy volt neki ahogy emlékeztem, de eldöntöttem! Örömet fogok okozni neki. Elkezdtem a kezemmel kényeztetni majd elkezdtem körülötte csókolgatni. Ezután a hegyét kaptam csak be majd az egészet és elkezdtem szopni.A végén még én is felizgultam, újra.
- Na jó! végem! - mondta majd alulra kerültem hirtelen majd belém is hatolt a faszával amitől egyből sikítottam, de csókjával hamar elhallgattatott és így csak egy választásom volt, szét karmoltam a hátát. Végül egyszerre mentünk el.

Másnap reggel Harry nem volt mellettem, amitől nagyon elszomorodtam majd sírtam is, nem azért mert nem volt mellettem, hanem, hogy Niall mindig mellettem volt. Mikor felvettem a köntösömet és kimentem az ajtón Niall-be ütköztem bele akinek ugyancsak vörös szemei voltak a sírástól.
- Jó reggelt. - köszöntem halkan mire megölelt.
- Sajnálom! Kérlek maradjunk jó barátok! - mondta Niall.
- Igen, de ez most még nehéz nekem. - sírtam el újra magam.
- Nem lesz baj! És nekem is nehéz. - mondta a szemembe majd a homlokomra adott egy puszit majd lement. Én elmentem a fürdőbe megmosni az arcom és megláttam egy pengét... Csak úgy hívogatott, nem bírtam ki. Bezártam az ajtót, jég hideg vizet töltöttem a kádba majd lemostam magamról a szégyent és a mocskot. Végül megfogtam a pengét és már elkezdtem. Csak ömlött a vér a kezemből, már tiszta piros volt a víz, tökre kába voltam mikor hallottam, hogy jön valaki.
- Lottie?? Itt vagy? megcsináltam a reggelid. - mondta Harry.
- Reggelit?.... azt hittem, hogy egyéjszakás kaland vagyok. - mondta tökre mintha beszívtam volna.
- Lott.. te mit csináltál? - kiabált Harry.
- S-Semmit. - mondtam.
- LOUIS! - kiabált Harry.
- Mivan? - kérdezte.
- Találd ki, ki van ott bent beszívott hanggal. - mondta Hazz.
- Öm.. egy macska? - kérdezte Louis.
- Nem te hülye.. a Húgod!!! - mondta Harry.
- Mivan?? - kérdezte majd elkezdte rángatni az ajtót.  - Charlotte! Nyisd ki az ajtót, most azonnal! - kiabálta tovább Louis. - Na jó! menj arrébb Harry.. - mondta Louis és berúgta az ajtót. - Baszki, Lottie!!!! - mondta Louis és a törülközőmet a vágott karomra csavarta erősen. Harry addig keresett még törülközőt meg hozott sót.
- Harry ne leskelődj! - mondta Louis.
- Louis... én Harryvel töltöttem az éjszakát. - mondtam.
- Tudom.. én fent voltam amikor hazajöttetek. - mondta Louis.
- De utána.. - mondtam mire még dühösebb lett. Lerakott az ágyra majd körbecsavart törülközővel és a vágásokra rakott sót amitől könnyek csordultak ki a szememből.
- Lott.. tönkre akarsz tenni idegileg? - kérdezte bátyám miközben öltöztem a fürdőbe.
- Nem...
- De mégis.. annyi baj van most veled. - és itt kicsordult egy könnycsepp a szeméből
- Mi ez a hangoskodás?? - jött be szinte mindenki.
- Lottie..... - jött oda hozzám Dani és kaptam egy pofont. - ha mégegyszer megmered!!!!! Nem csak egy pofont kapsz! - mondta fenyegetően Dani majd megölelt.
- Hahó!! gyerekek merre vagytok? - hallottam El hangját amitől egyből Louis és Gina cselekménye ugrott be...
- Fürdő! - mondta Pezz majd megnézte a karomat és elhúzta a száját.
- Louis!!! - mondta egyből El és Louis nyakába borult, hogy mennyire hiányzott neki bla.. bla... blaaa. Louis persze mondta, hogy neki is ő..... Én itt nem bírtam tovább és egy ajtó becsapódással jeleztem, hogy kikúrtúl mérges vagyok. Louis jött utánam az udvarra és mindenki más meg az ajtóból nézte.
- Lottie, kérlek! - mondta Louis.
- Nem érdekelsz!! És nem érdekelnek a hazugságaid!!! Egyszerűen utálom, hogy én mindig falazok neked!! - itt ránéztem Eleanorra aki nem értett semmit, de nagyon szerettem és nem akarom, hogy a hülye bátyám miatt legyen szomorú. - Ez volt az utolsó Louis William Tomlinson! És hazaköltözök!! - mondtam majd betörtem a házba a többieken keresztül és pakoltam is pár cuccot.
- Lottie.. Kérlek... - mondta Louis.
- Nem!! Hagyj békén! Ne gyere utánam egy darabig se Te, se a többiek! - mondtam.
- De hülyeséget fogsz csinálni! Kérlek ne! - mondta Louis.
- Mit érdekel téged? - kérdeztem majd Harryhez mentem és megöleltem majd sorba mindenkit és az ölelésemet azzal címkéztem, hogy nemsokára jövök.
- De.... - Louis nem tudott mit csinálni, a könnyeivel küszködött.
- Utállak és utálom, hogy a testvérem vagy! - mondtam neki majd beszálltam a taxiba amit pakolás közben hívtam.

- Szia anya. - sírtam egyből a vállába.
- Lottie.. Mi történt? - kérdezte simogatva a hátamat.
- Nem bírom . - sírtam és megmutattam a kezemet.
- Lottie! - rohantak a húgaim hozzám, de anya még mindig csak az arcomat fürkészte ami elázott a könnyektől.
2 hét múlva Niall-t is kipihentem és Louisnak is megbocsájtottam, csak nekem van lelkiismeret furdalásom. Épp a boltból hazafele tartok amikor a túloldalon megpillantom az egész bagázst ottan, de ami kiszúrta a szemem az Harry és Gracie volt... Harryvel ugyanúgy tartottuk a kapcsolatot és találkoztunk is és Gracie-vel is és most mit látok? Harry ott puszilgatja. Át akartam menni az úton de ekkor már minden sötét volt..

Louis szemszöge:

2 hét telt el a nagy veszekedésünk után ami teljesen kiborított. Ma elmentünk Doncasterbe Lott-hoz. Nem tudom, hogy mi van Grac és Hazz között, de ha ezt Lott megtudja megint ki lesz. Mikor láttam, hogy valaki rohan felénk észrevettem, hogy a húgom az, de késő, nem figyelt és egy kamion elütötte őt. 
- BASSZAMEG!!- kiabáltam és rohantam oda. Liam egyből hívta a mentőket. Én egyből Harrynek ugrottam majd 5 perc múlva a mentők hangja zavart meg abban, hogy agyon verjem legjobb barátomat. Mondták a mentősök, hogy 1 valaki mehet és én voltam. Egyből jöttek a többiek miután megadtam az adatokat még anyáék is. 3 óra múlva megműtötték majd be lehetett menni hozzá, de nem volt ébren.. Én csak ott sírtam mint egy kisgyerek amikor nem az van amit ő akar.


- KÉRLEK LOTT... MARADJ!!


Mesi~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése